15 Δοκιμασμένοι Τρόποι για να Βελτιώσετε άμεσα την Δύναμη του Μυαλού σας. Δώστε Βάση στον 11ο! - Fanpage

15 Δοκιμασμένοι Τρόποι για να Βελτιώσετε άμεσα την Δύναμη του Μυαλού σας. Δώστε Βάση στον 11ο!


Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εκτελεί καθημερινά χιλιάδες εργασίες. Πως μπορούμε όμως, να τον κάνουμε να λειτουργεί ακόμα πιο αποτελεσματικά; Παρακάτω θα δείτε 15 τρόπους που θα σας βοηθήσουν να χρησιμοποιείται το 100% του μυαλού σας.

Μια σειρά ασκήσεων που πρέπει να κάνετε καθημερινά

1

Οι παρακάτω ασκήσεις, Θα βελτιώσουν την αυτοσυγκέντρωση και τις αναλυτικές σας ικανότητές. Εκτελέστε τες, αρκετές φορές την εβδομάδα:

* Βουρτσίστε τα δόντια σας
* Ζωγραφίστε
* Δείτε ξένες ταινίες με υπότιτλους
* Μάθετε ταχυδακτυλουργικά
* Επιλέγετε διαφορετικές διαδρομές από αυτές που κάνετε συνήθως

Η επίδραση του Mozart στο μυαλό σας

2

Ακούγοντας ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής, αυξάνει την παραγωγικότητα του μυαλού σας κατά 15%. Δείτε τι πρέπει να κάνετε παρακάτω:

* Ακούστε για 20-30 λεπτά μουσική του Mozart, το πρωί πριν ξεκινήσετε τη μέρα σας. Θα σας ηρεμίσει και θα ρυθμίσει τους βιορυθμούς του σώματός σας

Μια άσκηση για καταπληκτική μνήμη

3

Παίξτε το παρακάτω παιχνίδι, και σταδιακά θα καταφέρετε να θυμάστε ακόμα και τις μεγαλύτερες λεπτομέρειες:

* Πάρτε 3-4 ζάρια, ρίξτε τα και κάλυψέ τα με το χέρι σας
* Κοιτάξτε τα για λίγο και έπειτα ξανακαλύψτε τα
* Πείτε πιο νούμερο βγήκε σε κάθε ζάρι
* Σταδιακά, αυξήστε τον αριθμό των ζαριών στο παιχνίδι
* Παίξτε αυτό το παιχνίδι για 5-7 λεπτά κάθε μέρα

Το μυαλό χρειάζεται ξεκούραση

4

Πρέπει να κοιμάστε 7-8 ώρες κάθε βράδυ. Στο σκοτάδι παράγεται μελατονίνη, η οποία ρυθμίζει το σώμα σας καθώς κοιμάστε. Με την παρουσία φωτός αντίθετα, παράγεται κορτιζόλη, μια ορμόνη που προκαλεί άγχος, μειώνει την ποιότητα του ύπνου και προκαλεί κατάθλιψη. Για αυτό πρέπει:

* Να κοιμάστε σε σκοτεινό και καλά αερισμένο δωμάτιο, έτσι ώστε να χαλαρώνετε, να ξεκουράζεστε γρηγορότερα και να βελτιώνεται η λειτουργία του ύπνου σας κατά 30%

Τα πνευματικά παιχνίδια, βελτιώνουν τη λογική και στρατηγική σκέψη

5

Το σκάκι, το scrabble, το ντόμινο και άλλα τέτοια παιχνίδια, κρατάνε τον εγκέφαλο σε εγρήγορση αυξάνουν τη λογική σκέψη κατά 10%. Πρέπει να:

* Παίζετε τέτοιου είδους παιχνίδια 2-3 φορές την εβδομάδα
* Αυξάνετε το επίπεδο δυσκολίας κάθε φορά
* Η αυτοσυγκέντρωση και η λογική σκέψη θα βελτιωθούν μετά από 2 εβδομάδες

Η σωστή διατροφή για το μυαλό

6

Η σωστή διατροφή, παίζει σημαντικό ρόλο για την παραγωγικότητα του μυαλού σας. Πρέπει να τρώτε:

* Ψάρια
* Μαύρη σοκολάτα
* Τυρί
* Ελαιόλαδο
* Σόγια
* Μπανάνες
* Χυμό μήλου
* Ραπανάκι
* Σύκα
* Σκόρδο
* Σπανάκι
* αυγά ορτυκιού

Πρέπει να είναι τα πάντα υπό έλεγχο

7

Για τη σωστή λειτουργία του μυαλού σας, το σάκχαρο, η χοληστερίνη και το αίμα πρέπει να είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Για αυτό πρέπει να:

* Κάνετε συχνά εξετάσεις

Καταγράψτε τα πάντα, για να βελτιώσετε τη μνήμη σας

8

Κάντε την παρακάτω άσκηση, για να εξασκήσετε το μυαλό σας στο να κρατάει πληροφορίες και να προβλέπει το μέλλον. Μελλοντικά, θα μπορείτε να παίρνετε τις σωστότερες αποφάσεις, αφού το μυαλό σας θα έχει την τάση να θυμάται καλύτερα τα γεγονότα. Κάνετε τα εξής:

* Στο τέλος κάθε ημέρας, κάντε μια λίστα με τα θετικά και αρνητικά πράγματα που σας συνέβησαν. Καταγράψτε, τι είχατε σχεδιάσει να κάνετε και τι κάνατε τελικά.
* Αναλύστε τι πρέπει να κάνετε, έτσι ώστε να βελτιώσετε τα θετικά σας συναισθήματα.
* Κοίταζετε τι έχετε καταγράψει, κάθε πρωί

Το μυαλό έχει ανάγκη από βιταμίνες

9

Οι βιταμίνες C, D και B, βελτιώνουν τη δύναμη του μυαλού κατά 10%. Πρέπει να:

* Καταναλώνετε φρούτα που είναι πλούσια σε βιταμίνη C
* Καταναλώνετε φιστίκια και φασόλια που είναι πλούσια σε βιταμίνη B
* Καταναλώνετε κρέμα γάλακτος, αυγά, και συκώτι, που είναι πλούσια σε βιταμίνη D

Το διάβασμα είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του μυαλού

10

Το να διαβάζει κανείς βιβλία, βοηθάει στο να μαθαίνει ευκολότερα το λεξιλόγιο, ενώ βελτιώνει τις αναλυτικές ικανότητες κατά 15%. Για αυτό πρέπει να διαβάζετε διαφορετικά είδη βιβλίων κάθε εβδομάδα. Πρέπει να διαβάζετε:

* Βιβλιογραφία από διάφορες χώρες
* Βιβλία που σχετίζονται με τη δουλεία σας
* Βιβλία που να σχετίζονται με αυτό που θέλετε να είσαστε μετά από 5-7 χρόνια
* Βιβλία με ποιήματα και ρομαντικές ιστορίες

H άσκηση του σώματος, ενισχύει τη δύναμη του μυαλού

11

Η γυμναστική, βοηθάει το σώμα να λειτουργεί όπως πρέπει, τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και οξυγονώνει τον εγκέφαλο. Δείτε τι πρέπει να κάνετε:

* Αφιερώστε 20-30 λεπτά για γυμναστική, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα

Πείτε όχι στη νικοτίνη

12

Η νικοτίνη μειώνει την αποτελεσματικότητα του εγκεφάλου κατά 20%. Πρέπει να γνωρίζετε ότι:

* Μετά τη διακοπή του καπνίσματος, το μυαλό χρειάζεται 6 μήνες για να επιστρέψει στη κανονική του λειτουργία

Το μυαλό, χρειάζεται τη φιλία και τις νέες γνωριμίες

13

Η κοινωνικότητα, παρέχει γνώση και αυξάνει την παραγωγικότητα του μυαλού κατά 10%. Πρέπει να:
* Μην συναναστρέφεστε με αρνητικούς ανθρώπους
* Μιλάτε με διαφορετικούς ανθρώπους κάθε μέρα
* Συζητάτε με εξυπνότερους ανθρώπους από εσάς

Το μυαλό χρειάζεται ήλιο

14

Ο ήλιος, ρυθμίζει την κυκλοφορία του αίματος, παράγει υγιεινές ουσίες και διεγείρει τη σεροτονίνη και τη βιταμίνη D, οι οποίες σας κάνουν εξυπνότερους και πιο χαρούμενους. Πρέπει να:

* Εκθέτετε τον εαυτό σας στον ήλιο, κάτω απο οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες

Ο καλύτερος φίλος του μυαλού είναι η αγάπη

15

Η αγάπη προκαλεί δημιουργικότητα, αναλυτική σκέψη και εφευρετικότητα. Φέρνει χαρά και μειώνει το στρες. Για αυτό πρέπει να:
* Αφιερώνετε μια ώρα την ημέρα στην αγάπη
* Αγκαλιαζεστε με το ταίρι σας
* Ανταλλάζετε κομπλιμέντα
* Χαμογελάτε περισσότερο
* Κάντε πράγματα μαζί με τον αγαπημένο σας

Credit: Brightside

Αφήστε το σχόλιο σας: