Αράχωβα: Η “Μύκονος του χειμώνα” όπως την αποκαλούν πολλοί, είναι ήδη sold out για τον ερχόμενο χειμώνα. Την 28η Οκτωβρίου δε θα πέφτει καρφίτσα στον νούμερο ένα χειμερινό προορισμό της χώρας μας και οι καταστηματάρχες και ξενοδόχοι έχουν ήδη αρχίσει την προετοιμασία για τη σεζόν που έρχεται.
Αράχωβα: Αυξημένη ζήτηση για την “Μύκονο του χειμώνα”
Με πληρότητα που αγγίζει ήδη το 90% για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, η Αράχωβα δίνει ήδη τον ρυθμό ενόψει της έναρξης της χειμερινής τουριστικής περιόδου, η οποία αναμένεται να βαδίσει στα… ένδοξα χνάρια του καλοκαιριού. Μπορεί ο καιρός να παραμένει καλός και οι υψηλές θερμοκρασίες να μην μας αφήνουν να νιώσουμε στο… πετσί μας ότι βρισκόμαστε ήδη σχεδόν στη μέση του φθινοπώρου, αλλά οι λεγόμενοι δημοφιλείς προορισμοί όχι μόνο είναι έτοιμοι, αλλά και σχεδόν δεν έχουν καν διαθεσιμότητα για το πρώτο τριήμερο αργίας που συμπίπτει με τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου.
Και όταν αναφερόμαστε σε δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς, η Αράχωβα έχει πάντα την τιμητική της. Τα στοιχεία που έρχονται από τώρα από την γραφική κωμόπολη της Βοιωτίας είναι τόσο ενθαρρυντικά που κάνουν τους επιχειρηματίες να τρίβουν τα χέρια τους και να προετοιμάζονται για μια σεζόν που ίσως σημειωθούν ιστορικά ρεκόρ που για να τα συναντήσει κανείς πρέπει να ταξιδέψει πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα την περίοδο που προηγήθηκε των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Αράχωβα: Οι επιχειρηματίες ετοιμάζονται για τη σεζόν
Φαίνεται ότι η οικονομική κατάσταση στην χώρα που επιδεινώνεται εξαιτίας της έκρηξης του πληθωρισμού και της ενεργειακής κρίσης δεν έχει ανάλογο αντίκτυπο, τουλάχιστον στους παραδοσιακούς επισκέπτες της «Μυκόνου του χειμώνα» οι οποίοι συνήθως προέρχονται από μεσαία και υψηλά εισοδήματα, αλλά αυτή η τάση που παρατηρείται στην Αράχωβα είναι πολύ πιθανό να ισχύσει και σε άλλα, λιγότερο ακριβά τουριστικά θέρετρα.
Απολύτως ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατεί και φέρνει χαμόγελα στους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους του κλάδου είναι τα στοιχεία των κρατήσεων ενόψει της 28ης Οκτωβρίου, οι οποίες αγγίζουν ήδη το 90%. Όμως τα αισιόδοξα μηνύματα δεν αφορούν μόνο το συγκεκριμένο τριήμερο, αλλά επεκτείνονται και στην περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, όπου επίσης αναμένεται τεράστια αύξηση που σε μεγάλο βαθμό μπορεί να δικαιολογηθεί και από την «δίψα» του κόσμου για χειμερινές διακοπές τις οποίες είχε… ξεχάσει λόγω κορωνοϊού τα τελευταία χρόνια.