Έχετε προβλήματα στα πόδια ή νιώθετε πόνους στις πατούσες σας; Δείτε ΤΙ φταίει και ΠΩΣ να το Αντιμετωπίσετε! - Fanpage

Έχετε προβλήματα στα πόδια ή νιώθετε πόνους στις πατούσες σας; Δείτε ΤΙ φταίει και ΠΩΣ να το Αντιμετωπίσετε!

Όταν είμαστε μικροί, ξεκινάμε να παραμορφώνουμε τα πόδια μας στριμώχνοντας τα σε στενά παπούτσια κάθε μέρα. Ακόμα και αν αγαπάτε τα παπούτσια, η αλήθεια είναι ότι δεν είναι καλά για το σώμα. Δεν αφήνουν το βάρος σας να κατανεμηθεί ομοιόμορφα όταν περπατάτε και μπορεί να οδηγήσουν σε πόνους στη μέση ή πονοκεφάλους.

Οι περισσότεροι δεν έχουν την δυνατότητα να κυκλοφορούν ξυπόλυτοι στην καθημερινότητα τους και υπάρχει κίνδυνος να αισθανθούν ότι δείχνουν παράξενοι. Αλλά μια φορά το μήνα μπορεί να κάνει την διαφορά. Διαβάστε παρακάτω μερικές συμβουλές για το πόσο μεγάλη επίδραση έχει το να περπατάτε ξυπόλυτοι στα πόδια. Θα διαπιστώσετε ότι αξίζει.

13

Προσπαθούμε συνεχώς να προστατέψουμε τα πόδια μας από τον έξω κόσμο, αλλά το κάνουμε τόσο πολύ, που τα πόδια μας δεν έχουν την ευκαιρία να στείλουν στον εγκέφαλο πληροφορίες για την θερμοκρασία ή την υφή του εδάφους. Όταν περπατάμε ξυπόλυτοι, αισθανόμαστε καμιά φορά ότι δεν ισορροπούμε καλά. Όσο πιο μικρά αρχίζουν τα παιδιά να φοράνε παπούτσια, τόσο πιο γρήγορα αναπτύσσονται τα προβλήματα.

Το πρώτο βήμα είναι να αφήσετε τα πόδια σας να επιστρέψουν στο φυσικό τους περιβάλλον. Οι καλύτερες επιφάνειες για να ξεκινήσετε να περπατάτε ξυπόλυτοι είναι οι μαλακές, όπως το γρασίδι ή η άμμος. Αργότερα μπορείτε να δοκιμάσετε και πιο σκληρές επιφάνειες, όπως πέτρες και άσφαλτος.

14

Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα, τα πόδια και ο εγκέφαλος σας θα αρχίσουν να επικοινωνούν καλύτερα. Μπορείτε να πετύχετε δύο πράγματα με αυτή την τεχνική:

1. Μάθετε να περπατάτε ξανά

Οι περισσότεροι άνθρωποι περπατάνε με βαριά τη φτέρνα ή κλειδωμένα τα γόνατα. Λίγοι έχουν επίγνωση του πώς περπατάνε. Το περπάτημα πάνω σε αιχμηρές ή μυτερές πέτρες απαιτεί μικρά βήματα με το κέντρο του ποδιού, όχι με το κότσι ή την φτέρνα. Αυτό θα έχει τεράστια οφέλη για την υγεία και θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον πόνο από τις κακές συνήθειες περπατήματος.

2. Αναζωογονήστε τα πόδια σας

Μπορεί να αισθανθείτε λίγο πόνο στις πατούσες στην αρχή, αλλά αυτό αποτελεί «πληροφορία» για το πόδι. Και αυτή η πληροφορία είναι ενδιαφέρουσα!

Επαναλάβετε το αρκετές φορές και τα πόδια σας μπορεί να δείχνουν παράξενα, αλλά θα πονάνε λιγότερο και θα αισθάνεστε πιο άνετα να περπατάτε χωρίς παπούτσια.

15

Όπως στα χέρια, έτσι και στα πόδια έχουμε χιλιάδες νευρικές απολήξεις. Ο καλύτερος τόπος για να στείλουμε μήνυμα στα γόνατα ή τους γοφούς για το πώς πρέπει να στέκονται είναι να περπατάμε ξυπόλυτοι. Αν τα πόδια σας δεν έχουν την ευκαιρία να προσαρμοστούν σε νέες επιφάνειες, χάνουν την ευαισθησία, την ακρίβεια και την ικανότητα τους να συνεργάζονται με το υπόλοιπο σώμα.

Περπατώντας ξυπόλυτοι τονώνετε το νευρικό σύστημα και βοηθάτε το σώμα να καταπολεμήσει την κατάθλιψη ή άλλες νευρικές διαταραχές, διεγείροντας τον εγκέφαλο.

Οι διακοπές είναι η τέλεια ευκαιρία για να αφήσετε στην άκρη τα παπούτσια. Δοκιμάστε το και μόνοι σας και θα δείτε πόσο διαφορετικά θα αισθάνεστε τα πόδια σας.

Credit: healthhacks.be

Αφήστε το σχόλιο σας: