“Επειδή είμαι γυναίκα”: Η Αχτσιόγλου κατηγορεί δημόσια τον Κασσελάκη για σεξιστική συμπεριφορά-Τι συνέβη

Η Έφη Αχτσιόγλου εγκαλεί τον Στέφανο Κασσελάκη για σεξιστική συμπεριφορά

«Σκληρό ροκ» στον ΣΥΡΙΖΑ

Σε νέα δήλωση της στη LIFO, η Έφη Αχτσιόγλου ανέφερε πως ο Στέφανος Κασσελάκης της μίλησε απευθύνθηκε με υποτιμητικό ύφος επειδή η ίδια είναι γυναίκα.Αναλυτικά, στην ερώτηση «το γεγονός ότι είστε γυναίκα είναι, πιστεύετε, πλεονέκτημα ή μειονέκτημα σε αυτή την προεκλογική εκστρατεία; Νιώσατε να σας μειώνει το ότι ο κ. Κασσελάκης σε πρόσφατη δήλωσή του σας αποκάλεσε με το μικρό σας όνομα ή μήπως ήταν μια προσπάθεια επίδειξης οικειότητας;»,

Η απάντησή της

«Προφανώς και το φύλο μου έχει λειτουργήσει αρνητικά και υποψιάζομαι ότι κάθε γυναίκα που θα βρισκόταν στη θέση μου το ίδιο θα σας έλεγε αν ήθελε να φανεί ειλικρινής. Υπάρχει ένας εμπεδωμένος σεξισμός και πολύ βαθιά ανδροκρατικά στερεότυπα στην ελληνική κοινωνία. Ακόμα και άνθρωποι θετικά διακείμενοι απέναντί μου, δυσκολεύονται να δεχτούν μια γυναίκα η οποία δεν θα έχει τη θέση υποστηρικτή, συμβούλου ή γραμματέα δίπλα σε έναν ισχυρό άντρα, αλλά θα είναι η ίδια στο τιμόνι. Αυτό συμβαίνει και μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., αν και σε πολύ μικρότερο βαθμό απ’ ό,τι σε άλλα κόμματα. Αναφορικά, τώρα, με το δεύτερο ερώτημα, γιατί άραγε ο κ. Κασσελάκης προσφώνησε στην ίδια δήλωση τον Ευκλείδη Τσακαλώτο που είναι άνδρας με το ονοματεπώνυμό του; Θα του έλεγε, επιπλέον, να πάνε μαζί σε περιοδεία ή “έλα τώρα, τελείωνε” και μην προχωράς στον β’ γύρο; Και όχι, δεν μπαίνει καν θέμα οικειότητας, αφού, όπως σας είπα, ελάχιστα γνωριζόμαστε. Μου απευθύνθηκε με το υποτιμητικό αυτό «στυλάκι» ακριβώς επειδή είμαι γυναίκα, όμως εγώ είμαι από εκείνες τις γυναίκες που είναι αποφασισμένες να μην υποταχθούν στη “φυσική” τάση των πραγμάτων, καταλήγοντας διακοσμητικές σε ένα ανδροκρατούμενο σύμπαν».

Related posts

Γι’αυτό κράτησαν κρυφό τον γάμο τους: Η Ελίνα Κέφη παντρεύτηκε τον Πάνο Μιχαλόπουλο και δεν το έμαθε κανείς

Ιωάννα Τούνη: «Είμαι μια μαμά κουκουβάγια»

Έχετε δει τη Βασιλειάδου 20 ετών; – Όταν η «ωραιότερη άσχημη» του ελληνικού σινεμά ήταν αγνώριστη!