Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας σειράς του ΑΝΤ1, Grand Hotel, το Youweekly.gr σας αποκαλύπτει πράγματα που δεν ξέρατε ή δεν θυμάστε για την αγαπημένη Δάφνη Λαμπρόγιαννη.
Η ηθοποιός στην σειρά ενσαρκώνει την Κυβέλη Γαζή, την ιδιοκτήτρια του Grand Hotel, χήρα του Κωνσταντίνου Γαζή και μητέρα της Σοφίας, της Αλίκης και του Ιορδάνη. Θεωρεί τον εαυτό της ανώτερο από τους άλλους και απαιτεί αυτό να γίνεται σαφές. Είναι αυστηρή, δογματική, απόλυτη και χειριστική. Δεν δέχεται τίποτα άλλο από αυτό που έχει στο μυαλό της και δρα πάντα σύμφωνα με το προσωπικό της συμφέρον και αυτό που θεωρεί σωστό για τα παιδιά της και για το ξενοδοχείο. Μια γυναίκα που δεν ξέρει και δεν της αρέσει να χάνει…
Ποια όμως είναι στ’ αλήθεια η Δάφνη Λαμπρόγιαννη;
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη γεννήθηκε στην Αθήνα και κατάγεται από τη Λήμνο και την Πελοπόννησο. Σπούδασε Γραφικές Τέχνες αλλά στη συνέχεια ασχολήθηκε με την υποκριτική. Αποφοίτησε το 1991 από τη Δραματική Σχολή Βεάκη και η παρθενική εμφάνισή της στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, έγινε το 2007 με τη Λυσιστράτη.
«Ο μπαμπάς μου ήταν τσαγκάρης και η μαμά μου νοικοκυρά. Δεν ήμασταν πλούσιοι. Ζούσαμε στην Καλογρέζα. Ο πατέρας μου έκανε κάποια στιγμή μια βιοτεχνία παπουτσιών. Έφευγε στις 5 το πρωί κι επέστρεφε μεσάνυχτα, κατάκοπος. Τα πρώτα χρόνια δεν είχε καν μεταφορικό μέσο. Αυτή είναι η καταγωγή μου και είμαι πολύ περήφανη γι’ αυτήν. Ήταν άνθρωποι που δούλεψαν πολύ. Καμιά φορά περνάω έξω από τη βιοτεχνία όπου δούλευε ο μπαμπάς μου, στην πλατεία Κουμουνδούρου και λέω: “Εδώ ήταν ο ναός”. Το ρήμα “σέβομαι” είναι το λιγότερο που μπορώ να πω για τους γονείς μου. Μας μεγάλωσαν εμένα και τον αδερφό μου, με αγάπη και σοφία, μάθαμε να ζούμε με μέτρο. Το πρώτο μου στερεοφωνικό το πήρα με δικά μου χρήματα. Δεν ζητούσα ποτέ. Δεν αισθάνθηκα όμως ότι μου λείπει κάτι! Είμαι περήφανη για την καταγωγή μου» , είχε δηλώσει σε συνέντευξή της.
Δεν είναι άνθρωπος των social media γιατί όπως έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της δεν της αρέσει ο τρόπος που λειτουργούν. Είναι άνθρωπος που τον ενδιαφέρει η ουσία γιατί δεν εμφανίζεται συχνά. Εμφανίζεται μόνο όταν έχει κάτι να πει. Έχει δηλώσει πως είναι ήρεμος χαρακτήρας αλλά χάνει την ψυχραιμία της στο τιμόνι με τους υπόλοιπους οδηγούς. Τους πεζούς τους σέβεται.
«Στο σχολείο δεν ήμουν ούτε καλή ούτε κακή. Δεν με ενδιέφερε πάρα πολύ και δεν ήθελα να είμαι καμία φοβερή μαθήτρια. Δεν πήγα πανεπιστήμιο. Επειδή ήξερα ότι θέλω να κάνω αυτήν τη δουλειά από πάντα. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι ενώ από πάντα ήθελα να κάνω αυτή την δουλειά, ήξερα ότι δεν ήθελα να είναι απλά λάμψη»
Το περιστατικό με τον Σπύρο Παπαδόπουλο
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη το 2022 ανακοίνωσε μέσω του δικηγόρου της πως αποχώρησε από την παράσταση “Sexy Laundry”, μετά από ένα αιφνίδιο και δυσανάλογο ξέσπασμα οργής προς το πρόσωπό της από τον Σπύρο Παπαδόπουλο.
Στην ανακοίνωσή της η Δάφνη Λαμπρόγιαννη έκανε λόγο για ένα εντελώς αιφνίδιο και δυσανάλογο ξέσπασμα οργής προς το πρόσωπό της από τον γνωστό σκηνοθέτη και ηθοποιό, ενώ αναφερόταν και στις δηλώσεις του Σπύρου Παπαδόπουλου στην εκπομπή “Χαμογέλα και Πάλι”, όπου, εμμέσως πλην σαφώς, πήρε το μέρος των θυτών οι οποίοι καταγγέλθηκαν στο πλαίσιο του ελληνικού #MeToo.
Αξίζει να σημειωθεί πως η παράσταση “Sexy Laundry” ανέβηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο 2021 στο Θέατρο Κάππα και γνώρισε μεγάλη επιτυχία, με συνεχή sold out, στο τέλος όμως και μετά από όλα αυτά, ολοκληρώθηκε νωρίτερα από το προκαθορισμένο.
«Έχω κακοποιηθεί πολλές φορές & πολύ σοβαρά, δεν θέλω να μου την πέφτει κανείς»
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη με αφορμή το κίνημα Metoo, είχε τοποθετηθεί πριν από περίπου ένα χρόνο αποκαλύπτοντας πως και η ίδια έχει υπάρξει θύμα. «Όταν λοιπόν άρχισα να καταλαβαίνω τι έχει συμβεί, άρχισα να συνειδητοποιώ τι έχει συμβεί και σε μένα, που θεωρούσα ότι εγώ δεν έχω πάθει τίποτα. Έχω κακοποιηθεί πάρα πολλές φορές και πολύ σοβαρά. Απλώς, επειδή κατάφερνα να πηγαίνω παρακάτω, δεν το θεωρούσα κακοποίηση. Και έτσι λοιπόν μαθαίνουμε ότι εσύ πρέπει να τα βγάλεις πέρα, όχι ο άλλος που σου επιτίθεται, να μην σου επιτίθεται. Επίσης, κατάλαβα το πόσο κοστίζει να αντιστέκεσαι , για αυτούς που πολύ εύκολα λένε ‘γιατί δεν έφευγες τότε;’, εγώ το έχω πληρώσει με την υγεία μου. Δεν ξέρω πόσες φορές έχω μπει στο νοσοκομείο, δεν ξέρω πόσες εγχειρήσεις έχω κάνει.
Είμαστε μια γενιά γυναικών, και ανδρών αλλά θα μιλήσω για τις γυναίκες. Εγώ δουλεύω από το 1989, μεγαλώσαμε μαζί με κάποιους ανθρώπους, που κάπως είναι η ευρύτερη οικογένειά μας, γιατί εμείς που είμαστε καλλιτέχνες, ηθοποιοί, πολλές φορές μπορεί να βρίσκουμε πολύ πιο κοντινή οικογένεια από αυτήν στο σπίτι, γιατί έχουμε μια καλύτερη γλώσσα συνεννόησης, αυτό το λίγο ‘φεύγα’ που έχει ο καλλιτέχνης.
Μεγαλώσαμε, λοιπόν, μαζί με ανθρώπους που μας άδειασαν, μας άδειασαν πολύ άσχημα και μιλάω φυσικά για όλες αυτές τις ιστορίες που όλοι ακούσαμε. Λέω για το MeToo. Και που δεν ακούσαμε, γιατί υπάρχουν πάρα πολλές ιστορίες που δεν βγήκαν προς τα έξω και δεν θα βγουν ποτέ. Ξέρω ότι στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών υπάρχουν δεκάδες καταγγελίες που δεν ακούστηκαν, δηλαδή αυτό που έχει βγει είναι ούτε η κορυφή του παγόβουνου.
Σε μας όταν έγιναν όλα αυτά και βγήκαν προς τα έξω μας έριξαν μια μεγάλη ευθύνη πως ξέρατε πράγματα και δεν μιλάγατε. Καταρχάς όχι, δεν ξέραμε. Αυτά τα πράγματα δεν τα ξέραμε. Δηλαδή όποιοι τα ήξεραν και δεν μίλαγαν πρέπει να είναι ελάχιστοι και πρέπει να είναι το ίδιο εγκληματίες»
Η κατάθλιψη και η αγοραφοβία
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη σε συνέντευξή της είχε αποκαλύψει πως έχει αγοραφοβία και κατάθλιψη «Είμαι και ένας άνθρωπος που είχα κατάθλιψη αρκετά χρόνια – με γιατρό, με φάρμακα και τα σχετικά. Στη δική μου περίπτωση, δεν βοηθούσε όλο αυτό που ζούσα με τη δημοσιότητα. Κατάλαβα με τα χρόνια ότι, ναι, τις περιόδους που δεν ήμουν πολύ στην επικαιρότητα, ήμουν καλύτερα. Όταν είμαι περισσότερο στην επικαιρότητα, γίνεται λίγο πιο έντονο. Κατάλαβα ότι υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που δεν είμαι ελεύθερη να τα κάνω, όπως θα τα έκανα αν δεν με ήξεραν. Και κάπως έχω μάθει να οριοθετώ τους άλλους όταν είναι επιθετικοί απέναντί μου»
Η πιο πρόσφατη τηλεοπτική της εμφάνιση ήταν πριν από 8 μήνες στο The 2night show που αποκάλυψε, μάλιστα, πως δεν μπορεί την… σελεμπριτοκατάσταση.
«Έχω μια απέχθεια για τη σελεμπριτοκατάσταση. Η υποκριτική δεν είναι σελεμπριτοκατάσταση, αυτό είναι πάρεργο και αν δεν ξέρεις να το κάνεις, δεν σημαίνει ότι δεν ξέρεις να κάνεις το άλλο. Δεν μου άρεσε ποτέ η διασημότητα και το γεγονός ότι με αναγνώριζαν στον δρόμο»