Συνέντευξη στην εκπομπή Stories με τη Δώρα Αναγνωστοπούλου έδωσε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μετά την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν της μεγάλης της του επιτυχίας στο Mega. Ο ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης μίλησε αρχικά για το συστατικό που κατά την άποψή του έκανε το Maestro να ξεχωρίσει.
«Πολλή δουλειά, πολύ τρέξιμο, 24/7. Το άλλο είναι η τύχη, η συγκυρία, ήταν η σωστή στιγμή, οι σωστοί άνθρωποι που βρέθηκαν στον δρόμο μου. Και εγώ που το κυνηγούσα και ήμουν από πάνω όλη την ώρα. Όλη μου η ζωή περιστρέφεται γύρω από αυτό. Δεν ήταν όλα ρόδινα. Ήταν πολύ κουραστικά, πολύ πιεστικά για μένα. Ήταν αχαρτογράφητα νερά. Αν δεν ήταν το Mega και πρόεδρος του καναλιού και οι άνθρωποι, όλο αυτό το πράγμα δεν θα μπορούσε να γίνει. Ήταν μια σειρά με ένα πολύ μεγάλο budget εξαρχής», δήλωσε αρχικά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.
Στη συνέχεια ερωτήθηκε ποια ήταν η σκηνή του Maestro που τον δυσκόλεψε περισσότερο από κάθε άλλη όσον αφορά το γράψιμό της.
«Στο πρώτο επεισόδιο, το Mother, ήξερα ότι θα έγραφα για τη μητέρα. Η μεγάλη δυσκολία που είχα σε αυτό το επεισόδιο ήταν όταν έπρεπε να γράψω τις σκηνές της ψυχοθεραπείας που κάνει η Στεφανία Γουλιώτη έγκυος, ήταν το πρώτο πράγμα που έγραψα. Το έγραψα πάνω από 15-20 φορές γιατί, από ένα σημείο και μετά, έπρεπε να κάνει ερωτήσεις η ψυχοθεραπεύτρια, οπότε έπρεπε να γράψω μια συνεδρία ψυχοθεραπείας.
Δυσκολεύτηκα πολύ. Πήγαινα, καθόμουν με έναν ψυχοθεραπευτή, του διάβαζα τι έχω γράψει, έκανα τις ερωτήσεις, μετά τις προσάρμοζα, έπρεπε να μη φεύγω από την πλοκή. Ήταν περίπλοκο και μου πήρε πολύ καιρό», πρόσθεσε ο δημιουργός του Μaestro.
Embed code