“Κάποιοι έχασαν τη δουλειά τους, να ζητήσει συγγνώμη”: Άστραψε & βρόντηξε ο Νίκος Μάνεσης στον αέρα του ALPHA

Ο Νίκος Μάνεσης ξέσπασε για το ζήτημα των λανθασμένων τηλεθεάσεων, που ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία Nielsen, στον αέρα της πρωινής του εκπομπής, σήμερα, Σάββατο.Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μέτρησης της τηλεθέασης, Nielsen, ενημέρωσε τους τηλεοπτικούς σταθμούς πως λόγω σοβαρών τεχνικών προβλημάτων, οι μετρήσεις για τις ημερομηνίες 9-11 Οκτωβρίου, στη ζώνη prime time, ήταν λανθασμένες.

Τι συνέβη

Όπως υπογράμμισε ο παρουσιαστής «αν βγουν διάφορες τηλεπερσόνες αύριο-μεθαύριο να μιλήσουν, καλό θα είναι να έχουν διαβάσει και να μην λένε – όπως την άλλη φορά – ότι όλα είναι μια χαρά με τις τηλεθεάσεις και σκόνταφταν πάνω σε μικρόφωνα. Εγώ δεν χαρίζω κάστανα επ’ αυτού» και πρόσθεσε «υπήρξαν δειλές αναπαραγωγές, μετρημένες από sites τηλεκριτικής. Περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση, για να μάθουμε πώς χάθηκαν 3 εκατομμύρια τηλεθεατές. Εάν διαψεύσει το γεγονός η Nielsen, θα πρέπει να το δικαιολογήσει. Αν δεν το διαψεύσει, ερωτώ: θα δοθούν απαντήσεις εάν η απώλεια τηλεθεατών αφορά 3 και όχι 103 μέρες; Παράγοντες της αγοράς έλεγξαν μόνο αυτό το 3ήμερο, 9-11 Οκτωβρίου, και όχι προηγούμενα χρονικά διαστήματα. Κάποιοι αισθάνθηκαν ότι «ρίχτηκαν». Έρχονται αυτά τα στοιχεία και μπορεί να είναι ψευδή, γι’ αυτό περιμένουμε την ανακοίνωση. Αν είναι αληθινά, διορθώθηκε ή έχει γίνει 203 μέρες νωρίτερα;».

«Όπως και να ‘χει, η ιστορία αποκτά πια νομικό ενδιαφέρον, γιατί εάν επιβεβαιωθεί αυτό, στη χειρότερη των περιπτώσεων υπάρχουν διαφυγόντα κέρδη. Τι σημαίνει αυτό; Μου ρίχνεις την τηλεθέαση, άρα λιγότερες διαφημίσεις. Χάνει λεφτά το κανάλι. Άσε που κάποιοι έχουν χάσει και τη δουλειά τους λόγω των τηλεθεάσεων. Τι έλεγα πριν από 1μιση χρόνο για το θέμα; Το εξής απλό: ότι το μοντέλο που χρησιμοποιείται για τις μετρήσεις της τηλεθέασης θέλει εκσυγχρονισμό, να μπούμε στον 21ο αιώνα. Περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση, γιατί εμείς τη σκαλέτα κάθε φορά, κύριε Nielsen, τη φτιάχνουμε ανάλογα με την τηλεθέαση. Ή αυτό είναι συκοφαντικό και μηνύσιμο και πρέπει η Nielsen να απαντήσει ή να το αποδεχθεί, να μας πει συγγνώμη και ότι το έφτιαξαν».

Related posts

Έγινε παντελώς άλλη η Ιωάννα Τούνη: Χαμός στο Instagram μετά από αυτό που έκανε πάνω της, τρoμάξαμε να την γνωρίσουμε

«Έσταξε» φαρμάκι η Κάτια Ζυγούλη για τον Σάκη Ρουβά: «Αποφάσισα συνειδητά να τον αφήσω…»

Μετά τον γάμο ήρθαν τα ευχάριστα: Σε πελάγη ευτυχίας ο Γιώργος Πατούλης με την Νάνσυ του, ανακοίνωσαν τα νέα με 1 φώτο