5 Πανάρχαια Μυστικά για την Απώλεια Βάρους που θα σε βοηθήσουν να Αδυνατίσεις ΧΩΡΙΣ να κάνεις Δίαιτα ή Γυμναστική - Fanpage

5 Πανάρχαια Μυστικά για την Απώλεια Βάρους που θα σε βοηθήσουν να Αδυνατίσεις ΧΩΡΙΣ να κάνεις Δίαιτα ή Γυμναστική

Η πιεσοθεραπεία ή βελονισμός είναι μια παραδοσιακή κινέζικη ιατρική τεχνική που βασίζεται στην ιδέα ότι η ενέργειά μας ταξιδεύει μέσα στο σώμα μας. Αυτή τεχνική λειτουργεί σε πολλαπλά σημεία πίεσης, που συνδέονται με κάποια εσωτερικά όργανα του σώματός μας. Ασκώντας πίεση σε αυτά τα σημεία μπορούμε να θεραπεύσουμε ένα μεγάλο εύρος από παθήσεις και προβλήματα υγείας.

Σήμερα θα γνωρίσετε τα πιο κοινά σημεία πίεσης για απώλεια βάρους. Ενεργοποιώντας αυτά τα σημεία, θα μπορείτε να ελέγξετε την όρεξή και τη πείνα σας (που συχνά συνδέονται με το άγχος), ενώ παράλληλα θα ενισχύσετε το πεπτικό σας σύστημα. Ξεκινήστε κάνοντας ελαφρύ μασάζ στο σημείο πίεσης, και στη συνέχεια ασκήστε πίεση στη περιοχή για όση ώρα προτείνεται παρακάτω. Προτείνουμε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία, κάνοντας ένα ελαφρύ μασάζ στη περιοχή πίεσης.

1. Σημείο πίεσης στο αυτί

1

Αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο πίεσης που ελέγχει την όρεξη. Για να το βρείτε, τοποθετήστε τον αντίχειρα μπροστά από το τριγωνικό πτερύγιο του αυτιού σας. Τώρα ανοιγοκλείστε το στόμα σας και βρείτε ένα σημείο που έχει μέγιστη κίνηση. Πιέστε αυτό το σημείο για 1 έως 3 λεπτά, 2 φορές την ημέρα.

Σύμφωνα με την πιεσοθεραπεία, τα αυτιά, τα χέρια, και τα πόδια είναι τα σημεία που έχουν τη μεγαλύτερη ροή ενέργειας στο σώμα. Η ενεργοποίηση αυτών των σημείων είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους ώστε να φτάσετε το στόχο σας για απώλεια κιλών.

2. Άνω χείλος

2
Αυτό το σημείο βρίσκεται ανάμεσα στο άνω χείλος και τη μύτη, στο κέντρο. Απλά πιέστε το για 1 έως 5 λεπτά δύο φορές την ημέρα ή όταν πεινάτε και είστε αγχωμένοι.

3. Σημείο πίεσης στο γόνατο

3
Πιέζοντας αυτό το σημείο, όχι μόνο βελτιώνει τη διαδικασία της πέψης, αλλά βοηθάει την εμμηνορυσιακή δυσφορία και τις κράμπες περιόδου. Βρίσκεται 5 εκατοστά κάτω από το γόνατο και ελαφρώς προς το εξωτερικό του ποδιού. Ασκήστε πίεση σε αυτό το σημείο, χρησιμοποιώντας τον αντίχειρα για 2 λεπτά κάθε μέρα για να βοηθήσετε το στομάχι σας να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Όταν το πιέζετε, μπορεί να νιώσετε μέτριας έντασης πόνο ή δυσφορία.

4. Σημείο πίεσης στον αγκώνα

4
Για να εντοπίσετε αυτό το σημείο πίεσης, τοποθετήστε τον αντίχειρά σας σε απόσταση ίση με το πλάτος του αντίχειρά σας από την κλείδωση του αγκώνα προς την εσωτερική πτυχή του αγκώνα. Πιέστε με τον αντίχειρά σας για ένα λεπτό καθημερινά. Ενεργοποιώντας αυτό το σημείο βοηθάει στην αποβολή της υπερβολικής θερμότητα του σώματος, προωθώντας τη καλή εντερική λειτουργία και  εμποδίζοντας την κατακράτηση υγρών.

5. Σημείο πίεσης στον αστράγαλο

5
Αυτό το σημείο βρίσκεται στο εσωτερικό του ποδιού, 5 εκατοστά πάνω από τον αστράγαλο. Εφαρμόστε πίεση με τον αντίχειρα για 1 λεπτό καθημερινά, και απελευθερώστε τη πίεση αργά. Συστήνουμε να μη πιέζετε αυτό το σημείο, αν είστε έγκυος.

Εξασκήστε τις παραπάνω τεχνικές σε καθημερινή βάση και σύντομα θα νιώσετε το σώμα σας να αλλάζει. Παραμείνετε υγιείς και ελέγξτε την όρεξή σας αποτελεσματικά και εύκολα με τη βοήθεια της πιεσοθεραπείας. 

Credit: brightside.me

Αφήστε το σχόλιο σας: