9 Φοβερά Κόλπα για να Ξυπνάτε ΚΑΘΕ Πρωί με Επίπεδη Κοιλιά. Θα Μείνετε Άφωνες με τα Αποτελέσματα! - Fanpage

9 Φοβερά Κόλπα για να Ξυπνάτε ΚΑΘΕ Πρωί με Επίπεδη Κοιλιά. Θα Μείνετε Άφωνες με τα Αποτελέσματα!

Το να βλέπουμε τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας είναι το κλειδί για να φτάσουμε στο επιθυμητό βάρος. Γι’αυτό και σας παρουσιάζουμε παρακάτω 9 συνήθειες που μπορείτε να συμπεριλάβετε στην ρουτίνα σας για να ξυπνάτε λιγότερο φουσκωμένοι και να συνεχίσετε να προσπαθείτε:

1. Αποφύγετε το γιαούρτι

53

Παρ’όλο που το γιαούρτι είναι σημαντικό κομμάτι της διατροφής, πολλά γιαούρτια περιέχουν σάκχαρα και λακτόζη, που προκαλούν φλεγμονές και πρήξιμο. Αν θέλετε να συνεχίσετε να τρώτε γιαούρτι για βραδινό, τότε επιλέξτε ένα με περιεκτικότητα σακχάρων κάτω από 8 γραμμάρια.

2. Κάντε γυμναστική για 8 λεπτά

54

Για να γυμνάσετε όλο το σώμα, χρειάζεστε μόλις 8 λεπτά τη μέρα. Αν το κάνετε κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε, τότε θα ξυπνάτε πιο αδύνατοι το πρωί και θα καταφέρετε να χάσετε κιλά.

Σταθείτε με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων, κρατώντας τα βάρη πάνω από τους ώμους. Κάντε κάθισμα μέχρι τα γόνατα και οι γοφοί να είναι πλήρως λυγισμένα ή μέχρι οι μηροί να είναι παράλληλοι με το πάτωμα. Σταθείτε στις φτέρνες και πιέστε τα βάρη προς τα πάνω.

Επαναλάβετε την άσκηση όσες φορές μπορείτε. Όταν κουραστείτε, κάντε ένα διάλειμμα για 20-30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε την άσκηση μέχρι να ολοκληρώσετε τα 8 λεπτά.

3. Κάντε κρύο ντουζ πριν πέσετε για ύπνο

55

Ένα κρύο ντουζ πριν τον ύπνο είναι ο τέλειος τρόπος για να μειώσετε την θερμοκρασία του σώματος και να ενεργοποιήσετε το καφέ λίπος, έναν ιστό λίπους που καταναλώνει ενέργεια για να αυξήσει την θερμοκρασία του σώματος, βοηθώντας σας να κάψετε περισσότερες θερμίδες. Αν δεν σας αρέσουν τα κρύα ντουζ, επιλέξτε χλιαρό αντί για καυτό νερό.

4. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα νόστιμο πρωινό

56

Το βουτυρικό οξύ μειώνει τις φλεγμονές και βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Λίγη βρώμη, λίγη μαύρη σοκολάτα, κόκκινα φρούτα, καρύδια και κανέλα για πρωινό μπορούν να ενεργοποιήσουν την εντερική δραστηριότητα, αυξάνοντας τα επίπεδα αυτού του οξέος. Έτσι, θα ξυπνήσετε λιγότερο πρησμένοι, άρα πιο αδύνατοι.

5. Αποφύγετε το κινέζικο

57

Αν και νόστιμο, το κινέζικο συνήθως περιέχει πολύ νάτριο, το οποίο οδηγεί σε ανεπιθύμητο πρήξιμο. Για παράδειγμα, μια μερίδα σούπας περιέχει την ποσότητα νατρίου που χρειάζεστε για μια εβδομάδα. Και το μεξικάνικο περιέχει πολύ νάτριο.

6. Μειώστε την κατανάλωση τσιχλών με ζάχαρη

58

Έρευνες δείχνουν ότι η σορβιτόλη (μια αλκοόλη σακχάρου που χρησιμοποιείται στις τσίχλες χωρίς ζάχαρη) απαιτεί πολύ χρόνο για να χωνευτεί. Αυτό συμβάλλει στην ζύμωση βακτηρίων, προκαλώντας πρήξιμο και φούσκωμα. Επιπλέον, με κάθε τσίχλα που μασάτε στέλνετε μήνυμα στον εγκέφαλο το οποίο ξυπνά τις ορμόνες της πείνας.

7. Ξεχάστε τις ενεργειακές μπάρες

59

Υπάρχουν 4 λόγοι για τους οποίους δεν είναι καλή επιλογή:

-Περιέχουν λακτόζη τυρογάλακτος η οποία προκαλεί πρήξιμο.
-Περιέχουν φασόλια σόγιας, τα οποία προκαλούν αέρια.
-Είναι επεξεργασμένα τρόφιμα και όσοι τα καταναλώνουν παίρνουν βάρος.
-Περιέχουν περισσότερες θερμίδες από όσες φαντάζεστε.

8. Αποφύγετε τα αφυδατωμένα γλυκίσματα

60

Τα αφυδατωμένα φρούτα μπορεί να είναι σημαντική πηγή θρεπτικών συστατικών και ινών, αλλά είναι ιδιαίτερα πλούσια σε φρουκτόζη. Αν έχετε πρόβλημα με την απορρόφηση αυτών των σακχάρων, είναι πιθανό να σας προκαλέσουν πρήξιμο και αέρια. Τα φρέσκα φρούτα είναι η καλύτερη επιλογή για να αποφύγετε αυτά τα προβλήματα.

9. Φτιάξτε τα δικά σας φυσικά smoothies

61

Παρ’όλο που είναι πολύ αποτελεσματικά για την απώλεια βάρους, τα smoothies του εμπορίου συχνά περιέχουν χημικά τα οποία αντιστρέφουν την θετική επίδραση των φυσικών θρεπτικών συστατικών. Φτιάξτε τα δικά σας ροφήματα με φυσικά συστατικά, όπως σπανάκι, σπόρους, γάλα αμυγδάλου, έλαιο καρύδας, φρούτα, κλπ.

Credit: brightside.me

Αφήστε το σχόλιο σας:
Don't miss