Υποφέρετε από Αϋπνίες; Δοκιμάστε ΑΥΤΟ το Πανάρχαιο Κόλπο και θα Κοιμηθείτε μέσα σε 60 δευτερόλεπτα! - Fanpage

Υποφέρετε από Αϋπνίες; Δοκιμάστε ΑΥΤΟ το Πανάρχαιο Κόλπο και θα Κοιμηθείτε μέσα σε 60 δευτερόλεπτα!

Πολλοί άνθρωποι έχουν ζήσει έστω και μια φορά αυτή την εμπειρία στη ζωή τους: είχατε μία αγχωτική μέρα και πέσατε στο κρεβάτι σας για να κοιμηθείτε. Αλλά κατά περίεργο τρόπο, παρά την εξάντληση, δεν μπορείτε να κοιμηθείτε και παραμένετε απογοητευμένοι στο κρεβάτι. Δοκιμάζετε να πάντα για να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε, αλλά καμία μέθοδος δεν είναι πραγματικά πανάκεια.

Ακολουθεί ένα τέχνασμα για το πώς να αναπνεύσετε σωστά, ώστε να μπορέσετε να κοιμηθείτε το συντομότερο δυνατό. Θα πρέπει να το κάνετε τακτικά: κάθε πρωί μετά το ξύπνημα και κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε, για να ρυθμίσετε το σώμα σας και να βελτιστοποιήσετε το αποτέλεσμα. Αυτή η μέθοδος που ονομάζεται «4-7-8», βοηθά αμέσως όταν βρίσκεστε σε αγχωτικές καταστάσεις, κρίσεις πανικού ή υψηλή αρτηριακή πίεση.

1. Εισπνεύστε

Όλα ξεκινάνε από την αναπνοή. Κατ’ αρχάς, τοποθετήστε τη γλώσσα σας στο πάνω μέρος του στόματός σας, πίσω από τα μπροστινά δόντια σας. Στη συνέχεια, εισπνεύστε αργά ενώ μετράτε μέχρι το 4 από μέσα σας.

1

2. Κρατήστε την αναπνοή σας

Τώρα, κρατήστε την αναπνοή σας παραμένοντας χαλαροί και μετρήστε ως το 7. Το σώμα σας έχει τώρα αρκετό χρόνο για να απορροφήσει το οξυγόνο και να δώσει ενέργεια σε όλα τα όργανα σας. Η περιεκτικότητα σε οξυγόνο στο αίμα σας αυξάνεται και το σώμα σας αρχίζει να χαλαρώνει.

2

3. Εκπνεύστε

Κατά την εκπνοή, μετρήστε ως το 8. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να αναπνέετε όσο το δυνατόν πιο ομαλά. Αν ακούτε ένα ήσυχο απαλό θόρυβο, το κάνετε σωστά. Η αργή εκπνοή εξασφαλίζει ότι ο «χρησιμοποιημένος» αέρας εξέρχεται πλήρως από το σώμα σας. Ως μια μεγάλη παρενέργεια: ο παλμός σας θα γίνει αισθητά πιο ήρεμος. Αυτό το τέχνασμα λειτουργεί παντού και οπουδήποτε. Ακόμη και σε καταστάσεις άγχους ή κρίσεων πανικού, το σώμα σας θα χαλαρώσει μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Λέγεται ότι βοηθά εν γένει από την υψηλή αρτηριακή πίεση.

3

Στην αρχή, τέσσερις επαναλήψεις το πρωί και το βράδυ πρέπει να αρκούν. Μετά από δύο μήνες μπορείτε να κάνετε οκτώ αντίστοιχα. Είναι πιο αποτελεσματικό όταν ασκείται τακτικά. Ακόμα και στο έντονο άγχος, αυτό το τέχνασμα είναι πραγματική ευλογία. Πριν φτάσετε στα χάπια ύπνου ή άλλες ουσίες, θα πρέπει τουλάχιστον να δοκιμάσετε το τέχνασμα «4-7-8».

Credit: Cleverly

Αφήστε το σχόλιο σας: