Ο μαθητής του Νικηφόρειου Λυκείου Καλύμνου κατάφερε να γράψει τρία 20άρια και να χάσει μονάδες μόνο από τη Γλώσσα
Για πολλά παιδιά που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές μακριά από τα αστικά κέντρα με τα μεγάλα φροντιστήρια και την ευκολότερη πρόσβαση στη γνώση, η προσπάθεια για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί πρόκληση.
Δικαίωση!
Με αυτό το πλαίσιο, η προσπάθεια και η επιτυχία του μαθητή του Νικηφόρειου, 1ου Γενικού Λυκείου Καλύμνου, Σπυρίδωνα-Ανδρέα Ασπιώτη, αποκτούν ιδιαίτερη σημασία.
Ο Σπυρίδων-Ανδρέας πέτυχε με συστηματική μελέτη, αφοσίωση και στόχο να πετύχει τρία απόλυτα 20άρια σε Φυσική, Χημεία και Βιολογία, ενώ έχασε λίγες μονάδες μόνο στη Γλώσσα. Με σχεδόν 19.000 βαθμούς (18.920 για την ακρίβεια), ο 18χρονος μαθητής του δημόσιου σχολείου του ακριτικού νησιού εισήχθη στη Σχολή της Ιατρικής, και έγινε παράλληλα παράδειγμα τόσο για την αδελφή του όσο και για άλλα παιδιά από την Κάλυμνο, που βλέπουν ότι μπορούν να καταφέρουν να επιτύχουν τα όνειρά τους.
«Σε μια απαιτητική χρονιά με ένταση και άγχος αισθάνομαι δικαίωση και χαρά, έχοντας συνοδοιπόρους την οικογένεια μου, τους καθηγητές και φροντιστές μου, τους οποίους και ευχαριστώ», λέει ο -σε λίγο καιρό- φοιτητής της Ιατρικής.
Ένας από τους ελάχιστους υποψηφίους των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων που πέτυχαν άριστες επιδόσεις είναι ο Αχαιός Βασίλης Παν. Μπαράκος, από το 1ο Γενικό Λύκειο Πατρών.Συγκεκριμένα, κατάφερε να συγκεντρώσει 19.550 μόρια, επιδεικνύοντας αξιοθαύμαστη προσήλωση και φυσικά, με πολλή μελέτη.
Τι θέλει να κάνει;
Όσον αφορά το αντικείμενο σπουδών που τον ενδιαφέρει, δεν είναι άλλο από τη Φιλολογία, αφού πάντα ήθελε να ακολουθήσει κλασικές σπουδές, πιστεύοντας πως η αρχαιογνωσία αποτελεί κεφάλαιο για όλο τον κόσμο. Ως εκ τούτου, θα φοιτήσει στο Τμήμα Φιλολογίας Πάτρας που είναι και η πρώτη του επιλογή. Όπως δηλώνει ο ίδιος, του αρέσει πολύ η διδασκαλία, τόσο σε σχολικό όσο και σε πανεπιστημιακό επίπεδο.
Μιλώντας για τη διαδικασία των Πανελληνίων εξετάσεων, αναγνωρίζει ότι βίωσε μια χρονιά με πολύ άγχος και στρες. Ως εκ τούτου, πιστεύει ότι θα πρέπει το όλο σύστημα να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο και να μην επιφορτίζει τους υποψηφίους με τόσο άγχος. Τέλος, επισημαίνει ότι αυτό που λειτούργησε ως κίνητρο για εκείνον ήταν η στήριξη των καθηγητών μου και των γονιών του, οι οποίοι τον βοήθησαν στην εξασφάλιση των βέλτιστων προϋποθέσεων στην υλοποίηση των στόχων του.