Ποιες τροφές θωρακίζουν την υγεία του μυαλού - Fanpage

Ποιες τροφές θωρακίζουν την υγεία του μυαλού

Η υγεία του μυαλού και του εγκεφάλου μας είναι απαραίτητη, προκειμένου να διατηρήσουμε την ποιότητα της ζωής μας καθώς μεγαλώνουμε, αφού η ηλικία μειώνει την κριτική μας ικανότητα, με αποτέλεσμα να εγκυμονεί κίνδυνος άνοιας και αλτσχάιμερ.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο των Τεχνολόγων Τροφίμων (Institute of Food Technologists), αυτή είναι η λίστα με τα συστατικά τροφίμων που θα διατηρήσουν τον εγκέφαλό μας υγιή και θα απομακρύνουν τις ασθένειες:

-Τα φλαβονοειδή του κακάο βελτιώνουν την κυκλοφορία, την υγεία της καρδιάς και κάποιες έρευνες τα σχετίζουν και με τη βελτίωση της μνήμης.

-Τα ω-3 λιπαρά οξέα συμβάλουν στην καρδιακή και τη νοητική υγεία.

-Τα καρύδια. Μία δίαιτα πλούσια σε καρύδια μπορεί να δράσει ευεργετικά στη μείωση του κινδύνου, στην αργότερη εμφάνιση ή στην καθυστέρηση της εξέλιξης του Αλτσχάιμερ.

-Το μαγνήσιο. Τα συμπληρώματα μαγνησίου πολύ συχνά συστήνονται σε όσους έχουν υποστεί σοβαρές διασείσεις. Τρόφιμα που περιέχουν μαγνήσι είναι οι μπανάνες, το αβοκάντο, η σόγια και η μαύρη σοκολάτα.

-Τα μύρτιλα έχουν αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση, γιατί περιέχουν τις ανθοκυανίνες, φλαβονοειδή με αξιοσημείωτη δράση. Η μέτρια κατανάλωσή τους μπορεί να βοηθήσει και σε γνωστικά ζητήματα.

-Η χολίνη έχει συνδεθεί με την υγεία του ήπατος και του γυναικολογικού συστήματος. Επίσης βοηθάει στην επικοινωνία των κυττάρων στον εγκέφαλο και σε ολόκληρο τον οργανισμό. Μπορεί επίσης να αποδειχτεί πολύ βοηθητική για τον εγκέφαλο καθώς μεγαλώνουμε και να βοηθήσει στην αποφυγή αλλαγών στη χημεία του που μπορεί να οδηγήσουν σε έκπτωση της διανοητικής λειτουργίας. Μία καλή διατροφική πηγή της είναι τα αυγά.

-Η κιτικολίνη έίναι μία ουσία που βρίσκεται στα κύτταρα του οργανισμού και βοηθά εμμέσως στη νοητική λειτουργία, στην επικοινωνία μεταξύ των νευρώνων και προστατεύει τον εγκέφαλο από τις ελεύθερες ρίζες. Έρευνες έχουν δείξει ότι συμπληρώματα της εν λόγω ουσίας θα μπορούσαν να βοηθήσουν τον εγκέφαλο ενάντια στη γήρανση.

-Η φωσφατιδυλοσερίνη και το φωσφατιδικό οξύ σε συνδυασμό μπορούν να βοηθήσουν τη μνήμη, τη διάθεση και τη νοητική ικανότητα στους ηλικιωμένους.

Αφήστε το σχόλιο σας: