«Η Gap δεν περιστρέφεται πια γύρω από τα jeans», αναφέρει η business reporter στο Buzzfeed Sapna Maheshwari, με την εταιρεία να κάνει στροφή στο αθλητικό ρούχο και ειδικά στο ρούχο που μπορεί να φορεθεί τόσο στο γυμναστήριο, όσο και το γραφείο, το λεγόμενο και «Activewear».
«Η γενιά μου μεγάλωσε φορώντας τζιν και θα παραμείνουν κομμάτι τις ζωής μας όπως ήταν και στο παρελθόν», αναφέρει στο Buzzfeed η διευθύνουσα σύμβουλος της Athleta, Nancy Green. Όμως, «η τωρινή γενιά μεγαλώνει με παντελόνια γιόγκα και activewear» έτσι τα συγκεκριμένα θα φοριούνται όλο και περισσότερο στο μέλλον.
Η Αthleta έχει ήδη 302 καταστήματα και επεκτείνεται ραγδαία ενώ τόσο η Gap όσο και η Old Navy βάζουν στις κολεξιόν τους όλο και περισσότερα jogger pants.
Οι πωλήσεις των τζιν σημειώνουν συνεχή πτώση τα τελευταία χρόνια, ενώ την ίδια ώρα τα αθλητικά παντελόνια γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
Οι έφηβοι, αγοράζουν με δραστικά αυξανόμενους ρυθμούς ρούχα της Nike και της Lululemon που ειδικεύονται στο «Activewear», προτιμώντας τα από μάρκες ρούχων ιδιαίτερα δημοφιλή στο παρελθόν όπως τα Abercrombie, σύμφωνα με έρευνα της Piper Jaffray σχετικά με τις δαπάνες των εφήβων.
Nike, Lululemon, Under Armour και Adidas είναι οι πιο δημοφιλείς μάρκες στο αθλητικό ρούχο.
Ειδικά τα παντελόνια γιόγκα της Lululemon είναι trend μεταξύ των κοριτσιών, αναφέρει η έκθεση της Piper Jaffray.
Τα τζινς δεν είναι στα 10 top ρούχα που θα ήθελαν να αγοράσουν οι έφηβοι.
Πηγή: arpaxtiko.gr