Κάνοντας αυτές τις 5 ασκήσεις για μόλις 4 λεπτά τη μέρα θα κάψετε περισσότερες θερμίδες από όσες καίτε σε μία ώρα στο γυμναστήριο! - Fanpage

Κάνοντας αυτές τις 5 ασκήσεις για μόλις 4 λεπτά τη μέρα θα κάψετε περισσότερες θερμίδες από όσες καίτε σε μία ώρα στο γυμναστήριο!

Μια εξαντλητική προπόνηση στο γυμναστήριο δεν ταιριάζει σε όλους και, ας είμαστε ειλικρινείς, μερικές φορές δεν έχουμε καθόλου χρόνο για αυτό. Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην ασκηθείτε.

Εμείς, σας προσκαλούμε να δοκιμάσετε μια σειρά από ασκήσεις που θα σας πάρουν όχι περισσότερο από 5 λεπτά.

1. Καθίσματα

1

Ανοίξτε τα πόδια στο ύψος των ώμων σας και αρχίστε να κατεβαίνετε προς τα κάτω, λυγίζοντας τα πόδια στο ύψος των γονάτων και τραβώντας προς τα πίσω τον κόκκυγα. Κατεβείτε όσο πιο κάτω μπορείτε, προσπαθώντας η πλάτη σας να είναι ίσια και έπειτα σηκωθείτε με τον ίδιο τρόπο, αργά. Επαναλάβετε την άσκηση για 60 δευτερόλεπτα.

2. Κάμψεις

2

Ξαπλώστε μπρούμυτα, με τα πόδια στις μύτες και τα χέρια ακριβώς κάτω από τους ώμους, ενώ όλο το σώμα βρίσκεται στην ίδια ευθεία. Ξεκινήστε σιγά σιγά να ανεβάζετε το σώμα μας με τα χέρια και να το κατεβάζετε με τον ίδιο τρόπο. Κάντε όσα περισσότερες μπορείτε για 30 δευτερόλεπτα.

3. Η άσκηση του αναρριχητή

3

Κάθεστε όπως ακριβώς στη θέση των κάμψεων και έπειτα φέρνετε το δεξί πόδι σας λυγισμένο προς το στήθος, ενώ επαναλαμβάνετε το ίδιο για το αριστερό, με τον ίδιο ρυθμό. Προσέξτε να μη μετακινήσετε την πλάτη και τους γοφούς σας. Πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος. Οι εναλλαγές στη συγκεκριμένη άσκηση θα πρέπει να διαρκούν 30 δευτερόλεπτα.

4. Άνοιγμα ποδιών

4

Σταθείτε ίσια, με τα χέρια στη μέση και τα πόδια στο ύψος των γοφών. Κάντε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, με το αριστερό πόδι και λυγίστε το πίσω, να ακουμπήσει όσο περισσότερο μπορεί στο πάτωμα. Έπειτα, γυρίστε στην όρθια στάση και επαναλάβετε ξανά με το δεξί πόδι. Προσέξτε η πλάτη σας να είναι πάντα ίσια. Επαναλάβετε την άσκηση για ένα λεπτό.

5. Πηδήματα

5

Η κλασική άσκηση όπου στέκεστε ίσια και έπειτα πηδάτε, ανοίγοντας πόδια και χέρια. Η εναλλαγή στη θέση θα πρέπει να γίνεται με γρήγορο ρυθμό και η διάρκεια της θα πρέπει να είναι 45 δευτερόλεπτα.

Πλάνο άσκησης

6

Η διαλλειματική γυμναστική είναι πραγματικά αποτελεσματική: λόγω του υψηλού ρυθμού, ένας μεγάλος αριθμός θερμίδων καίγεται σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Credit: Brightside

Αφήστε το σχόλιο σας: