Δύο θρύλοι της παγκόσμιας μουσικής σκηνής έδωσαν ραντεβού με τους Έλληνες θαυμαστές τους στο Καλλιμάρμαρο. Οι Χοσέ Καρέρας και Πλάθιντο Ντομίνγκο, με τη σύμπραξη της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, πρόσφεραν μια συναυλία με βαθιά συγκίνηση στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Η ιδιαίτερη εμφάνιση
Οι δύο σπουδαιότεροι τενόροι του κόσμου μάγεψαν το κοινό κάθε ηλικίας, συμπεριλαμβάνοντας μάλιστα διαμάντια από το ρεπερτόριο του μουσικού θεάτρου, τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Broadway, αλλά και της Ισπανικής και Ναπολιτάνικης παράδοσης.
Παρόντες στη βραδιά ήταν και ο Νίκος Χατζηνικολάου με την Κρίστη Τσολακάκη. Η ίδια μάλιστα επέλεξε ένα κομψό σύνολο με λευκό τοπ και τζιν παντελόνι σε φαρδιά γραμμή. Από πάνω πρόσθεσε ένα εμπριμέ σακάκι τύπου pyjama σε γκρι τόνο.
Η Κρίστη Τσολακάκη ολοκλήρωσε το σύνολο με τσάντα Chanel σε ουδέτερο τόνο και με καπιτονέ υφή και ψάθινα flatforms.
Το ζευγάρι κλείνει φέτος 20 χρόνια γάμου ενώ έχει μαζί τρία παιδιά. Το 2007, ήρθε στον κόσμο ο πρώτος γιος τους, Κωνσταντίνος, δύο χρόνια μετά ο δεύτερος, Αλέξανδρος, ενώ το 2012 γεννήθηκε η κόρη τους Εύα. Αξίζει να σημειωθεί πως ο γνωστός δημοσιογράφος έχει άλλον έναν γιο, τον Παναγιώτη, από τον πρώτο του γάμο με την Έλενα Κατρίτση.
H συνάντηση δύο θρύλων της παγκόσμιας μουσικής σκηνής πραγματοποιήθηκε στις 10 Ιουλίου στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Οι θρύλοι της όπερας
Οι Χοσέ Καρέρας και Πλάθιντο Ντομίνγκο, με τη σύμπραξη της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, πρόσφεραν ένα μοναδικό θέμα στο κοινό και σε όλους όσοι κατάφεραν να εξασφαλίσουν το πολυπόθητο εισιτήριο.
Οι Πλάθιντο Ντομίνγκο, Χριστίνα Πουλίτση και Χοσέ Καρέρας.
Ανάμεσα στο κοινό βρέθηκε και η Μαρί Κωνσταντάτου με τον σύζυγό της Γιάννη Κεντ.
Η Μαρί Κωνσταντάτου αντιστάθηκε στη ζέστη επιλέγοντας εμπριμέ αέρινο φόρεμα Maje αξίας 159 ευρώ σε ροζ και λευκό τόνο. Το συνδύασε με ιδιαίτερη ροζ βελούρ τσάντα και φούξια boho πέδιλα.
Σαν κεραυνός εν αιθρία είχε σκάσει το διαζύγιο της Τζίνας Αλιμόνου με τον Παύλο Βαρδινογιάννη.
Ποια είναι η πρώην κυρία Βαρδινογιάννη;
Το όνειρό της ήταν να γίνει ηθοποιός. Συγκεκριμένα, έλεγε: «Επειδή στην ουσία με γοητεύει η πρόκληση να εντρυφήσω σε έναν άγνωστο χαρακτήρα, να τον αναλύσω, να τον καταλάβω, να… μπω στα ρούχα του».
Ωστόσο, η υποκριτική ήρθε ύστερα από αρκετά χρόνια καριέρας στο μόντελινγκ: «Μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς θα ήταν άραγε η ζωή μου αν είχα γίνει, π.χ., γιατρός, κάτι που ήταν το λογικό επόμενο βήμα μου μετά το σχολείο», εξομολογείται η Τζίνα Αλιμόνου, η οποία στα 17,5 χρόνια της βρέθηκε να διεκδικεί τίτλους σε καλλιστεία:
«Ο Νίκος Βόγλης, ιδιοκτήτης του “Promodels”, μου πρότεινε να λάβω μέρος στον διαγωνισμό του Πρακτορείου Ford “Top Model of the World”. Κέρδισα τον πρώτο τίτλο στην Ελλάδα και ένα συμβόλαιο με το πρακτορείο της Ford για συνεργασία στην Αμερική. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, πέταξα για τις ΗΠΑ.
Υπήρξαν πολλές δυσκολίες, αλλά ήμουν ψύχραιμη ή ίσως είχα άγνοια για το τι με περίμενε. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου ήταν το να προσαρμοστώ στην ιδιοσυγκρασία και τον τρόπο ζωής των Αμερικανών». Παρ’ όλα αυτά η Τζίνα κατάφερε να γίνει πολίτης του κόσμου, έζησε στη Νέα Υόρκη, στο Μαϊάμι και στο Παρίσι.
«Είχα τόση όρεξη να ταξιδέψω στον κόσμο, ώστε δεν κοίταξα ούτε στιγμή πίσω, θυμάται και συνεχίζει: «Λόγω σπαρτιάτικης καταγωγής θεωρώ τον εαυτό μου σκληρό καρύδι και ήμουν αποφασισμένη να μην οπισθοχωρήσω στην πρώτη δυσκολία. Αρχικά ήταν οι γονείς μου που με στήριξαν οικονομικά και σιγά-σιγά πήρα τις πρώτες μου δουλειές.
Οι Ελληνες που τολμούν τα καταφέρνουν παντού, αυτό το πιστεύω. Ετσι, κατάφερα να νοικιάσω το πρώτο μου διαμέρισμα στον 15ο όροφο ενός συγκροτήματος με θέα το ηλιοβασίλεμα στο South Miami Beach».
«Ήμουν αρκετά τυχερή»
Επιστρέφοντας στην Ευρώπη, η Τζίνα δοκίμασε να σπουδάσει τέχνη στο Παρίσι και το Ecole du Louvre, οι επαγγελματικές προοπτικές όμως που ανοίχτηκαν μπροστά της την ώθησαν προς άλλη κατεύθυνση. Τα δεκάδες editorial σε αμερικανικά, γερμανικά, καναδικά κ.ά. περιοδικά μόδας, οι κατάλογοι μόδας σε Αγγλία και Γερμανία και μια μεγάλη σταδιοδρομία στο ελληνικό μόντελινγκ μαρτυρούν τη διαδρομή της μπροστά στον φωτογραφικό φακό.
Για την ίδια, πάντως, «κάθε επαγγελματική εμπειρία, αρνητική ή θετική, μας βοηθά για να αντιμετωπίσουμε καλύτερα την επόμενη. Είμαι πάντα αισιόδοξος άνθρωπος. Πάντως ήμουν αρκετά τυχερή, γιατί στην πορεία μου είχα περισσότερες καλές απ’ ό,τι κακές στιγμές. Ετσι, δεν ένιωσα την ανάγκη να επιστρέψω σε κάτι».
Πολλά χρόνια προτού γίνει το κορίτσι των εξωφύλλων, ένα από τα πιο αγαπημένα cover girls των ελληνικών και όχι μόνο περιοδικών, η Τζίνα Αλιμόνου ζούσε στη Σπάρτη, όπου και γεννήθηκε, ενώ στα 6 της χρόνια μετακόμισαν με την οικογένειά της στην Αθήνα. «Είχα όμορφα παιδικά χρόνια. Ειδικά τα Σαββατοκύριακα που μαζευόταν όλη η οικογένεια, θυμάμαι χαρακτηριστικά τον πατέρα μου που αφηγούνταν απίθανες ιστορίες, το φαγητό της μητέρας μου που είναι καταπληκτική μαγείρισσα, αλλά και τις καλοκαιρινές διακοπές στην Πελοπόννησο, ιδιαίτερα στην αγαπημένη μου Μάνη», λέει αναπολώντας.
Οι πρώτοι «τολμηροί» πειραματισμοί με το στυλ, όπως ήταν φυσικό, ήρθαν για την Τζίνα στην εφηβεία, το ίδιο και οι πρώτοι παιδικοί έρωτες. Και ύστερα ήρθε ο πρωτοσέλιδος δεσμός, το λαβ στόρι με τον Παύλο Βαρδινογιάννη: «Καταλαβαίνω γιατί και πώς γράφτηκαν διάφορα», λέει η Τζίνα, «εγώ όμως ένιωσα ότι το 2006 παντρεύτηκα τον σύντροφό μου, όχι έναν άνθρωπο με το επώνυμο Βαρδινογιάννης. Κι έτσι εκτίμησα ακόμα περισσότερο την οικογένειά του για τον τρόπο που με αγκάλιασε. Προσωπικά, ήθελα πάντα να κάνω οικογένεια και νομίζω πως όλοι έχουμε από ένα ταίρι.
