Αποκλειστικά για τεμπέλες! 12 tips για να απαλλαγείτε από την πλαδαρή κοιλιά ΧΩΡΙΣ κοιλιακούς ή άλλες ασκήσεις γυμναστικής - Fanpage

Αποκλειστικά για τεμπέλες! 12 tips για να απαλλαγείτε από την πλαδαρή κοιλιά ΧΩΡΙΣ κοιλιακούς ή άλλες ασκήσεις γυμναστικής

Σε φυσιολογική κατάσταση, περίπου 1 λίτρο (περίπου το ήμισυ) του στομάχου και του εντέρου, είναι γεμάτα με αέρια.

Ο αέρας στο στομάχι είναι αποτέλεσμα της εργασίας των μικροοργανισμών εντερικών μικροχλωρίδων – βακτηρίων που βοηθούν την πεπτική διαδικασία. Όσο πιο δύσκολο είναι για το στομάχι να χωνέψει τα τρόφιμα, τόσο περισσότερα αέρια παράγονται.

Ακολουθούν διάφοροι τρόποι για να απαλλαγείτε από τη φουσκωμένη κοιλιά και παράλληλα να βοηθήσετε το στομάχι στην καθημερινή σκληρή δουλειά του.

Μέθοδος # 1: Το μασάζ σε αυτό το σημείο βοηθά στη μείωση του σχηματισμού αερίων και στην ανακούφιση του στομάχου.

1

Πάρτε τον ομφαλό ως «σημείο εκκίνησης». Τοποθετήστε 4 δάχτυλα οριζόντια πάνω από αυτόν. Το επιθυμητό σημείο είναι πάνω από το άνω δάχτυλο. Κάντε μασάζ για 2-3 λεπτά δεξιόστροφα και έπειτα κάντε το ίδιο αριστερόστροφα. Εάν το κάνετε σωστά, θα αισθανθείτε μια ξινή γεύση στο στόμα σας και η σιελόρροια θα αυξηθεί.

Μέθοδος # 2: Αυτό το μασάζ θα βοηθήσει στην εξάλειψη της κατακράτησης υγρών και την ανακούφιση από τον πόνο στο στομάχι.

2

Αυτό το σημείο βρίσκεται στο ύψος του δεύτερου δακτύλου πάνω από τον ομφαλό. Πιέστε επάνω του και κάντε μασάζ για 2-3 λεπτά δεξιόστροφα και μετά αριστερόστροφα.

Μέθοδος # 3: Αυτός ο τύπος μασάζ θα αυξήσει την εντερική δραστηριότητα και θα αφαιρέσει την αίσθηση βάρους.

3

Τοποθετήστε 4 δάχτυλα οριζόντια κάτω από τον ομφαλό. Το σωστό σημείο βρίσκεται κάτω από το μικρό δάχτυλο. Χρειάζεται επίσης 2-3 λεπτά μασάζ δεξιόστροφα και άλλο τόσο αριστερόστροφα. Εάν γίνει σωστά, θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το φούσκωμα.

Ένα υγιές άτομο, μπορεί να έχει πολλούς λόγους για τους οποίους θα έχει φούσκωμα. Αυτοί, σχετίζονται με τη διατροφή και τη λειτουργία του στομάχου. Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές:

1. Πίνετε ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι κάθε πρωί.

Ένα ποτήρι νερό με χυμό λεμονιού 15-30 λεπτά πριν από το γεύμα, συμβάλλει στην ομαλοποίηση της έκκρισης του γαστρικού οξέος, ανακουφίζει από τα συμπτώματα της καούρας και εμποδίζει το πρήξιμο και το σχηματισμό αερίων στο έντερο. Επιπλέον, το λεμόνι περιέχει πολλή βιταμίνη C.

2. Μην πίνετε γάλα και καφέ για πρωινό.

Το γάλα διεγείρει την παραγωγή γαστρικού οξέος και αυξάνει την οξύτητα. Μη το αντιμετωπίζετε σαν ρόφημα – είναι αρκετά βαριά τροφή. Επιλέξτε γιαούρτι ή κεφίρ, καθώς περιέχουν προβιοτικά που βοηθούν τα βακτήρια του στομάχου στις πεπτικές διαδικασίες. Όσον αφορά τον καφέ και την μπύρα, επηρεάζουν το στομάχι σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως και το γάλα.

3. Μη πίνετε μαζί με το φαγητό.

Τα ροφήματα που πίνετε κατά τη διάρκεια ενός γεύματος, αραιώνουν το γαστρικό οξύ και τη συγκέντρωση των ενζύμων που είναι υπεύθυνα για την πέψη. Επομένως, το φαγητό χωνεύεται περισσότερο και η διαδικασία ζύμωσης μπορεί να ξεκινήσει. Αποτέλεσμα αυτού είναι ο αυξημένος σχηματισμός αερίων και το φούσκωμα.

4. Μην πίνετε αλκοόλ με άδειο στομάχι.

Το αλκοόλ διεγείρει την παραγωγή γαστρικού οξέος, το οποίο όταν δεν υπάρχει τροφή στο στομάχι, επιβραδύνει τη δουλειά του και αρχίζει να διαβρώνει τα τοιχώματα. Σε συχνή χρήση, σκοτώνει την μικροχλωρίδα του στομάχου και του εντέρου. Όταν πίνετε, να επιβεβαιώνετε ότι το στομάχι σας δεν είναι άδειο.

5. Πίνετε τσάι με τζίντζερ.

Το τζίντζερ, πικάντικο από τη φύση του, ηρεμεί το στομάχι και μειώνει τον σχηματισμό αερίων και την εντερική δραστηριότητα. Επίσης, αραιώνει το αίμα και βελτιώνει την κυκλοφορία του.

6. Μην τρώτε πάρα πολύ λιπαρά τρόφιμα.

Τα λιπαρά τρόφιμα, το γρήγορο φαγητό και τα λιπαρά γλυκά είναι βαριά τρόφιμα, που παραμένουν στο στομάχι κατά τη διάρκεια της πέψης. Όσο πιο δύσκολο είναι για ένα φαγητό να χωνευτεί, τόσο περισσότερα αέρια παράγει. Εάν τρώτε λιγότερο λίπος, μπορείτε να αποφύγετε τόσο το αίσθημα βάρους, όσο και της δυσφορίας.

7. Μην τρώτε «αέρα».

Όταν τρώμε βιαστικά, μιλάμε ενώ τρώμε, μασάμε άσχημα, πίνουμε ανθρακούχα ποτά, μασάμε τσίχλα ή καπνίζουμε, καταπίνουμε υπερβολικό αέρα. Δεν είναι επικίνδυνο, αλλά οδηγεί σε φούσκωμα και σχηματισμό αερίων.

8. Μην τρώτε πάρα πολλά τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες.

Αυτά είναι τα πολλά φρούτα, λαχανικά, μούρα και όσπρια. Η περίσσεια ινών προκαλεί σχηματισμό αερίων και παρεμποδίζει την εντερική λειτουργία λόγω χονδροειδών ινών. Είναι καλύτερα να μην το παρακάνετε με αυτά τα τρόφιμα.

9. Χαλαρώστε, κοιμηθείτε καλά και διαλογιστείτε.

Το άγχος και η πίεση οδηγούν σε παραβίαση της εντερικής κινητικότητας. Για να τα αντιμετωπίσετε, πρέπει να χαλαρώσετε. Τα 15-20 λεπτά διαλογισμού ημερησίως, καταπραΰνουν το μυαλό, το στομάχι και την καρδιά και ομαλοποιούν την κυκλοφορία του αίματος.

Credit: BrightSide

Αφήστε το σχόλιο σας: