Φιλοσοφικά, ο πλούτος είναι μια πολύ υποκειμενική ποσότητα. Δεν πρέπει απαραίτητα να σημαίνει οικονομικό πλούτο. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουμε ποιος είναι ο πλούτος, οι ίνες του υφάσματός σας. Το μικρότερο βιολί του κόσμου και πόσο καιρό το παίζετε.
Οι στατιστικές και οι εμπειρογνώμονες κοινωνικής συμπεριφοράς, καθώς και οι εμπειρογνώμονες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, συναντήθηκαν για να αναδείξουν τα γεγονότα που οριοθετούν το πόσο διαφορετική είναι η ζωή ενός εύπορου ατόμου, συγκριτικά με έναν μέσο άνθρωπο, μεσαίας ή εργατικής τάξης.
1. Ζουν διπλές ζωές.
Όχι για να αποφύγουν φόρους ή μια ύποπτη σύζυγο, αλλά πολλοί εκατομμυριούχοι έχουν παραιτηθεί στο παρελθόν, τα έχουν παρατήσει, έχουν ζήσει μεταξύ της εργατικής τάξης και της μεσαίας τάξης για να φτάσουν στο σημείο που είναι τώρα . Ο μέσος άνθρωπος, από την άλλη πλευρά, δεν μπορεί να βιώσει έτσι απλά μια τέτοια ζωή.
2. Προνομιακή πρόσβαση στους δημόσιους χώρους.
Έχουν υπάρξει πολλά περιστατικά σε διάφορες πόλεις, όπου οι δημόσιοι χώροι προορίζονταν για κοινωνικές συγκεντρώσεις, πολιτιστικές βραδιές ή νύχτες τζαζ, μόνο για τους εκλεκτούς!
3. Αποκλειστικές online dating εφαρμογές.
Το Tinder Select και το Luxy, είναι μερικές από τις εφαρμογές που επιτρέπουν στους χρήστες να στέλνουν πρόσκληση, μόνο σε όσους είναι πλούσιοι και ωραίοι. Οι απλοί χρήστες, δεν έχουν πρόσβαση σε αυτές τις εφαρμογές.
4. Δωρίζουν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Η ανώτερη τάξη, έχει τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσει μια ολόκληρη οικογένεια. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολύ φιλάνθρωποι και το κάνουν αυτό με τα εκατομμύρια δολάριά τους!
5. Παρορμητικές αγορές.
Για τους εκατομμυριούχους, οι παρορμητικές αγορές σημαίνουν γιοτ, φανταχτερά αυτοκίνητα και νέα αξεσουάρ μόδας.
6. Έχουν αποκλειστική αγορά.
Το Amazon μπορεί να έχει αντικείμενα σε υψηλές τιμές, αλλά αυτά είναι πράγματα για το κοινό. Υπάρχουν πράγματα που οι εκατομμυριούχοι μπορούν να κάνουν στο ίντερνετ, ενώ η μεσαία τάξη δεν μπορεί. Υπάρχουν ακόμη και δικτυακοί τόποι όπως το JamesEdition, που πωλούν εισαγόμενα ρολόγια και αυτοκίνητα σχεδιαστών.
7. Ξεκινούν γελοίες επιχειρήσεις.
Εκατομμυριούχοι με ελάχιστη ή μηδενική γνώση, είναι γνωστό ότι ξεκινούν μια σειρά αρωμάτων ή αξεσουάρ ακόμα και αν το προϊόν είναι ανεπαρκές, απλώς και μόνο λόγω του ονόματος που θα έχει το προϊόν. Ξέρουν ότι θα πουλήσει! Ωστόσο, ένας χημικός μέσου εισοδήματος με το σωστό σκεύασμα χημικών ουσιών και αρωμάτων, δεν θα έχει καμία χρηματοδότηση εκκίνησης χωρίς το σωστό δίκτυο!
8. Ταξίδια αγορών σε όλο τον κόσμο.
Ενώ η μεσαία τάξη βρίσκει διασκεδαστικό στο να ψωνίζει σε εμπορικά κέντρα υψηλών προδιαγραφών και επώνυμα εκθεσιακά καταστήματα, η πλούσια τάξη δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από καυτούς προορισμούς για αγορές, μαζί με τα εισιτήρια επαγγελματικής τάξης για τη μετακίνησή τους.
Credit: WittyFeed