Ο καθένας μας ξέρει ότι το πιο σημαντικό στοιχείο του χορού αποφοίτησης κάθε έφηβης είναι το φόρεμά της. Πράγμα που καθιστά τις αγορές μέσω διαδικτύου ακόμα πιο καρποφόρες, αλλά τα φορέματα που αγοράζονται, δεν ανταποκρίνονται πάντα στην πραγματικότητα.
Πολλοί απογοητευμένοι αγοραστές έχουν χρησιμοποιήσει το Twitter για να εκθέσουν τα φορέματα χορού που αγόρασαν online, δημοσιεύοντας εικόνες σύγκρισης που δείχνουν το πριν και το μετά.
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα λαμπερά φορέματα που απεικονίζονταν στο διαδίκτυο έφθασαν ως φτηνά, τσαλακωμένα, παραμορφωμένα και ελλιπή.
Σε γενικές γραμμές, τίποτα δεν ήταν ίδιο με τις εικόνες τους στο διαδίκτυο.
«Μην παραγγείλετε online το φόρεμά σας …» έγραψε ένας χρήστης Twitter. «Σας υπόσχομαι ότι θα το μετανιώσετε». Πολλά άλλα tweets αντικατοπτρίζουν το ίδιο ακριβώς συναίσθημα: « Μην παραγγείλετε online το φόρεμά σας!»
Η ενωτική τάση μεταξύ αυτών των κακών φορεμάτων, φαίνεται να είναι το γεγονός ότι παραγγέλθηκαν από ιστοσελίδες ειδών ένδυσης με έκπτωση, με έδρα στην Ασία και είναι γνωστές για τις παράλογες χαμηλές τιμές τους και τις παραπλανητικές εικόνες των προϊόντων τους.
Δεν είναι κακό το να παραγγείλετε ρούχα στο διαδίκτυο. Το 2014, το Γραφείο απογραφής ανέφερε ότι τα ρούχα και τα αξεσουάρ ήταν οι δύο πιο κερδοφόρες κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Έτσι, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πολυάσχολες μαθήτριες γυμνασίου επέλεξαν να ψωνίσουν online για τον χορό του φετινού έτους. Το λάθος τους ήταν η επιλογή τους να ψωνίσουν σε καταστήματα που εδρεύουν στην Ασία.
Εταιρείες όπως το SheIn, το Shop In Dress και το Sweetheart Girl είναι μόνο μερικοί από τους πολλούς προορισμούς για online αγορές που έχουν ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια και έχουν συνδεθεί με επαναλαμβανόμενες καταγγελίες παραπλανητικών εικόνων και μη υπαρχουσών πολιτικών επιστροφής.
Οι καταγγελίες σε καταστήματα όπως το IziDressBuy υποδεικνύουν ότι η εταιρεία είναι απίθανο να απαντήσει στα αιτήματα επιστροφής χρημάτων.
Μια γρήγορη ματιά στους ιστότοπους τους αποκαλύπτει εντυπωσιακές ομοιότητες: απίστευτα χαμηλές τιμές, εικόνες προϊόντων από πολλές διαφορετικές πηγές και ελάχιστες ή και καθόλου πληροφορίες για την εταιρεία και την πολιτική της.
Είναι αλήθεια ότι οι διαφορές σε αυτά τα φορέματα είναι χιουμοριστικές, αλλά πιθανώς καταστροφικές για μια μαθήτρια λυκείου που έχει ως στόχο να δώσει τον καλύτερο της εαυτό την μεγάλη νύχτα του χορού αποφοίτησης.
Credit: Dailymail