Αυτό το μήνα, η Lululemon πρόκειται να παρουσιάσει μια μεγάλη ανανέωση στην επιλογή παντελονιού προπόνησης: Η καναδική εταιρεία τώρα κάνει την οργάνωσή τους με «μηχανική αίσθηση», αντί απλά να τα ξεχωρίζει με βάση τη σιλουέτα. Μπορείτε τώρα να επιλέξετε το παντελόνι σας με βάση την «αίσθηση» (ναι, διαβάσατε σωστά), επιλέγοντας ανάμεσα σε οκτώ κατηγορίες στυλ όπως “Relaxed,” “Naked,” “Held-In,” “Hugged,” or “Tight.”.
Τα Τέσσερα από τα οκτώ στυλ είναι καινούργια, και το φρέσκο ”Naked” κατασκευάζεται από ένα προηγμένο υλικό: Ελαφρύ και απαλό ύφασμα Nulu. ”Είναι το μεγαλύτερο παντελόνι που αναδιοργανώσαμε” είπε η Antonia Iamartino, διευθυντρια σχεδιασμού της Lululemon στον μελλοντικό σχεδιασμό, η οποία έχει εργαστεί κατά τη διάρκεια 10 ετών στο εμπορικό σήμα.
Θυμηθείτε εκείνα τα ενοχλητικά θέματα με τα διαφανή-παντελόνια που μαστίζαν την Lululemon το 2013! Για να τα φρεσκάρουμε: το 17% των μετοχών της ανακλήθηκε επειδή ήταν see-through, η μάρκα μεταπώλησε τα προσβλητικά παντελόνια, λίγους μήνες αργότερα, με την μετονομασία τους σε Δεύτερης Ευκαιρίας Παντελόνια.
Το να μην αποκαλύπτονται πολλά είναι ένα ζήτημα με το νέο στυλ της μάρκας.” Πολλά από τα πράγματα που είχαμε βιώσει στο παρελθόν δεν πρέπει ποτέ να ξανασυμβούν, και μάθαμε πραγματικά πολλά από αυτήν την εμπειρία”, λέει η Iamartino. “Έχουμε νέες διαδικασίες, νέους τρόπους για να παρακολουθούμε τα υφάσματα μας, και τις νέες επιταγές της μόδας-και-για όλα τα υπόλοιπα απλά πραγματικά πρέπει να έχουμε το νου μας. Όλα τα νέα παντελόνια μας πέρασαν από πολλές διαδικασίες και αυτό δεν είναι απλά μια εμπειρία ”
Οι τιμές για τα σούπερ-ελαστικά παντελόνια κυμαίνονται από $ 78 έως $ 148, και η Lululemon πέρασε περισσότερο από ένα χρόνο για την ανάπτυξη νέων-και-βελτιωμένων επιλογών του.