Τίποτα καλύτερο από ένα ζεστό μπάνιο! Δείτε 5 εκπληκτικά οφέλη του και θα τρέξετε κατευθείαν στην μπανιέρα! - Fanpage

Τίποτα καλύτερο από ένα ζεστό μπάνιο! Δείτε 5 εκπληκτικά οφέλη του και θα τρέξετε κατευθείαν στην μπανιέρα!

Αν προτιμάτε να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο αντί να τρέχετε στο πάρκο, τότε είστε τυχεροί. Σύμφωνα με το People Bodies, το ζεστό μπάνιο καεί αρκετές θερμίδες, όσο εσείς απολαμβάνετε το αγαπημένο σας μυθιστόρημα από την άνεση του σπιτιού σας.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Loughborough ήθελαν να δουν τι θα συνέβαινε αν αύξαναν τη θερμοκρασία του σώματος κατά ένα βαθμό. Οι συμμετέχοντες έκαναν ζεστό μπάνιο σε θερμοκρασία 40 βαθμών Κελσίου. Επίσης, έκαναν ποδηλασία για μία ώρα. Μερικά από τα αποτελέσματα δεν προκάλεσαν έκπληξη: οι συμμετέχοντες έκαψαν περισσότερες θερμίδες κάνοντας ποδηλασία. Ωστόσο, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το ζεστό μπάνιο για μια ώρα έκαψε 130 θερμίδες, που ισοδυναμεί με ένα 30λεπτο περπάτημα.

Πριν πάρετε το αγαπημένο σας βιβλίο και αρχίζετε να κάνετε ζεστό μπάνιο, μάθετε μερικά άλλα οφέλη του:

1. Κοιμάστε καλύτερα

Προσθέστε λίγο έλαιο λεβάντας στο νερό της μπανιέρας και προετοιμαστείτε για ένα τέλειο βραδινό ύπνο. Έχετε πάει ποτέ για κολύμπι και μετά νιώθατε εξαντλημένοι; Ο λόγος: σημαντικές αλλαγές στη θερμοκρασία του σώματος. Το ίδιο συμβαίνει όταν κάνετε μπάνιο. Η ενέργεια που χρησιμοποιεί το σώμα σας για να επανέλθει στη θερμοκρασία δωματίου, θα φέρει τον ύπνο πιο εύκολα.

2. Διευκολύνετε τον πόνο στα ιγμόρεια

Το κρυολόγημα (και οι αλλεργίες) δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο! Μπορείτε να μειώσετε τα συμπτώματα του κρυολογήματος και της αλλεργίας, κάνοντας ένα ζεστό μπάνιο. Κρατήστε την πόρτα κλειστή και αφήστε τον ατμό να συσσωρευτεί για να χαλαρώσει τη βλέννα. Προσθέστε μερικά άλατα μπάνιου στο νερό για καλύτερη αντιμετώπιση του κρυολογήματος.

3. Βελτιώστε τη κυκλοφορία του αίματος

Το ζεστό μπάνιο μπορεί να βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος. Όχι μόνο κάνει καλό στους μύες που πονούν, αλλά μπορεί να αυξήσει τη κυκλοφορία του αίματος και στον εγκέφαλο! Δεν έχετε χρόνο για μπάνιο; Πιείτε ένα ζεστό τσάι για παρόμοια αποτελέσματα.

4. Χαλαρώστε τους πονεμένους μύες

Είτε αναρρώνετε από έναν τραυματισμό ή μια ιδιαίτερα δύσκολη προπόνηση, ένα ζεστό μπάνιο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακουφίσετε από την ένταση και τον πόνο στους μύες σας. Το ζεστό νερό θα χαλαρώσει τους σφιγμένους μύες και θα αυξήσει τη κυκλοφορία του αίματος (μειώνοντας την συσσώρευση του γαλακτικού οξέος). Η θερμότητα (όπως ένα ζεστό μπάνιο) είναι μια πολύ αποτελεσματική θεραπεία για ασθενείς με χρόνιο πόνο στις αρθρώσεις.

5. Βελτιώστε την αναπνοή

Το ζεστό μπάνιο είναι ωφέλιμο όχι μόνο όταν η μύτη σας είναι βουλωμένη, αλλά μπορεί και να βελτιώσει τη λειτουργία των πνευμόνων. Το ζεστό νερό ασκεί πίεση στο στήθος σας και μπορεί να αυξήσει την πρόσληψη του οξυγόνου σας. Θα πρέπει να βυθιστείτε μέχρι το στήθος για καλύτερα αποτελέσματα.

Έτσι την επόμενη φορά που θα νιώσετε ενοχές που κάνετε ζεστό μπάνιο ενώ κοιμούνται τα παιδιά, θυμηθείτε ότι το κάνετε για την υγεία σας!

Credit: Remedydaily

Αφήστε το σχόλιο σας: