12 Σημάδια-Καμπανάκια που δείχνουν ότι τα επίπεδα μαγνησίου στο Σώμα σας είναι σε επικίνδυνα χαμηλά επίπεδα. Μην τα Αγνοείτε! - Fanpage

12 Σημάδια-Καμπανάκια που δείχνουν ότι τα επίπεδα μαγνησίου στο Σώμα σας είναι σε επικίνδυνα χαμηλά επίπεδα. Μην τα Αγνοείτε!

Πολλοί άνθρωποι στερούνται το μαγνήσιο και σύμφωνα με έρευνες, το μισό του πληθυσμού είναι ελλιπής σε αυτό το ορυκτό. Το ορυκτό αυτό είναι υψίστης σημασίας, γιατί απαιτείται από κάθε κύτταρο στον οργανισμό μας και είναι υπεύθυνο για πάνω από 300 μεταβολικές διαδικασίες στο σώμα.

Ο γρήγορος και σύγχρονος τρόπος ζωής αναγκάζει το σώμα να χρησιμοποιήσει τις προμήθειες των θρεπτικών ουσιών για την αντιμετώπιση του στρες. Έτσι, χρησιμοποιούμε αυτό το ορυκτό περισσότερο από ό, τι υπάρχει αποθηκευμένο στο σώμα μας ή καταναλώνουμε μέσω των τροφίμων. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση του μαγνησίου είναι 500-1000 mg.

Τα κοινά προειδοποιητικά σημάδια της έλλειψης μαγνησίου είναι τα εξής: καρδιακές παθήσεις, οξυθυμία, συσπάσεις του προσώπου, αϋπνία, οστεοπόρωση, θρόμβους αίματος, ασταθή επίπεδα σακχάρου στο αίμα, χρόνια κόπωση, ημικρανίες, κράμπες στα πόδια, άγχος και κατάθλιψη.

Η τακτική κατανάλωση μαγνησίου βοηθά και στην περίπτωση της νόσου του Alzheimer, σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς. Επίσης, η έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει στη νόσο του Πάρκινσον.

Επιπλέον, η ανεπάρκεια μαγνησίου έχει συνδεθεί και με άλλες χρόνιες ασθένειες, όπως το μεταβολικό σύνδρομο και τον διαβήτη τύπου 2. Στην περίπτωση της έλλειψης αυτού του ορυκτού, το σώμα απελευθερώνει περισσότερη ινσουλίνη και έτσι, η προστιθέμενη γλυκόζη πηγαίνει στα κύτταρα και οδηγεί σε φλεγμονή.

Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να ενσωματώσουμε το μαγνήσιο στη διατροφή σας. Βρίσκεται στη μαύρη σοκολάτα, στους ξηρούς καρπούς, στο αβοκάντο, στα ψάρια, στα πράσινα λαχανικά – όπως το κατσαρό, το λάχανο και το σπανάκι – τα όσπρια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και στους σπόρους.

Επιπλέον, μπορείτε να πάρετε και συμπληρώματα μαγνησίου, αλλά βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε υψηλής ποιότητας. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα συμπληρώματα αυτά περιέχουν και βιταμίνη Β6.

Αυτά είναι μερικά από τα πιο γνωστά οφέλη του:

Μαγνήσιο για τους μυς

  • Ανακουφίζει από την κούραση των μυών
  • Βοηθά στους πονοκεφάλους
  • Βελτιώνει την πέψη
  • Αντιμετωπίζει την ινομυαλγία
  • Παρέχει ενέργεια στο σώμα

Μαγνήσιο για το μυαλό

  • Αντιμετωπίζει την κατάθλιψη, το μούδιασμα και το κλάμα
  • Αντιμετωπίζει μακροπρόθεσμες ελλείψεις
  • Καταπραΰνει την υστερία, την αϋπνία, το άγχος, την ευερεθιστότητα, την συγκέντρωση
  • Βελτιώνει την πνευματική διαύγεια και χαλαρώνει το μυαλό
  • Μειώνει την υπακτική δράση και αποτρέπει τη διάρροια

Μαγνήσιο για την καρδιά

  • Βοηθά την λειτουργία της καρδιάς
  • Ελέγχει την αρρυθμία και τους παλμούς της καρδιάς
  • Αποτρέπει τις ημικρανίες

Μαγνήσιο για τον οργανισμό

  • Διεγείρει το σχηματισμό του DNA
  • Προάγει την υγεία της καρδιάς
  • Βελτιώνει την απόδοση στους αθλητές

Credit: Healthyfoodhouse

Αφήστε το σχόλιο σας: