12 Πανίσχυρα Tips για να απαλλαγείτε από τα αέρια και το Φούσκωμα, μέσα σε λίγα λεπτά! - Fanpage

12 Πανίσχυρα Tips για να απαλλαγείτε από τα αέρια και το Φούσκωμα, μέσα σε λίγα λεπτά!

Η διόγκωση της κοιλιάς είναι ένα από τα συμπτώματα του φουσκώματος, το οποίο από μόνο του είναι μια φυσική διαδικασία του σώματος. Στην κανονική κατάσταση περίπου 1 λίτρο του στομάχου και των εντέρων γεμίζουν με αέρα.

Ο αέρας στο στομάχι είναι το αποτέλεσμα της ύπαρξης των μικροοργανισμών της εντερικής μικροχλωρίδας, τα βακτήρια που βοηθούν στην πέψη των τροφών. Όσο πιο δύσκολα χωνεύει το στομάχι το φαγητό, τόσο περισσότερα αέρια παράγονται.

Σας προτείνουμε διάφορους τρόπους για να απαλλαγούμε από την φουσκωμένη κοιλιά, αλλά παράλληλα θα βοηθήσουν το στομάχι την δύσκολη καθημερινή λειτουργία του.

Μέθοδος № 1. Το μασάζ σε αυτό το σημείο βοηθά στη μείωση της έκλυσης αερίων και ξελάφρωμα του στομαχιού

1

Τοποθετήστε το χέρι σας οριζόντια πάνω από τον ομφαλό. Πάνω από τα δάχτυλά σας βρίσκεται το επιθυμητό σημείο. Κάντε μασάζ για 2-3 λεπτά με δεξιόστροφη κατεύθυνση, και έπειτα αριστερόστροφα. Αν κάνατε όλα σωστά, στο στόμα θα νιώσετε ξινή γεύση και θα ενταθεί η σιελόρροια.

Μέθοδος № 2. Το μασάζ σε αυτό το σημείο θα βοηθήσει στην μείωση της κατακράτησης υγρών και θα ανακουφίσει τον πόνο στο στομάχι, αν υπάρχει

2

Τοποθετήστε τον δείκτη σας πάνω από τον ομφαλό. Σε αυτό το σημείο βρίσκεται το επιθυμητό σημείο. Πιέστε το, και κάντε μασάζ για 2-3 λεπτά με δεξιόστροφη κατεύθυνση, και έπειτα αριστερόστροφα.

Μέθοδος № 3. Αυτό το μασάζ αυξάνει την δραστηριότητα του εντέρου και θα νιώσετε ανακούφιση

3

Τοποθετήστε το χέρι σας οριζόντια κάτω από τον ομφαλό. Κάτω από το μικρό δάχτυλο βρίσκεται το επιθυμητό σημείο. Κάντε κυκλικές κινήσεις για 2-3 λεπτά και στη συνέχεια αριστερόστροφα. Αν γίνει σωστά, θα βοηθήσει με το φούσκωμα.

Τα αίτια του φουσκώματος σε ένα υγιές άτομο μπορεί να είναι πολλά. Συνήθως συνδέονται με τη διατροφή και τη λειτουργία του στομαχιού. Υπάρχουν μερικές βασικές συμβουλές:

1. Κάθε πρωί πιείτε ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι.

Το νερό με λεμόνι 15-30 λεπτά πριν από το γεύμα βοηθά στην ομαλοποίηση της έκκρισης των γαστρικών υγρών και ανακουφίζει από τα συμπτώματα της καούρας, μειώνει το ρέψιμο και εμποδίζει τον μετεωρισμό. Επιπλέον τα λεμόνια είναι πλούσια σε βιταμίνη C.

2. Μην πίνετε γάλα και καφέ για πρωινό.

Το γάλα διεγείρει την παραγωγή των γαστρικών υγρών και αυξάνει την οξύτητα του. Δεν είναι απαραίτητο να πίνετε ως ρόφημα, είναι τροφή και είναι αρκετά βαρύ. Επιλέξτε γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση ή γιαούρτι, γενικά οτιδήποτε περιέχει προβιοτικά. Βοηθούν τα βακτήρια του στομάχου να χωνέψει τις τροφές. Όσον αφορά τον καφέ και την μπύρα, επηρεάζουν το στομάχι σχεδόν το ίδιο με το γάλα.

3. Μην πίνετε κατά τη διάρκεια του γεύματος.

Τα ροφήματα κατά τη διάρκεια των γευμάτων αραιώνουν το γαστρικό υγρό, και η συγκέντρωση των ενζύμων είναι υπεύθυνη για την πέψη. Έτσι, οι τροφές αφομοιώνονται περισσότερο, και μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία της ζύμωσης. Κατά συνέπεια αυξάνεται ο μετεωρισμός και το φούσκωμα.

4. Μην πίνετε αλκοόλ με άδειο στομάχι.

Το αλκοόλ προωθεί την παραγωγή των γαστρικών υγρών, που με την απουσία τροφής επιβραδύνει τη λειτουργία του στομάχου, και αρχίζει να διαβρώνει τους τοίχους. Και, αν καταναλώνεται συχνά σκοτώνει τη μικροχλωρίδα του στομάχου και των εντέρων. Αν θέλετε να πιείτε αλκοόλ βεβαιωθείτε ότι θα έχετε φάει πιο πριν κάτι.

5. Πιείτε τσάι με τζίντζερ.

Το τζίντζερ καταπραΰνει το στομάχι, μειώνει τον μετεωρισμό και την εντερική δραστηριότητα. Επίσης αραιώνει το αίμα και βελτιώνει την κυκλοφορία.

6. Μην τρώτε πολλά λιπαρά.

Τα λιπαρά τρόφιμα, το πρόχειρο φαγητό, και τα λιπαρά γλυκά διατηρούνται στο στομάχι κατά τη διάρκεια της πέψης. Όσο πιο δύσκολα χωνεύει το στομάχι, τόσο περισσότερα φυσικά αέρια παράγονται Αν υπάρχει λιγότερο λίπος, μπορεί να αποφευχθεί το αίσθημα του φουσκώματος και της δυσφορίας.

7. Μην «τρώτε αέρα».

Όταν τρώμε και βιαζόμαστε, μιλάμε, δεν μασάμε καλά, πίνουμε αναψυκτικά, μασάμε τσίχλες ή καπνίζουμε, τότε καταπίνουμε περιττό αέρα. Δεν είναι απειλητικό, αλλά προκαλεί φούσκωμα και αέρια.

8. Μην τρώτε τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Αυτή σημαίνει πολλά φρούτα, λαχανικά, μούρα και όσπρια. Το περιττό λίπος προκαλεί μετεωρισμό και δύσκολες κινήσεις του εντέρου λόγω των ακατέργαστων ινών. Γι ‘αυτό μην το παρακάνετε με το φαγητό.

9. Χαλαρώστε, διαλογιστείτε και κοιμηθείτε καλά.

Το άγχος και το στρες προκαλούν αφύσικη εντερική κινητικότητα. Για να τα αντιμετωπίσετε, θα πρέπει να χαλαρώσετε. Για παράδειγμα, κάντε 15-20 λεπτά διαλογισμού την ημέρα για να χαλαρώσετε το μυαλό, το στομάχι, την καρδιά και να έχετε κανονική κυκλοφορία του αίματος.

Credit: Adme

Αφήστε το σχόλιο σας: