Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Γρηγόρης Μόργκαν παντρεύτηκαν στα Χανιά με ελάχιστους καλεσμένους συγγενείς και φίλους.
Ανάμεσα στους καλεσμένους ήταν και η Λάουρα Νάργιες, η οποία είναι φίλη με την Ευρυδίκη από την εποχή του survivor.
H Λάουρα έγραψε χαρακτηριστικά
: «Τι ωραία που ήταν η νύφη μας 🤍 Να ζήσετε καρδούλα μου και να έχετε υγεία, αγάπη και ευτυχία, ότι ποθείτε να το κατακτήσετε μαζί με ευκολία @evridiki_valavani
Κάποτε ξαπλώναμε στη σανίδα και ονειρευόμασταν – μεταξύ άλλων – γάμους και παιδιά, σκεφτόμασταν ονόματα για τα μωράκια μας και οραματιζόμασταν την (απλή!) καθημερινότητα μας, δες σήμερα που φτάσαμε και πόσο απλόχερα μας χάρισε ο Θεός όλα όσα θέλαμε. Χαίρομαι για εσένα που κατάφερες να φτάσεις εκεί που ήθελες πραγματικά με σύμμαχο την αληθινή αγάπη. Σε ευχαριστώ που μου επέτρεψες να είμαι μάρτυρας μιας πανέμορφης ένωσης που είμαι σίγουρη θα κρατήσει για πάντα 🤍
Σ´ αγαπώ πολύ 💋»
Δείτε εδώ
Μια απόφαση ζωής που του απέφερε περίπου 1 δισ. δολάρια (σημερινή αξία) είχε πάρει ο Αριστοτέλης Ωνάσης στις αρχές του 1950.
Ο Έλληνας πλοιοκτήτης είχε προχωρήσει στην παραγγελία νέων τάνκερ. Τα πλοία έμειναν στα λιμάνια όταν χάλασε η συμφωνία του με τη Σαουδική Αραβία για τη μεταφορά των εξαγωγών πετρελαίου. Η πρώτη του σκέψη για να μαζέψει τη ζημιά ήταν να πουλήσει τον στόλο του Royal Dutch Shell, κάτι που τελικά δεν έκανε.
Ο Αριστοτέλης Ωνάσης βρισκόταν μπροστά σε μια μεγάλη οικονομική καταστροφή, αλλά το χαρτί γύρισε μέσα σε ένα βράδυ και η σωτηρία του ήρθε από τη Διώρυγα του Σουέζ. Το 1956, η Αίγυπτος αποφάσισε να κρατικοποιήσει τη Διώρυγα και απαγόρευσε στα πλοία του Ισραήλ να περνούν. Η απάντηση του Ισραήλ ήταν να εισβάλει σε Χερσόνησο του Σινά και Λωρίδα της Γάζας. Η Διώρυγα του Σουέζ αποκλείστηκε από την Αίγυπτο, μπλοκάροντας τις κινήσεις των πλοίων για το επόμενο εξάμηνο. Αυτή η εξέλιξη επηρέασε την παγκόσμια ναυτιλία και το παγκόσμιο εμπόριο, καθώς τα τάνκερ πρεπε πλέον να κάνουν τον περίπλου της Αφρικής.
Και εδώ έρχεται ο Αριστοτέλης Ωνάσης, ο οποίος είχε διαθέσιμα πολλά πλοία, χωρίς συμβόλαια. Το «χωρίς συμβόλαια» σήμαινε πως μπορούσαν να μισθωθούν άμεσα με σκοπό να αντιμετωπιστεί η μεγάλη ζήτηση. Τα αρχεία της εποχής αναφέρουν πως τα μεταφορικά πετρελαίου από τη Σαουδική Αραβία στην Ευρώπη κόστιζαν 4 δολάρια ανά τόνο. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης, μετά τη νέα κατάσταση, χρέωσε 60 δολάρια.
Σύμφωνα με τον Franky Brady, τον συγγραφέα του βιβλίου «Onassis: An Extravagant Life», ο Αριστοτέλης Ωνάσης έβγαζε περίπου 2 εκατ. δολάρια σε κάθε ταξίδι που έκανε κάθε τάνκερ του. Εκτιμάται πως μέσα στη χρονιά, ο Έλληνας πλοιοκτήτης είχε κερδίζει, με σημερινά χρήματα, 1 δισ. δολάρια. Περισσότερα από όσα είχε συνολικά μέχρι τότε.