ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αφαιρέστε ΑΥΤΕΣ τις 6 Τροφές από την Διατροφή σας για να αποφύγετε τις Φλεγμονές! - Fanpage

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αφαιρέστε ΑΥΤΕΣ τις 6 Τροφές από την Διατροφή σας για να αποφύγετε τις Φλεγμονές!

Οι χρόνιες φλεγμονές είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα. Οι επιστήμονες τις έχουν συνδέσει με κάποιες από τις πιο θανατηφόρες ασθένειες, όπως καρδιακά, διαβήτη, Αλτσχάιμερ, εγκεφαλικά και καρκίνο.

Σκεπτόμενοι αυτό, δεν είναι δύσκολο να δούμε γιατί αυτές οι ασθένειες είναι οι πιο συνηθισμένες αιτίες θανάτου στον κόσμο. Απλά κοιτάξτε την διατροφή μας και θα δείτε πως είναι γεμάτη με τροφές και συστατικά που προκαλούν φλεγμονές.

Ας ρίξουμε μια ματιά στους πιο συνήθεις ύποπτους:

#1 – Τηγανιτά

3

Οι τροφές που έχουν τηγανιστεί σε μεγάλες θερμοκρασίες, παθαίνουν γλυκοζυλίωση. Το σώμα μετά δεν τις αναγνωρίζει και αντιδράει με φλεγμονές. Στην τελική, η φλεγμονή είναι ο τρόπος που το σώμα μας αντιδράει σε μία μόλυνση.

#2 – Επεξεργασμένες τροφές

Τα φαγητά που ανήκουν στην κατηγορία αυτή έχουν ένα τόνο από επικίνδυνα έλαια, λιπαρά, ζάχαρη και άλλο πρόσθετα που καταστρέφουν τα κύτταρά μας και προκαλούν φλεγμονές.

Πείτε όχι σε επεξεργασμένο τυρί, γλυκά, αναψυκτικά και παράξενα δημητριακά.

#3 – Λάδι λαχανικών

5

Ποιος θα μπορούσε να σκεφτεί πως το λάδι αυτό δεν είναι καλό; Πρέπει να γνωρίζετε πως τα έλαια λαχανικών (καλαμπόκι, σόγιας, ηλιέλαια) περιέχουν κάποια ω-6 λιπαρά που προκαλούν φλεγμονές. Αντιθέτως το ελαιόλαδο περιέχει ω-3 λιπαρά και είναι ο δρόμος που θα πρέπει να ακολουθήσουμε.

#4 –Λευκό ψωμί

Το λευκό ψωμί και τα ζυμαρικά διασπώνται γρήγορα σε ζάχαρη, και αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε φλεγμονή. Σε μια έρευνα του 2010, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μια διατροφή πλούσια σε επεξεργασμένα δημητριακά οδήγησε σε μεγαλύτερη συγκέντρωση ενός ορισμένου δείκτη φλεγμονής στο αίμα, ενώ μία δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε προϊόντα ολικής άλεσης οδήγησε σε χαμηλότερη συγκέντρωση από δύο διαφορετικούς δείκτες φλεγμονής.

#5 – Αγελαδινό Γάλα

7

Ενώ η μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορεί πράγματι να σας προφυλάξει από τη φλεγμονή, το πλήρες γάλα περιέχει μεγάλες ποσότητες κορεσμένων λιπαρών και αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πρόβλημα για τον οργανισμό σας. Η πλειοψηφία των ενηλίκων έχει δυσκολία στην πέψη του γάλακτος, έτσι ώστε αν το παρακάνετε θα μπορούσατε να προκαλέσετε μια φλεγμονώδη αντίδραση.

#6 – Αλκοόλ

Το αλκοόλ είναι φυσικό να ερεθίζει τον οργανισμό σας, αλλά δεν θα προκαλέσει διαρκή προβλήματα αν δεν το παρακάνετε. Σε αντίθετη περίπτωση, τα βακτήρια μπορούν πιο εύκολα να περάσουν μέσα από την εσωτερική επένδυση του εντέρου, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ερεθισμός και φλεγμονή.

Όπως καταλαβαίνετε, ο τρόπος ζωής που έχουμε δεν είναι και τόσο υγιεινός… Εσείς ποιες από αυτές τις τροφές καταναλώνετε; 

Credit: davidwolfe.com

Αφήστε το σχόλιο σας: