10+1 Διατροφικοί Μύθοι που ΠΡΕΠΕΙ να Σταματήσουμε να Πιστεύουμε. Η Αλήθεια για τα προϊόντα χωρίς λιπαρά θα σας Σοκάρει! - Fanpage

10+1 Διατροφικοί Μύθοι που ΠΡΕΠΕΙ να Σταματήσουμε να Πιστεύουμε. Η Αλήθεια για τα προϊόντα χωρίς λιπαρά θα σας Σοκάρει!

Όσοι νοιάζονται για την υγεία τους, συχνά αντικαθιστούν βλαβερές τροφές με υγιεινές. Αλλά σε πολλές περιπτώσεις, το υποκατάστατο δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερο.  

Συγκεντρώσαμε μια λίστα με χρήσιμους κανόνες που το καλύτερο είναι να τους αγνοήσετε, αν θέλετε να έχετε μια υγιεινή διατροφή.

1. Ένας συσκευασμένος χυμός είναι υγιές υποκατάστατο για ένα αναψυκτικό.

1

Ο χυμός μύλου φαίνεται αθώος και εύκολα πιστεύουμε ότι είναι πιο υγιεινός από μια βλαβερή Coca Cola. Στην πραγματικότητα, ο χυμός μύλου περιέχει παραπάνω θερμίδες από το αναψυκτικό. Αν νοιάζεστε πραγματικά για τη διατροφή σας, πιείτε νερό και αποφύγετε συσκευασμένους χυμούς και αναψυκτικά.

2. Τα φρέσκα λαχανικά είναι πιο υγιεινά από τα μαγειρεμένα

2

Φαίνεται ότι κάποια βραστά λαχανικά είναι καλύτερα από τα ωμά. Για παράδειγμα, τα βραστά καρότα περιέχουν περισσότερα καροτενοειδή, ενώ οι μαγειρέμενες ντομάτες έχουν περισσότερο λυκοπένιο, που κάνει καλό στην καρδιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώτε μόνο μαγειρεμένα λαχανικά, αλλά μη βιάζεστε να τα απορρίψετε.

3. Μπορείτε να τρώτε σούσι ενώ κάνετε οποιαδήποτε δίαιτα

3

Ακόμα και όσοι προσέχουν τις θερμίδες που καταναλώνουν, προτιμούν να παραγγείλουν σούσι σε εστιατόρια, θεωρώντας ότι είναι μια υγιεινή επιλογή σε σχέση με άλλα πιάτα. Στην πραγματικότητα, το σούσι περιέχει περισσότερες θερμίδες από ένα μπέργκερ. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, καλύτερα επιλέξτε κάτι λιγότερο θερμιδογόνο.

4. Η σάλτσα σόγιας είναι ένα υγιεινό υποκατάστατο του αλατιού

4

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να μην προτιμάτε την σάλτσα σόγιας από το αλάτι, διαφορετικά ένα γεύμα σε κινέζικο εστιατόριο μπορεί να καταλήξει σε μεγαλύτερη κατανάλωση συνιστώμενης δόσης αλατιού, χωρίς να τα καταλάβετε. Είναι προτιμότερο να προσθέσετε λίγο αλάτι στο φαγητό σας, από το αντικαθιστήσετε μόνιμα με ένα βλαβερό υποκατάστατο.

5. Μέλι αντί για ζάχαρη

5

Όλοι γνωρίζουν ότι η ζάχαρη κάνει κακό στην υγεία και τη σιλουέτα, και έτσι προσθέτουμε μέλι σε ό,τι θέλουμε να πάρει παραπάνω γλυκύτητα. Στην πραγματικότητα, το μέλι είναι περισσότερο θερμιδογόνο από τη ζάχαρη. Η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη, αλλά αν το προσθέτετε παντού δεν θα δείτε πρόοδο στο αδυνάτισμα.

