Τα μοντέλα της Victoria’s Secret είναι πολύ συχνά προϊόν ψηφιακής επεξεργασίας και αυτό δεν μας φαίνεται καθόλου παράξενο. Όπως θα δείτε, η εταιρία χρησιμοποιεί πολλά κόλπα που κάνουν το μπούστο των μοντέλων της πιο μεγάλο, ενώ οι κοπέλες αυτές δεν έχουν τα ‘απαραίτητα’ προσόντα.
‘Βάζουν ενίσχυση και κάτω από το μαγιό τους,’ είπε η Sarah, μία γυναίκα που έχει επεξεργαστεί εικόνες μοντέλων για την Victoria’s Secret. ‘Και κάνουμε ρετούς στο σουτιέv… ακόμα και σε strapless μπικίνι, για να φαίνεται πως υπάρχει μπούστο. Ενώ είναι αδύνατο να υπάρξει μπούστο σε τέτοιες περιπτώσεις, λόγω της βαρύτητας.’
Εκτός από το σουτιέv, βάζουν εξτένσιον και στα μαλλιά τους αλλά κάνουν και ρετούς στις καμπύλες τους.
‘Δεν νομίζω να έχω πάρει ποτέ μέρος σε φωτογράφιση με ένα μοντέλο που είχε πραγματικά μαλλιά.’
Όταν το σώμα τους είναι όπως το θέλει ο διευθυντής φωτογραφίας και βγουν οι φωτογραφίες, ξεκινάει το ρετούς. Εκτός από τις θηλές που σβήνονται και τις τρίχες από τις μασχάλες ή την ηβική περιοχή, πολύ συχνά ζητάνε πιο στρόγγυλα στή8η, πιο ψηλά, συμμετρικά και φυσικά, μεγαλύτερα.
Επίσης μεγαλώνουν και τα oπίσθια και τον θώρακα.
Η Sarah επίσης μίλησε για το γιατί συνεχώς επιλέγουν κοκαλιάρικα μοντέλα, λέγοντας πως έχει να κάνει με τα χρήματα. Έχουν δοκιμάσει διαφόρων ειδών μοντέλα και δεν πούλησαν αρκετά.
‘Μία φορά, είχαν δύο κοπέλες που είχαν κοιλιακούς, γεμάτους μηρούς και μπούστο. Ήταν πολύ όμορφες και το δέρμα τους εκπληκτικό. Φαινόταν πως ήταν μοντέλα. Αλλά είχαν διαφορετικό στυλ και δεν πούλησαν καθόλου, γι’αυτό και σταμάτησαν να τις χρησιμοποιούν.’
Ενώ αυτό μπορεί να ισχύει για την Victoria’s Secret, η Aerie, μία εταιρία που έχει υιοθετήσει πρακτικές χωρίς photoshop και μοντέλα διαφορετικών μεγεθών, έχει δει τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν. Αλλά η Sarah επιμένει πως ήταν απλά θέμα μάρκετινγκ που έτυχε να δουλέψει για την εταιρία.
Τα τελευταία δύο χρόνια, το μόνο που νοιάζει την εταιρία είναι οι πωλήσεις. Έχει βρει αυτό που πιστεύει ότι είναι το ‘τέλειο σώμα’ και δεν προσπαθεί να βρει ποικιλία στα μοντέλα που την εκπροσωπούν.
Σαν κοινωνία όμως είμαστε αυτοί που το επιλέγουμε. Και όπως φαίνεται από την επιτυχία της Aerie, η κοινωνία πλέον ενδιαφέρεται πιο πολύ στο να διαλέξει κάτι πραγματικό.
Όπως αυτό για παράδειγμα:
Credit: mic.com