8 Προβλήματα που σχετίζονται με τον Ύπνο και ΠΩΣ να τα Αντιμετωπίσετε. Το 2ο το Παθαίνουμε όλοι..! - Fanpage

8 Προβλήματα που σχετίζονται με τον Ύπνο και ΠΩΣ να τα Αντιμετωπίσετε. Το 2ο το Παθαίνουμε όλοι..!


Για ένα υγιές μυαλό, ο εγκέφαλος πρέπει να ξεκουραστεί επαρκώς. Αλλά πώς μπορεί να γίνει αυτό; Με ύπνο φυσικά.

Οκτώ ώρες ύπνου είναι το ιδανικό, που το 70% του πληθυσμού δεν κοιμάται αρκετά. Η καλή ποιότητα ύπνου είναι απαραίτητη προκειμένου να αποφευχθεί η κατάθλιψη και η στεναχώρια.

Επίσης, υπάρχει λόγος που οι γιατροί δίνουν έμφαση στον καλό ύπνο, γεγονός που οδηγεί σε πολλά πλεονεκτήματα στην καθημερινή μας ζωή. Σας προτείνουμε μερικά γρήγορα και αποτελεσματικά κόλπα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του ύπνου.

Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε καλά

1

Ο βαθύς ύπνος είναι πολύ σημαντικός για τον εγκέφαλό μας για να ανακάμψει από την κούραση. Ο βαθύς ύπνος βοηθά επίσης στην ταχεία μείωση του στρες και την ένταση. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ πριν πάτε για ύπνο.

Δεν μπορείτε να ξυπνήσετε

2

Προσπαθήστε να διατηρήσει μια συνήθεια ξυπνήματος, που θα βοηθήσει τον εγκέφαλο να ξυπνάει αυτόματα σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Για να το κάνετε αυτό, βάλτε ξυπνητήρι σε μια σταθερή ώρα κάθε πρωί. Κάνοντας αυτό για ένα χρονικό διάστημα θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε σε ακριβή ώρα κάθε μέρα. Σταδιακά, θα σας γίνει συνήθεια.

Πόνος στον ώμο

3

Όσοι κοιμούνται από τη μία πλευρά τις περισσότερες φορές είναι πιο επιρρεπείς σε πόνο στον ώμο. Αγκαλιάζοντας ένα μαξιλάρι, ενώ κοιμάστε θα βοηθήσει.

Κράμπες στα πόδια

4

Ένα καθημερινό ελαφρύ μασάζ θα βοηθήσει. Επίσης, προσπαθήστε να τεντώσετε τα πόδια σας λίγο.

Πόνος στην πλάτη

5

Τοποθετώντας τα χέρια κάτω από το μαξιλάρι, ενώ κοιμάστε θα βοηθήσει.

Ροχαλητό

6

Ο ύπνος σε μία πλευρά θα βοηθήσει σίγουρα. Επίσης, στηρίξτε το κεφάλι σας ελαφρώς πάνω. Επίσης, αν πίνετε αλκοόλ, μειώστε την κατανάλωση σταδιακά.

Πόνος στον αυχένα

7

Χρησιμοποιώντας ένα σκληρό μαξιλάρι μπορεί να προκαλέσει πόνο στον αυχένα. Δοκιμάστε ένα μαλακό μαξιλάρι και αλλάξτε το μαξιλάρι σας μια φορά ετησίως.

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση

8

Συμβουλευτείτε ένα γιατρό, διότι αυτό μπορεί να είναι πολύ βλαβερό για την υγεία σας. Αρχικά, χρησιμοποιήστε ανυψωμένο μαλακό μαξιλάρι.

Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση χαρακτηρίζεται από ένα καυστικό εσωτερικό πόνο, γνωστό ως καούραΠροκαλείται από τα οξέα του στομάχου που ρέουν πίσω επάνω στον οισοφάγο.

Credit: WittyFeed

Αφήστε το σχόλιο σας: