«Δε θα Παιξεις στο Θέατρο Ποτέ»Νέα Σοκαριστική καταγγελία για Φιλιππίδη: Πώς προσπάθησε να βιάσει μαθήτρια του – Η αποκαλυπτική περιγραφή στο δικαστήριο

Στο δικαστήριο, όπου συνεχίζεται η δίκη του για έναν βιασμό και δυο απόπειρες, βρέθηκε σήμερα ο Πέτρος Φιλιππίδης.

Με καταθέσεις μαρτύρων συνεχίζεται η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, που εμφανίστηκε πλέον στη δικαστική αίθουσα χωρίς χειροπέδες, αλλά και χωρίς τη συνοδεία της οικογένειας του. Η γυναίκα του βρέθηκε λίγο αργότερα, σε διακοπή της δίκης στο πλευρό του.

Στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε φίλος της πρώτης καταγγέλλουσας, ο οποίος φοιτούσε μαζί της στη θεατρική σχολή που δίδασκε ο Πέτρος Φιλιππίδης.

«Με την Αλεξάνδρα αναπτύξαμε μια στενή, φιλική σχέση, είναι πλέον αδελφική φίλη. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του Πέτρου Φιλιππίδη τύχαινε μεγάλης προσοχής. Απασχολούσε το μεγαλύτερο μέρος του μαθήματος. Ο Φιλιππίδης έπειτα από ένα επεισόδιο με φοιτητή της σχολής διέκοψε τα μαθήματα. Τον είχε αμφισβητήσει ο συμμαθητής μας», περιέγραψε ο μάρτυρας.

Στις εξετάσεις της σχολής είχε παρακολουθήσει τη διαδικασία και ο Πέτρος Φιλιππίδης και μετά από αυτό τηλεφώνησε στη πρώτη καταγγέλλουσα για να τη συγχαρεί και της πρότεινε να βρεθούν για να τη συμβουλεύσει. «Στη συνάντηση ήταν μόνοι στα γραφεία. Εκείνος είχε ερωτική διάθεση. Εκείνη θέλησε να φύγει από το χώρο. Ο Φιλιππίδης την εμπόδισε, την έσπρωξε σε ένα τραπέζι και προέβη σε πράξη που συνιστά βιασμό. Η Αλεξάνδρα είχε σοκαριστεί από τη βιαιότητα. Προσπάθησε να αντιδράσει και ο κατηγορούμενος θύμωσε και την άφησε», περιέγραψε ο μάρτυρας, συμπληρώνοντας ότι του το εκμυστηρεύτηκε η καταγγέλλουσα σε κατ’ ιδίαν συνάντηση. «Δε θα ξεχάσω το βλέμμα της», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον μάρτυρα, εξακολουθούσε να την παίρνει τηλέφωνο ο κατηγορούμενος. «Δεν ήθελε να έρθει σε ρήξη με έναν τόσο εδραιωμένο άνθρωπο στο χώρο γιατί δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχε όλο αυτό. Το Σεπτέμβριο δέχτηκε τηλεφώνημα από τη βοηθό του Αλίνα Κωτσοβούλου για τη δουν για ένα ρόλο. Όταν μου το είπε της είπα να πάει γιατί εκείνος ήταν ο υπαίτιος για κάτι κακό. Έπρεπε να συνεχίσει επαγγελματικά και να αγνοήσει αυτό που έγινε. Αυτό δυστυχώς ήταν μια εδραιωμένη αντίληψη, ότι αυτές τις συμπεριφορές δεν τις καταγγέλλουμε και τις προσπερνάμε».

Όπως εξήγησε ο μάρτυρας, στη δεύτερη συνάντηση, όταν το φερόμενο θύμα πήγε να τον δει για τον ρόλο συνέβησαν τα ίδια, με τον ηθοποιό να κάνει σε βάρος της πράξη που συνιστά βιασμό. «Μου είπε στο τηλέφωνο πως δεν της αξίζει τέτοια συμπεριφορά και πως δε θα βγει τίποτα από αυτό. Αποφάσισε να φύγει και να μη διεκδικήσει το ρόλο. Εγώ ντρέπομαι γι’ αυτό που θα πω, αλλά της είπα να μείνει και να διεκδικήσει το ρόλο. Ο Φιλιππίδης την πήρε έπειτα από μέρες τηλέφωνο και της μιλούσε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Είχαν μια έντονη συζήτηση. Εκείνη του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του κι εκείνος εξαγριώθηκε και της είπε ότι θα φροντίσει να μη δει θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο».

Σχετικά με το πως έφτασε στην καταγγελία η φίλη του, ο μάρτυρας υποστήριξε πως του ανακοίνωσε ότι έχει μιλήσει στη δικαιοσύνη και θα χρειαστεί μάρτυρες. «Μου είπε να μιλήσουμε γιατί οι πράξεις αυτές είναι δικάσιμες, δεν είναι μια παρενόχληση. Όταν μιλήσαμε μου είπε ότι κατέθεσε για τη δεύτερη πράξη, όχι την πρώτη. Κατάλαβα πόσο τραυματικά λειτούργησε όλο αυτό σε βάρος της. Εκείνη αποφάσισε να το καταθέσει κι ας έχει λειτουργήσει εναντίον της αυτό» εξήγησε.

Πρόεδρος: Στο ΣΕΗ δεν ανέφερε το πρώτο περιστατικό, ούτε στον εισαγγελέα. Γιατί δεν το ανέφερε;

Μάρτυρας: Η απάντηση είναι πως ήταν ένα γεγονός που τη σόκαρε τόσο βαθιά που προσπάθησε να το απωθήσει. Ήταν η πρώτη φορά. Στο πρώτο είχε παγώσει. Ήταν αυτές οι περιγραφές που ακούμε ότι σου συμβαίνει μια ληστεία και παγωνιές. Στο δεύτερο περιστατικό ήταν διαφορετική η αίσθηση που μου έδωσε εμένα.

Πρόεδρος: Για ποιο λόγο δέχτηκε να πάει και δεύτερη φορά στον κατηγορούμενο; Σας ρωτώ γιατί οι άλλες καταγγέλλουσες είπαν κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαζόντουσαν μαζί του ξανά.

Μάρτυρας: Ο Φιλιππίδης ήταν ένας άνθρωπος που θα τον συναντούσε πολλές φορές μπροστά της. Η νοοτροπία που υπήρχε ήταν ότι στο θέατρο ματώνουμε, κάνουμε οποιαδήποτε θυσία, ανεξάρτητα από τι μας συμβαίνει ψυχικά ή σωματικά.

Πρόεδρος: Τι σημαίνει ματώνω;

Μάρτυρας: Οποιαδήποτε θυσία. Πήγε και με τη σύμφωνη γνώμη τη δίκη μου και πίστευε πως δεν θα συμβεί ξανά.

Διευκρινίσεις ζήτησε η εισαγγελέας σχετικά με την φράση του μάρτυρα «στο θέατρο ματώνουμε με οποιαδήποτε θυσία» και τον ρώτησε αν στη θυσία περιλαμβάνεται και ο βιασμός με σε αυτές, με το μάρτυρα να απαντά: «Δε γνωρίζαμε ότι πρόκειται για βιασμό και το καταλάβαμε τώρα».

Εισαγγελέας: Δεν έχει σημασία που υπάγεται νομικά η πράξη.

Μάρτυρας: Το σκεπτικό μας ήταν ότι βρίσκουμε τη δύναμη να το ξεπεράσουμε.

Εισαγγελέας: Μιλάμε για εισχώρηση στη γενετήσια ζωή. Έχετε την ίδια θεώρηση ακόμα;

Μάρτυρας: Σήμερα ντρέπομαι ειλικρινά για τη θεώρηση που είχα τότε. Ήμουν 21 και τώρα 35.

Εισαγγελέας: Μιλήσατε για πάγωμα. Σε δεύτερο χρόνο όταν αποφασίζει να καταγγείλει τα γεγονότα στο ΣΕΗ;

Μάρτυρας: Το 2021 είχε πάει μέσα σε όλο αυτό που συνέβαινε τότε για να καταθέσει τη δική της εμπειρία. Κατέθεσε όσα μπορούσε να διαχειριστεί ψυχικά.

Εισαγγελέας: Όταν πήγε στον εισαγγελέα ήταν το ίδιο;

Μάρτυρας: Πιστεύω ναι. Δεν το έχουμε ζητήσει.

Εισαγγελέας: Ε δε μπορεί. Εδώ ειπώθηκαν διαφορετικά πράγματα από το ΣΕΗ μέχρι τον εισαγγελέα και τον ανακριτή.

Ο μάρτυρας δέχτηκε βροχή ερωτήσεων και από έδρας σχετικά με την πρώτη πράξη που δεν κατήγγειλε αρχικά η καταγγέλλουσα αλλά και τον τρόπο που αντιλαμβάνονταν και οι δυο το έννομο αγαθό της γενετήσιας ελευθερίας.

Σύνεδρος: Όταν σας είπε για ρόλο στο θέατρο Ήβη, σας είπε κάτι; Εξέφρασε προβληματισμό;

Μάρτυρας: Μου εξέφρασε έναν προβληματισμό επειδή είχε προηγηθεί αυτό που είχε προηγηθεί. Αλλά κι εγώ της είπα να πάει να τη δουν για το ρόλο και να το αφήσει πίσω της.

Related posts

Γι’ αυτό χώρισαν Μαρτίκας – Βρισηίδα: «Της επέστρεψα τα λεφτά που της χρωστούσα, όταν έφτιαχνε τα πράγματα για να φύγει από το σπίτι…»

Εκείνος 36, εκείνη 54: Ο Πέτρος Ιακωβίδης σπάει τη σιωπή του για την “σύντροφό” του Νατάσα Θεοδωρίδου και την… “σχέση” τους

Δεν στόλισε ποτέ δέντρο, δεν έκανε ποτέ τραπέζι: Για ποιο λόγο η Ζωή Λάσκαρη δεν γιόρταζε ποτέ στη ζωή της, τα Χριστούγεννα