5 Διατροφικά λάθη που αυξάνουν το λίπος γύρω απ'την κοιλιά και ΠΩΣ να τα διορθώσετε - Fanpage

5 Διατροφικά λάθη που αυξάνουν το λίπος γύρω απ’την κοιλιά και ΠΩΣ να τα διορθώσετε

4 Μύθοι για την διατροφή και πώς να αυξήσετε το μεταβολισμό σας

Προσπαθείτε να χάσετε βάρος, αλλά δυσκολεύεστε και δεν έχετε αποτέλεσμα; Πιθανόν κάνετε κάποια κοινά διατροφικά λάθη. Μάθετε πώς να αυξήσετε το μεταβολισμό σας για να χάσετε βάρος πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

1. Τρώγοντας μικρά γεύματα την ημέρα, θα επιταχύνει τον μεταβολισμό σας

Αυτό είναι ψευδές και θα σας απομυθοποιήσουμε, γιατί αυτό δεν είναι αλήθεια!

Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους είναι ότι αν τρώτε κάθε 2 με 3 ώρες, αυτό θα επιταχύνει τον μεταβολισμό σας. Αυτό είναι 100% ψευδές, δεδομένου ότι δεν έχει σημασία πόσα γεύματα τρώτε μέσα σε μια ημέρα. Είτε τρώτε 3 γεύματα την ημέρα είτε 6 γεύματα, η ταχύτητα του μεταβολισμού σας θα έχει τον ίδιο ρυθμό. Δεν πρόκειται να χάσετε περισσότερο βάρος, επειδή τρώτε συχνά.

Όταν πρόκειται για το φαγητό, θα πρέπει να βρείτε μια ρουτίνα συχνότητας γευμάτων που θα είναι προσαρμοσμένη στο πρόγραμμα εργασίας σας. Το πλεονέκτημα του να τρώτε κάθε 2 με 3 ώρες είναι ότι σας αποτρέψει από την υπερκατανάλωση τροφής, καθώς δεν περιμένετε πάρα πολλές ώρες πριν από το επόμενο γεύμα σας. Ωστόσο, δεν θα σας κάνει να χάσετε βάρος πιο γρήγορα ή να αυξήσει το ρυθμό του μεταβολισμού σας. Αυτό είναι ένας από τους παλαιότερους μύθους διατροφής στη βιομηχανία του fitness.

2. Ακραίες δίαιτες χαμηλών θερμίδων, όπως 800 έως 1000 θερμίδες την ημέρα, θα οδηγήσουν σε ταχύτερη απώλεια βάρους

Και αυτό είναι αναληθές και θα αποκαλύψουμε το λόγο που δεν ισχύει αυτό.

Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται ότι όσο λιγότερο τρώτε, τόσο περισσότερο βάρος θα χάσετε και στη θεωρία αυτό είναι σωστό. Αλλά η πραγματικότητα είναι, αν καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες από το ποσό που απαιτείται για το σώμα σας για να λειτουργήσει κανονικά, ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας σας θα μειωθεί, γεγονός που το καθιστά πολύ πιο δύσκολο να χάσετε βάρος, επειδή η ικανότητα να κάψετε θερμίδες θα μειωθεί δραματικά. Σύμφωνα με έρευνα, όταν οι δίαιτες είναι μικρότερες από 1.200 θερμίδες θα βιώσετε μεγαλύτερη μείωση στον μεταβολικό ρυθμό ηρεμίας. Όταν κάνετε δίαιτα, να είστε προσεκτικοί ώστε η θερμιδική σας πρόσληψη να μην είναι πολύ χαμηλή.

3. Όλες οι θερμίδες δεν είναι ίσες

Αυτό είναι αλήθεια!

Έχοντας μια ιδέα για το πόσες θερμίδες καταναλώνετε είναι πολύ σημαντικό. Αλλά το σώμα σας επεξεργάζεται διάφορα είδη τροφίμων με διαφορετικό τρόπο! 20 έως 30% του συνόλου των θερμίδων που τρώμε που είναι πρωτεΐνη, καίγονται κατά την πέψη. 6% του συνόλου των θερμίδων που καταναλώνουμε που είναι υδατάνθρακες, καίγονται στη διαδικασία της πέψης και το 3% του συνόλου των λιπών, καίγονται στη διαδικασία της πέψης. Επειδή η πρωτεΐνη καίγεται τόσο γρήγορα, ακόμα και χωρίς άσκηση, είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους μια μεγάλη μερίδα θερμίδων θα πρέπει να προέρχεται από πρωτεΐνες, όσον αφορά την απώλεια βάρους.

Ένα τέλειο παράδειγμα είναι το εξής: αν τρώγατε 1.000 θερμίδες από κοτόπουλο και 1.000 θερμίδες από παγωτό, θα παίρνατε περισσότερο βάρος με το παγωτό. Μόνο το 3% του λίπους από το παγωτό θα καιγόταν στη διαδικασία της πέψης, ενώ 20 έως 30% της πρωτεΐνης από το κοτόπουλο θα καιγόταν στη διαδικασία της πέψης. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται η θερμική επίδραση της τροφής (TEF).

4. Αν τρώτε αργά το βράδυ, οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους

Αυτό είναι λάθος: Ας το απομυθοποιήσουμε αυτό!

Πολλοί ισχυρίζονται ότι μόλις σταμάτησαν να τρώνε στις 6 το απόγευμα, έχασαν βάρος. Οι τροφές που τρώτε είναι πολύ σημαντικές, καθώς και η ποιότητα, αλλά δεν μπορείτε να μη λάβετε υπόψη το ποσό των θερμίδων. Το σώμα σας δεν αποθηκεύει περισσότερο λίπος τη νύχτα σε σχέση με άλλες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας! Η ικανότητα του σώματός σας να κερδίζει βάρος σχετίζεται με το τι τρώτε και πόσο τρώτε, και όχι τι ώρα της ημέρας το τρώτε.

Η επιστήμη λέει ότι το φαγητό αργά το βράδυ δεν θα οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Σε μια μελέτη διάρκειας 6 μηνών, που έγινε στο Ισραήλ, όπου οι συμμετέχοντες έτρωγαν το μεγαλύτερο γεύμα τους στο πρωινό και μερικοί έτρωγαν το μεγαλύτερο γεύμα τους μετά τις 8 μ.μ., βρήκαν ότι όσοι έτρωγαν μεγαλύτερο γεύμα τους μετά τις 8 μ.μ., έχασαν 10% περισσότερο σωματικό λίπος και έχασαν 11% περισσότερο βάρος σε σχέση με όσους έτρωγαν το μεγαλύτερο γεύμα τους στο πρωινό. Η μόνη φορά που το φαγητό αργά το βράδυ μπορεί να γίνει ένα πρόβλημα είναι όταν το τελευταίο γεύμα μετατρέπεται σε 3 γεύματα και θεωρείται περισσότερο υπερκατανάλωση θερμίδων από την ώρα της ημέρας που το φάγατε.

Credit: Theheartysoul

Αφήστε το σχόλιο σας: