Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και το να υποστηρίζεις πως το ξύρισμα θα σε κάνει να μοιάζεις με μοντέλο δεν “πιάνει” πλέον.
Γι’ αυτό ακριβώς η Ισραηλινή εταιρεία Super-Pharm αποφάσισε να προσεγγίσει τελείως διαφορετικά το marketing για τα νέα της ξυραφάκια M6. Με τη βοήθηεια του 44χρονου Amit, σύζυγο και πατέρα, που δεν έχει ξυρίσει το μούσι του εδώ και 14 ολόκληρα χρόνια, έδωσαν μια πιο ρεαλιστική πινελιά στην καμπάνια τους.
Ούτε καν η γυναίκα του δεν τον έχει δει χωρίς αυτό. Πως λέτε να αντιδράσει η οικογένειά του; Ο πατέρας του πάντως άργησε να τον αναγνωρίσει…