Η Ελένη Μενεγάκη είναι από τα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης η οποία εδώ και χρόνια έχει «χτίσει» μία σχέση με τους τηλεθεατές της, απ’ όταν ήταν στην πρωινή ζώνη.
Πέρα όμως από την παρουσία της στην μικρή οθόνη, η Ελένη Μενεγάκη είναι ιδιαίτερα ενεργή και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ίδια αν και δεν θεωρείται influencer, όπως ορίζονται κάποια ονόματα της showbiz, κάθε ανάρτηση της παρουσιάστριας μετρά πάνω από 50.000 likes, την στιγμή που μάλιστα η ίδια έχει πάνω από 1 εκατομμύριο ακόλουθους.
Ελένη Μενεγάκη: Οι συνεργασίες στο Instagram και οι αμοιβές
Όπως πολλά πρόσωπα της ελληνικής showbiz, έτσι και η Ελένη Μενεγάκη προχωρά σε συνεργασίες με ορισμένα brands, τα οποία και διαφημίζει μέσα από την σελίδα της. Παλιότερα, για να διαφημίσει ένα προϊόν το κοστολογούσε γύρω στα 7.000 ευρώ, ενώ κάθε της ανάρτηση υπολογιζόταν γύρω στα 5.000.
Αυτό συμβαίνει, γιατί όταν ξεπερνάς κάποιους συγκεκριμένους followers στο Instagram και συγκεκριμένα πάνω από 1 εκατομμύριο, το Instagram ανάλογα με το account πληρώνει το κάθε post, αφού έτσι η εν λόγω διαδικτυακή πλατφόρμα παίρνει διαφήμιση κι αξία.
Τώρα, φαίνεται πως η παρουσιάστρια από την επιστροφή της και μετά στο Mega μετά από ένα χρόνο απουσίας, έχει ανεβάσει το κασέ της κι ένα της post μπορεί να φτάσει να “πουληθεί” έως και 15 χιλιάδες ευρώ.