Σύμφωνα με μελέτη ψυχολόγων του πανεπιστημίου Harvard, το μακιγιάζ, και πιο συγκεκριμένα τα κραγιόν, είναι άμεσα συνδεδεμένο με το πώς μας αντιλαμβάνονται οι υπόλοιποι άνθρωποι.
Τέσσερις διαφορετικές αποχρώσεις κραγιόν εξετάσθηκαν (κόκκινο, nude, ροζ και δαμασκηνί) και οι ψυχολόγοι ανακάλυψαν πως κάθε χρώμα συνδεόταν με μία συγκεκριμένη προσωπικότητα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το nude κραγιόν συνδέεται με την αυτοπεποίθηση, το κόκκινο με την δημιουργικότητα, το ροζ με την κοινωνικότητα, και το δαμασκηνί με την ανεξαρτησία.
Με λίγα λόγια, όποιο χρώμα κι αν προτιμάτε, οι άλλοι θα βλέπουν σίγουρα ένα θετικό χαρακτηριστικό σε εσάς.
Η έρευνα προχώρησε ακόμα παραπέρα και προσπάθησε να διαπιστώσει αν οι γυναίκες που φορούν συχνά κραγιόν έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από εκείνες που δεν χρησιμοποιούν κανένα προϊόν με χρώμα στα χείλη τους, με νικήτριες να στέφονται οι πρώτες. Οι λάτρεις του κραγιόν είναι πιο πιθανό να κατέχουν ανώτερες θέσεις στην εργασία, να δοκιμάζουν τις τάσεις νωρίτερα και να έχουν περισσότερα παπούτσια από εκείνες που δεν αποχωρίζονται το lip balm τους. Το συμπέρασμα; Μόλις σας δώσαμε έναν ακόμη λόγο να αποκτήσετε ακόμα περισσότερα κραγιόν!