Ο γάμος με τον Παύλο είναι δώρο Θεού. Ο άντρας μου με στηρίζει στις επαγγελματικές επιλογές μου και με ενθαρρύνει να διατηρώ την ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και την επαγγελματική μου ζωή. Στηρίζει κάθε μου προσπάθεια, όπως πιστεύω ότι κάθε σύντροφος πρέπει να κάνει». Η κόρη του ζευγαριού φαίνεται ότι ολοκλήρωσε την ευτυχία τους – αν και αυτό δεν ήταν κάτι τόσο απλό: «Φυσικά ο ερχομός ενός παιδιού αλλάζει τις προτεραιότητες», παραδέχεται η Τζίνα Αλιμόνου.
«Πιστεύω ότι οι γονείς εξελίσσονται χάριν των παιδιών τους. Εδωσα στην κόρη μου προτεραιότητα. Τη θήλαζα για δυόμισι χρόνια γιατί ήθελα να έχω έναν επιπλέον δεσμό μαζί της. Επιθυμούσα να είμαι στα πρώτα χρόνια της ζωής της συνέχεια δίπλα της, γιατί αυτά τα χρόνια διαμορφώνουν καθοριστικά τον χαρακτήρα ενός παιδιού».
Ωστόσο αυτός ο θυελλώδης έρωτας έφτασε στο τέλος του και πλέον οι δύο πλευρές καλούνται να λύσουν τις διαφωνίες τους στις αίθουσες των δικαστηρίων.
Η πορεία της στην τηλεόραση:
Το «Εκτο πάτωμα» έχει σημαδέψει την Τζίνα Αλιμόνου -με την καλή έννοια, βέβαια-, καθώς με αυτό ακριβώς το έργο είχε κάνει το θεατρικό της ντεμπούτο.
Πριν και μετά υπήρξε ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, το μόντελινγκ, ένας γάμος που συζητήθηκε πολύ, ένα παιδί, δηλαδή μια ζωή: «Είναι όλα αυτά, το καθένα με τη δική του βαρύτητα», λέει η Τζίνα. «Η σχέση μου με τον κόσμο της ηθοποιίας ξεκινά από το “Κλειδί”, την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά, την οποία πάντα θα θυμάμαι με νοσταλγία. Νιώθω πολύ τυχερή που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω μαζί με έναν τόσο σημαντικό ηθοποιό όπως ο Πέτρος Φιλιππίδης».
Το «Ιλουστρασιόν» του Διονύση Χαριτόπουλου, ήταν η πρώτη κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους στην οποία εμφανίστηκε. Ο ρόλος της όμως στο αντισυμβατικό τηλεοπτικό σίριαλ «Οι στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη» έκανε την Τζίνα πραγματικά διάσημη.
Εάν υπήρχε ανάγκη για κάτι τέτοιο, με τη συμμετοχή της στη σειρά «Το παιχνίδι της συγγνώμης», που προβλήθηκε κατά την τηλεοπτική σεζόν 2003-2004, η Τζίνα Αλιμόνου απέδειξε ότι έχει το εκτόπισμα της πρωταγωνίστριας. Ακολούθησαν και άλλες σειρές, όπως οι «Φιλοδοξίες» (2005), οι «Ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα» (2006), «Ενας μήνας και κάτι» (2007), αλλά και «Η Μαρία η Ασχημη» (2007).
Η φετινή επάνοδός της στο θέατρο υπενθύμισε στο κοινό ότι η Τζίνα Αλιμόνου έλειψε και από την τηλεόραση για περίπου τρία χρόνια: «Μέχρι το 2008 δούλευα διαρκώς στην τηλεόραση», υπενθυμίζει η Τζίνα και συνεχίζει: «Πάντα με ενδιέφερε και υπήρξαν χρονιές που έπαιζα σε δύο σειρές ταυτόχρονα.
Απείχα αναγκαστικά όταν έμεινα έγκυος και έκτοτε έχω επικεντρωθεί περισσότερο στο θέατρο». Και επειδή η κρίση δεν περνά απαρατήρητη ακόμη και από μια κυρία Αλιμόνου-Βαρδινογιάννη, η Τζίνα τονίζει: «Η ελληνική τηλεόραση προσπαθεί να επιβιώσει με εισοδήματα που είναι το 1/3 των χρημάτων που διέθετε το 2009. Εχουν γίνει παντού περικοπές και, δυστυχώς, αυτό έχει αντίκτυπο στην ποιότητα.
Γνωρίζω όμως ότι όλοι οι συντελεστές κάνουν φιλότιμες προσπάθειες, παρά την κρίση που χτυπά παντού. Πιστεύω, πάντως, ότι από τη σημερινή κατάσταση θα βγουν νέα ταλέντα, νέοι τρόποι έκφρασης και είναι φυσικό ότι όλα αυτά που βιώνουμε αντανακλώνται στη οθόνη και το σανίδι»