6. Τα αποξηραμένα φρούτα είναι το καλύτερο σνακ

6

Η διαδικασία αποξήρανσης των φρούτων χάνει μέχρι και το 80% των βιταμινών και αντιοξειδωτικών. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο να φάτε μερικά φρέσκα φρούτα ως σνακ. Μερικοί κατασκευαστές προσθέτουν και σιρόπι στα αποξηραμένα φρούτα, μειώνοντας έτσι την ωφέλειά τους.

7. Το ποπ κορν είναι ανθυγιεινό

7

Οι επιστήμονες απέδειξαν ότι το ποπ κορν που έχει μαγειρευτεί σε ζεστό αέρα είναι υγιεινή και ωφέλιμη τροφή. Ένα φλιτζάνι ποπ κορν περιέχει σχεδόν δύο φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά, που καλούνται πολυφαινόλες, από οποιοδήποτε φρούτο ή λαχανικό. Επιπλέον, το ποπ κόρν περιέχει φυτικές ίνες που κάνουν καλό στη πέψη. Φυσικά, πρέπει να το τρώμε με μέτρο, αλλά ένα μπολάκι με ποπ κόρν είναι σπουδαίο σνακ.

8. Το τυρί είναι ο μεγαλύτερος εχθρός όσων κάνουν δίαιτα

8

Οι περισσότερες δίαιτες απαγορεύουν το τυρί επειδή περιέχει πολλά λιπαρά και θερμίδες. Ωστόσο, μπορείτε να το φάτε και στις πιο αυστηρές δίαιτες, καθώς περιέχει περισσότερο ασβέστιο από οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Επίσης, περιέχει λινελαϊκό οξύ που αναστέλλει τη συσσώρευση λίπους και σας βοηθά να χάσετε βάρος.

9. Το αλκοόλ είναι επιβλαβές σε οποιαδήποτε ποσότητα

9

Ένας από τους διατροφικούς μύθους λέει ότι το αλκοόλ πρέπει να είναι απαγορευτικό σε όσους ενδιαφέρονται για την υγεία τους. Ωστόσο, το κρασί έχει πολλά οφέλη. Για παράδειγμα, το κόκκινο κρασί περιέχει πολλές πολυφαινόλες που κάνει καλό στα αιμοφόρα αγγεία. Όμως μη ξεπεράσετε τον κανόνα του ενός ποτηριού.

10. Τα υγιεινά λάδια κάνουν κάθε φαγητό καλύτερο

10

Το ελαιόλαδο, το λάδι καρύδας, το αμυγδαέλαιο και πολλά άλλα, είναι έλαια που τα προτιμούν πολλοί όσοι κάνουν υγιεινή διατροφή και με ευλάβεια τα χρησιμοποιούν παντού σε κάθε είδους μαγείρεμα. Όμως, όταν αυτά τα λάδια θερμαίνονται σε μεγάλες θερμοκρασίες, γίνονται επικίνδυνα για την υγεία, καθώς το λάδι οξειδώνεται (δηλαδή αλλοιώνεται) σε μεγάλο βαθμό τα συστατικά του και δημιουργούνται ελεύθερες ρίζες, που σχετίζονται με καρδιαγγειακές παθήσεις, ακόμα και με καρκινογενέσεις. Κάποια λάδια πρέπει να καταναλώνονται μόνο ωμά, π.χ. σε σαλάτες.

11. Τα προϊόντα χωρίς λιπαρά είναι πιο υγιεινά

11

Πολλοί επιλέγουν να καταναλώνουν μόνο προϊόντα χωρίς λιπαρά, που στην πραγματικότητα μπορεί να είναι περισσότερο θερμιδογόνα από τα κανονικά προϊόντα. Σκεφτείτε το: αν απαλλαγείτε από τα λιπαρά, τα οποία χαρίζουν στη τροφή τη γεύση, θα πρέπει να το αντικαταστήσετε με κάτι άλλο. Επιπλέον, τέτοιες τροφές περιέχουν λιγότερες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Για παράδειγμα, όλα τα γαλακτοκομικά περιέχουν λιποδιαλυτές βιταμίνες D, E, A, και K. Χωρίς λιπαρά, δεν υπάρχουν βιταμίνες.

Credit: brightside.me

Αφήστε το σχόλιο σας: