Μήπως είσαι Εθισμένη στη Ζάχαρη και τα Γλυκά; Δες ΠΩΣ θα κάνεις Απεξάρτηση σε 6 Απλά Βήματα - Fanpage

Μήπως είσαι Εθισμένη στη Ζάχαρη και τα Γλυκά; Δες ΠΩΣ θα κάνεις Απεξάρτηση σε 6 Απλά Βήματα

Έχουν γραφτεί τόσα πολλά για τους κινδύνους της ζάχαρης που μας έχει περάσει η σκέψη να παρατήσουμε όλα τα γλυκά. Πολλοί πιστεύουν ότι είναι ένα πραγματικό πρόβλημα, αλλά σας έχουμε μια καλή είδηση: μπορούμε να απαλλαγούμε από τον εθισμό της ζάχαρης, και απαιτούνται μόνο 10 ημέρες.

Σας προτείνουμε τις παρακάτω ωφέλιμες συμβουλές για να δοκιμάσετε την απεξάρτηση από τη ζάχαρη.

1. Μην πίνετε θερμίδες.

1

Κάθε κουτάκι αναψυκτικού ή μια συσκευασία χυμού περιέχει μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Επιπλέον, δεν προσφέρει στον οργανισμό μας τίποτα ωφέλιμο, παρά μόνο μια απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα και με την πάροδο του χρόνου αύξηση του σωματικού βάρους. Αντικαταστήστε τα με πόσιμο και μεταλλικό νερό: το σώμα θα ενυδατωθεί, η δίψα θα σβήσει και δε θα έχετε καμία επιβάρυνση.

2. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και πολλά λαχανικά.

2

Η πρωτεΐνη δεν αυξάνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, αλλά παρέχει ενέργεια και παρατεταμένη αίσθηση κορεσμού, η οποία είναι σημαντική. Αυγά, ψάρια και κοτόπουλο είναι οι βασικές καθημερινές τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες.

Επιπλέον, για τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα βοηθούν τα λαχανικά, εκτός από τις πατάτες. Οτιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο και ωφέλιμο: διάφορα είδη λάχανων, κολοκυθάκια, αγγούρια, ντομάτες. Και μην ξεχνάτε τα φρέσκα βότανα. Τα λαχανικά θα προσφέρουν στον οργανισμό τους απαραίτητους υδατάνθρακες, οι οποίοι δεν θα αυξήσουν απότομα το σάκχαρο του αίματος και μεταποιούνται σε ενέργεια αντί για λίπος.

3. Μην ξεχάστε τα ωφέλιμα λίπη.

3

Πολύ συχνά, όταν επιδιώκουμε μια σωστή διατροφή παραιτούμαστε πλήρως από όλα τα προϊόντα που περιέχουν λίπος. Κακώς όμως, καθώς τα λιπαρά κατευνάζουν την όρεξη, ισορροπούν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και γενικά προσφέρουν πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Προτιμήστε τα ακόρεστα λίπη: ελαιόλαδο, καρύδια και ψάρια πρέπει να υπάρχουν τακτικά στην διατροφή μας.

4. Να είστε προετοιμασμένοι για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

4

Όλοι παθαίνουμε παρορμητικές στιγμές, ειδικά όταν δεν έχουμε χρόνο να φάμε κανονικά. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα φάμε ό,τι υπάρχει διαθέσιμο: χάμπουργκερ, cookies, γλυκά και αλμυρά. Ο στόχος μας είναι μέσα σε χρονικό διάστημα 10 ημερών να τρώμε μόνο ωφέλιμες τροφές. Πάρτε ένα μικρό κουτί για σνακ και γεμίστε το με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, γαλοπούλα ή κοτόπουλο, πολύσπορο ψωμί και γενικά ό, τι δεν χαλάει για μεγάλο χρονικό διάστημα και ταυτόχρονα χαρίζει στο σώμα την απαραίτητη ενέργεια και κορεσμό.

5. Αναπνεύστε

5

Πολύ συχνά το αίσθημα της πείνας και η επιθυμία να φάτε κάτι στα γρήγορα, δείχνουν σημάδια άγχους. Μπορείτε να χειριστείτε την ορμόνη του στρες, τη κορτιζόλη, με απλές ασκήσεις αναπνοής. Πριν από κάθε γεύμα πάρτε 5 βαθιές ανάσες. Θα εκπλαγείτε, αλλά έχει πραγματικό αποτέλεσμα.

6. Κοιμηθείτε καλά

6

H κακή ποιότητα του ύπνου προκαλεί έλλειψη ενέργειας, που το σώμα χρειάζεται. Σε τέτοιες περιπτώσεις, προκαλείται ακαταμάχητη έλξη προς κάτι γλυκό, δεδομένου ότι είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να πάρετε ενέργεια. Προσπαθήστε να κοιμηθείτε 8 ώρες και ο οργανισμός σας θα σας ευχαριστήσει γι’ αυτό, καθώς η λαχτάρα για ζάχαρη θα μειωθεί.

Αν ακολουθήσετε αυτούς τους κανόνες για τουλάχιστον 10 συνεχόμενες ημέρες, τότε οι βιτρίνες των ζαχαροπλαστείων θα πάψουν να σας προκαλούν λαχτάρα να φάτε επειγόντως κάτι γλυκό. Ακόμη και η παρουσία των αγαπημένων σας cookies σε κοντινή απόσταση δεν θα σας προκαλούν καμία αίσθηση.

Credit: Adme

Αφήστε το σχόλιο σας: