Ευθαλία Παπακώστα: Η «Κλαίρη» Του Σασμού, Τα Δύσκολα Παιδικά Χρόνια Και Ο Θάνατος Της Μητέρας Της

Ευθαλία Παπακώστα: Η «Κλαίρη» Του Σασμού, Τα Δύσκολα Παιδικά Χρόνια Και Ο Θάνατος Της Μητέρας Της

Ευθαλία Παπακώστα: Η Ευθαλία Παπακώστα είναι το νέο πρόσωπο που εισβάλει στην τηλεοπτική σειρά του ALPHA, τον «Σασμό». Η ταλαντούχα νεαρή ηθοποιός θα υποδυθεί την «Κλαίρη»» μια φοιτήτρια η οποία αντιμετωπίζει πρόβλημα όρασης, η οποία κερδίζει την καρδιά του Μανόλη. Μέσα από τον ρόλο της αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη της σειράς φέρνοντας ανατροπές στην επιτυχημένη σειρά του ALPHA.

Ποια είναι όμως η Ευθαλία Παπακώστα;

Γεννήθηκε στην Αμερική αλλά πολύ σύντομα, μόλις τριών εβδομάδων ήρθε στην Ελλάδα. Η σκηνοθεσία και η υποκριτική μπήκε στη ζωή της από πολύ μικρή ηλικία ως ένας τρόπος διέξοδος από την σκληρή της καθημερινότητα. Από τριών ετών κλεινόταν στο δωμάτιό της και το μόνο που έκανε ήταν να παίζει, έφτιαχνε σενάρια ότι της κλέβουν τους γονείς της και έπρεπε να υπερασπιστεί τον εαυτό της.

Τα παιδικά της χρόνια – όπως έχει εξομολογηθεί – δεν ήταν ήταν εύκολα. Νοσοκομεία, καβγάδες, ο θάνατος της μητέρας της, ένας πατέρας απών και οι μεγάλοι έρωτες ήταν οι προσλαμβάνουσές της που την μύησαν στο θέατρο.

«Μεγάλωσα σε πολύ μοναχικό σπίτι, ένιωθα μοναξιά. Βαριόμουν όταν ήμουν παιδί. Έχασα τη μαμά μου πολύ μικρή και ο μπαμπάς μου ήταν αρκετά απών. Είχα πολύ χρόνο με τον εαυτό μου και πολύ δραστήριο μυαλό. Κάτι έπρεπε να το κάνω. Είδα πολλά πριν από τα έξι μου. Έζησα δραματικές καταστάσεις: νοσοκομεία, καβγάδες. Δεν ήταν τίποτα ρόδινο. Και μεγάλους έρωτες επίσης!

Ερωτεύτηκα πολύ μικρή. Από τα τρία μου χρόνια άρχισα να ερωτεύομαι. Κυνήγαγα, έκλαιγα… Νομίζω ότι κάπως έτσι μυήθηκα στο θέατρο, καθώς αυτές ήταν οι προσλαμβάνουσές μου. Όταν ήμουν μόνη μου στο δωμάτιό μου, το μόνο που έκανα ήταν να παίζω σενάρια: ότι μου κλέβουν τον μπαμπά μου ή τη μαμά μου, ότι πρέπει για κάποιο λόγο να υπερασπιστώ τον εαυτό μου… Ένιωθα από μικρή ότι ο έρωτας και ο θάνατος ήταν τα βασικά συστατικά της ζωής» είχε δηλώσει η ίδια σε συνέντευξή της στο efsyn.gr

Μεγαλώνοντας κατάλαβε ότι το θέατρο είναι ο δρόμος που ήθελε να ακολουθήσει και παρότι τη δέχτηκαν σε ένα Πανεπιστήμιο της Αμερικής εκείνη αρνήθηκε γιατί δεν ένιωθε έτοιμη. Την επόμενη μέρα το μετάνιωσε, γράφτηκε σε μια ιδιωτική σχολή και ο πατέρας της για να τη στηρίξει οικονομικά αναγκάστηκε να πουλήσει ένα κτήμα. Τρεις μέρες μετά μετακόμισε. Στην αρχή, όλα της έμοιαζαν με αστείο μέχρι που μια σκηνή του Τενεσί Ουίλιαμς την έκανε να χαθεί και να αφοσιωθεί σε αυτό.

Αυτό όμως δεν κράτησε πολύ. Λίγο καιρό μετά αναγκάστηκε να διακόψει τις σπουδές της και να επιστρέψει για οικογενειακούς λόγους στην Ελλάδα. Πήγε στη σχολή της Νέλλης Καρρά για έναν χρόνο και παρόλο που ένιωθε χαρούμενη και είχε αρχίσει να έχει επαγγελματικές προτάσεις, εκείνη αποφάσισε να τα αφήσει πάλι όλα πίσω της και να επιστρέψει στην Αμερική για να πάει σε ένα Πανεπιστήμιο εκεί.

«Στη Νέα Υόρκη δεν είχα αυτή την ευτυχία που ένιωθα στην Αθήνα, όπου ζούσα τη ζωή στο έπακρο. Ωστόσο εκεί είχα συγκεντρωθεί πάρα πολύ στις σπουδές μου. Εκεί διαμορφώθηκα νομίζω. Θυμάμαι ότι μετά από κάποιο καιρό ένιωσα ότι δεν προχωράω και ζητούσα επίμονα από τον καθηγητή μου να μου δώσει κάτι παραπάνω, μία καινούργια πρόκληση. Mου δίνει τον Τρέπλιεφ από τον «Γλάρο» και προσπαθώ να βρω τη δική μου τεχνική στο πώς να το δουλέψω. Αρχισα να διαβάζω όλες τις βιογραφίες του Τσέχοφ.

Προσπάθησα να συναρμολογήσω τη ζωή του και τη σχέση του με τους χαρακτήρες των έργων του. Αρχισα να βυθίζομαι εκεί και τελικά προέκυψε κάτι πολύ δυνατό για μένα. Θεώρησα ότι το πανεπιστήμιο δεν έχει κάτι παραπάνω να μου δώσει και ότι είμαι έτοιμη να πάω να παίξω στη Νέα Υόρκη. Εντάξει, αλαζονεία φουλ! Με πήρε στην παράστασή του ένας σκηνοθέτης που είχαμε συνεργαστεί και στο πανεπιστήμιο. Δεν το τελείωσα το πανεπιστήμιο ποτέ. Ούτε το σχολείο τελείωσα, ούτε τη Νέλλη Καρρά» έχει εξομολογηθεί η ίδια.

Τελικά αποφάσισε το 2015 να γυρίσει στην Ελλάδα μιας και θεωρούσε ότι εδώ θα έχει περισσότερες ευκαιρίες να δουλέψει και να κάνει όσα ονειρευόταν απ’ ότι στην Αμερική. «Σκηνοθέτησα μία παράσταση, το «Animals», στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Αποφάσισα να ξεκινήσω με δική μου πρωτοβουλία σκηνοθετώντας, αντί να περιμένω να γνωρίσω κόσμο. Σαν αυτόματος πιλότος ήταν λίγο το «Animals»… Μόλις είχα χάσει τον πατέρα μου, ήθελα να κάνω κάτι, δεν ήθελα να αφεθώ. Ήταν θέμα επιβίωσης» έχει πει για τον πρώτο καιρό μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα.

Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν όπως ακριβώς θα ήθελε. «Μετά έρχεται η μαυρίλα! Δεν έβρισκα τίποτα. Σκεφτόμουν: «Τι θα κάνω; Δεν με ξέρει κανείς!». Είχα τόσα πράγματα στο κεφάλι μου και κανείς δεν μπορούσε να τα δει. Ηθελα διακαώς να παίξω, αλλά δεν υπήρχε χώρος για μένα. Εκείνη την εποχή δούλευα σε ένα μαγαζί με υφάσματα. Περνάω μπροστά από τον «Βυσσινόκηπο» κι ήταν ο Περικλής Μουστάκης στην καρέκλα του, με βλέπει και με χαιρετάει. Του λέω ότι πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερα μαθήματα!

Πείθεται μετά από μιας εβδομάδας πολιορκία και ξεκινήσαμε. Με βοήθησε πάρα πολύ η μέθοδός του, γιατί είχα χρόνια να παίξω στα ελληνικά. Ηταν πιο εύκολο για μένα να παίζω στα αγγλικά» έχει πει.

Εκ τότε η Ευθαλία Παπακώστα έχει κάνει αρκετά πράγματα στο θέατρο με μεγάλη της επιθυμία να είναι να παίξει όλους τους αντρικούς ρόλους του Τσέχωφ. Τώρα όμως, είναι έτοιμη να συστηθεί στο κοινό και μέσα από τους τηλεοπτικούς δέκτες με έναν ρόλο σε μια επιτυχημένη σειρά που έχει να περάσει πολλά μηνύματα και να δώσει μαθήματα ζωής στους τηλεθεατές.

Related posts

Μάστορας: «Η Μαρινέλλα μου είπε κάτι για τον Καζαντζίδη που δεν ξέρω αν μπορώ να το μοιραστώ…»

«Όσκαρ στην Κοραλία Καράντη»: Ανατρίχιασε όλη η Ελλάδα με το συγκλονιστικό φινάλε του Famagusta – δείτε στο 1ο σχόλιο

Χανταμπάκης-Πηλιάκη: Επιστροφή στην Ελλάδα και στο σπίτι τους μετά από 4 μήνες στην Ισπανία