Ξύρισε το μούσι του για πρώτη φορά μετά από 14 ολόκληρα χρόνια! Ούτε ο πατέρας του δεν τον αναγνώρισε…

Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και το να υποστηρίζεις πως το ξύρισμα θα σε κάνει να μοιάζεις με μοντέλο δεν “πιάνει” πλέον.

Γι’ αυτό ακριβώς η Ισραηλινή εταιρεία Super-Pharm αποφάσισε να προσεγγίσει τελείως διαφορετικά το marketing για τα νέα της ξυραφάκια M6. Με τη βοήθηεια του 44χρονου Amit, σύζυγο και πατέρα, που δεν έχει ξυρίσει το μούσι του εδώ και 14 ολόκληρα χρόνια, έδωσαν μια πιο ρεαλιστική πινελιά στην καμπάνια τους.

Ούτε καν η γυναίκα του δεν τον έχει δει χωρίς αυτό. Πως λέτε να αντιδράσει η οικογένειά του; Ο πατέρας του πάντως άργησε να τον αναγνωρίσει…

Related posts

Η πιο πλούσια Ελληνίδα: Περιουσία 6.500.000.000, τρώει… λάχανο και την Καρντάσιαν – Είναι γιατρός κι έχει 145 πλοία

Γυναίκες ήρωες: Αφιέρωμα στις ηρωίδες που κράτησαν όρθια την Ελλάδα στα δύσκολα χρόνια

Collette Divitto | Δεν έβρισκε δουλειά πουθενά επειδή έχει σύνδρομο Down και άνοιξε δική της εταιρεία