Είτε είστε εργαζόμενοι πλήρους, είτε μερικής απασχόλησης, από το σπίτι ή εκτός σπιτιού, εφαρμόστε τις παρακάτω συμβουλές για να οργανώσετε καλύτερα την καθημερινότητά σας.
1.Κάντε μια εκτίμηση του χρόνου σας για να υπολογίσετε πόση ώρα θα χρειαστείτε για καθετί που θέλετε να κάνετε και να προετοιμαστείτε αναλόγως.
2. Εφόσον είναι δυνατό, οργανώστε το γραφείο ή τον σταθμό εργασίας σας έτσι ώστε να νιώθετε άνετα και να μην αποσπάστε.
3. Φτιάξτε μια λίστα με όλα όσα πρέπει να κάνετε. Το να διαγράφετε τις υποχρεώσεις από τη λίστα σάς κάνει να νιώθετε καλά και σάς βοηθάει να θέτετε προτεραιότητες και να φέρνετε εις πέρας τις υποχρεώσεις σας μία μία.
4. Φροντίστε να ξεμπερδεύετε πρώτα με τα δύσκολα ζητήματα. Το πρωί είσαστε πιο χαλαρές και ξεκούραστες – είναι λοιπόν η κατάλληλη ώρα να αντιμετωπίσετε τα δυσκολότερα προβλήματα! Εάν συνεχώς αναβάλλετε μια δύσκολη υποχρέωση, μιλήστε σε κάποιον που μπορεί να βοηθήσει.
5. Μην υπερβάλλετε. Εάν είσαστε ήδη αρκετά απασχολημένη, μην αναλαμβάνετε νέες υποχρεώσεις που ξέρετε ότι δεν θα μπορέσετε να φέρετε εις πέρας. Το μόνο που θα κερδίσετε είναι επιπλέον άγχος. Γίνετε εποικοδομητική προτείνοντας μια εναλλακτική λύση. Είναι προτιμότερο από το να πείτε «όχι» ή να μην καταφέρετε να σεβαστείτε το χρονοδιάγραμμα.
6. Απενεργοποιείστε το τηλέφωνο και το email σας – αφιερώστε ποιοτικό χρόνο στη δουλειά σας για τουλάχιστον μία ώρα.
7. Τηλέφωνα σε φίλους, διαλείμματα για καφέ, email. Ορίστε συγκεκριμένες ώρες για αυτές τις δραστηριότητες και μην αφήνετε να αποσπούν την προσοχή σας.
Τέλος, πίνετε νερό – η ενυδάτωση βοηθάει στη συγκέντρωση, μη μένετε με άδειο στομάχι και φροντίστε να βρίσκετε χρόνο για ό,τι σας ευχαριστεί.