5+1 Μυστικά που χρησιμοποιούν οι Επαγγελματίες Αθλητές για να κάνουν τον τέλειο Ύπνο! - Fanpage

5+1 Μυστικά που χρησιμοποιούν οι Επαγγελματίες Αθλητές για να κάνουν τον τέλειο Ύπνο!

Οι διεθνούς φήμης αθλητές οφείλουν μεγάλο μέρος της επιτυχίας τους στους προπονητές τους και στους προπονητές ύπνου τους. Ο πιο διάσημος προπονητής ύπνου είναι ο Nick Littlehales. Έχει δουλέψει με κορυφαίες βρετανικές ομάδες, με Αμερικανούς μπασκετμπολίστες και διάσημους τενίστες.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 6 μυστικά για ξεκούραστο ύπνο από το βιβλίο του Littlehale “Sleep”. Παρ’όλο που όλοι έχουν τις δικές τους συνήθειες, δεν βλάπτει να ακολουθήσετε και μερικούς γενικούς κάνονες.

Πώς να κοιμάστε σωστά:

1. Ο ύπνος μετριέται σε κύκλους της 1,5 ώρας. Κατά την διάρκεια ενός κύκλου, το σώμα περνά από όλα τα στάδια ύπνου που είναι απαραίτητα για να επανέλθει. Για έναν ενήλικο, είναι καλύτερο να κοιμάται 5 κύκλους. Ο καλύτερος τρόπος για να κοιμηθείτε αρκετές ώρες είναι να κάνετε έναν πίνακα:

Σηκώνεστε στις 6:30 – Πέστε για ύπνο στις 23:00
Σηκώνεστε στις 7:00 – Πέστε για ύπνο στις 23:30
Σηκώνεστε στις 8:00 – Πέστε για ύπνο στις 00:30
Σηκώνεστε στις 9:00 – Πέστε για ύπνο στις 01:30

Αν δεν μπορείτε να πέσετε για ύπνο την σωστή ώρα, τότε καλύτερα να περιμένετε 1,5 ώρα, ώστε να ξυπνήσετε στο τέλος του κύκλου και όχι στη μέση.

2. Κοιμηθείτε σε εμβρυακή στάση. Όταν κοιμάστε από το δεξί πλευρό, η καρδιά σας λειτουργεί φυσιολογικά, αφού το μεγαλύτερο μέρος της βρίσκεται στην αριστερή πλευρά.

3. Μην κοιμάστε μπρούμυτα. Σε αυτή την στάση πρέπει να κοιμάστε με το κεφάλι γερμένο προς τα πάνω. Έτσι, όμως, οι μύες του λαιμού πιέζουν τις αρτηρίες που πάνε στο εγκέφαλο και κατά συνέπεια λαμβάνει λιγότερο αίμα. Αν κοιμάστε σε αυτή την στάση, μπορεί να προκαλέσετε πονοκέφαλο.

4. Ρυθμίστε την θερμοκρασία του δωματίου σας στους 16-18 βαθμούς. Η υψηλή θερμοκρασία ενέχει τον κίνδυνο αφυδάτωσης μέχρι το πρωί.

Επιλέξτε τα σωστά αντικείμενα για το δωμάτιο σας: ένα χαμηλό μαξιλάρι και μια κουβέρτα από μικροΐνες (η οποία προσαρμόζεται στην θερμοκρασία του δέρματος). Η σκληρότητα του στρώματος δεν έχει σημασία.

5. Κάντε το δωμάτιο όσο πιο σκοτεινό γίνεται. Σβήστε τα φώτα, κλείστε τις κουρτίνες, καλύψτε ακόμα και τα μικρά φωτάκια από συσκευές.

6. Φάτε το σωστό φαγητό. Μην καταναλώνετε καφεΐνη, λιπαρά, ζάχαρη και φαγητά που χρειάζονται χρόνο για να χωνευτούν, γιατί έτσι αυξάνετε την θερμοκρασία του σώματος σας.

Credit: brightside.me

Αφήστε το σχόλιο σας: