Μελαχρινή καλλονή και από τις πιο εντυπωσιακές Ελληνίδες: Σπάνια φωτογραφία του Νίκου Γαλανού με τη δεύτερη σύζυγο του

Ο Νίκος Γαλανός ποζάρει αγκαλιά με τη δεύτερη γυναίκα του, Κατερίνα Μαραγκού, το μακρινό 1975 και τη σπάνια φωτογραφία δημοσίευσε ο Άρης Λούπασης, στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram.

Το ζευγάρι ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα στη ελληνική σειρά που συμπρωταγωνιστούσαν, στη «Μενεξεδένια Πολιτεία».

Ο Νίκος Γαλανός με τη δεύτερη γυναίκα του

Η ανάρτηση του Άρη Λουπάση για τον Νίκο Γαλανό
Όπως αναφέρεται στο κείμενο που συνοδεύει τη φωτογραφία με τον ηθοποιό και τη δεύτερη γυναίκα του: «Ο Νίκος Γαλανός με την δεύτερη και τελευταία σύζυγό του σημαντική ηθοποιό Κατερίνα Μαραγκού στα πλαίσια φωτογράφισης για το περιοδικό της εποχής “Ντομινό” που κυκλοφορεί στις 17 Ιουλίου του 1975. Ο αγαπημένος ηθοποιός πραγματοποιεί τον πρώτο του γάμο σε ηλικία 18 ετών μετά την αποφοίτησή του από το Γυμνάσιο, ο οποίος διαρκεί μόνο πέντε μήνες. Το 1975 γνωρίζεται με την ανερχόμενη τότε ηθοποιό Κατερίνα Μαραγκού με την οποία συνεργάζονται στην σειρά της κρατικής τηλεόρασης “Μενεξεδένια πολιτεία” του Άγγελου Τερζάκη, όπου και ερωτεύονται κεραυνοβόλα. Ο έρωτας τους επισφραγίζεται σύντομα με γάμο που θα λήξει και αυτός λίγους μήνες αργότερα, επιλέγοντας να τραβήξουν χωριστούς δρόμους. Η Κατερίνα Μαραγκού γέννημα θρέμμα της θεατρικής σκηνής, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ηθοποιούς της γενιάς της, πραγματοποιώντας μέχρι σήμερα μια επιτυχημένη καλλιτεχνική διαδρομή σε ρόλους υψηλών ερμηνευτικών απαιτήσεων, σκύβοντας πάντα με σεβασμό στα κείμενα μεγάλων συγγραφέων όπου καταφέρνει να δίνει ζωή σε μυθικές ηρωίδες του παγκόσμιου δραματολογίου μέσα από ποιοτικές και προσεγμένες πάντα παραστάσεις. Η ερμηνεία της το 2023 μέσα από τον σπαρακτικό μονόλογο στο εμβληματικό έργο του Ρομπέρτο Ατάϋντε “Δεσποινίς Μαργαρίτα”, καθήλωσε κοινό και κριτικούς, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιάννη Μαργαρίτη και την μουσική επένδυση του Σταμάτη Κραουνάκη. Όπως θα αναφέρει χαρακτηριστικά σε δηλώσεις της, είναι απόλυτα συμφιλιωμένη με τον χρόνο και κάθε ρυτίδα της είναι συνδεδεμένη με μια απώλεια αγαπημένου της προσώπου, γι’ αυτό το λόγο δεν θα ήθελε να “πλαστικοποιήσει” τον πόνο της και να τις σβήσει, καθώς όλες έχουν όνομα και θέλει να τις βλέπει. Υπέροχη και ως καλλιτέχνης και ως άνθρωπος».

Related posts

Έφη Παπαθεοδώρου: «Ο θάνατος δεν με νοιάζει, όταν έρθει η ώρα μου, θα φύγω»

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη: Η Μαριγκόνα «θαμπώνει» για άλλη μία φορά το ΣΕΦ (photo)

Νίκος Κουρής – Έλενα Τοπαλίδου: Απέτυχε η επανασύνδεση – Στα δικαστήρια για το διαζύγιο!