Η αγαπημένη ηθοποιός που έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τον ρόλο της Μαρίας, της μητέρας του Ιησού, στην εμβληματική σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του Φράνκο Τζεφιρέλι, σήμερα βρίσκεται στο 72ο έτος της ζωής της.
Η σειρά, που έχει καθιερωθεί ως ένα από τα κλασικά έργα τηλεοπτικής μετάδοσης το Πάσχα από τον ΑΝΤ1, συνεχίζει να την καθιστά μία από τις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες στον χώρο της τηλεόρασης.
Η Χάσεϊ κατάφερε με την ερμηνεία της να κερδίσει την αγάπη και τον σεβασμό του κοινού, ενσαρκώνοντας με εξαιρετική μαεστρία την Μαρία. Ο ρόλος της στη σειρά όχι μόνο άφησε σημαντικό αποτύπωμα στην καριέρα της αλλά και συνέβαλε στη διαμόρφωση μιας μόνιμης εικόνας της ως ιδανικής μητέρας στη συλλογική μνήμη του κοινού.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Παρά τη μεγάλη επιτυχία της ως ηθοποιός, η Ολίβια Χάσεϊ αποφάσισε να αποσυρθεί από την υποκριτική, επιλέγοντας να αφοσιωθεί σε μια εντελώς διαφορετική δραστηριότητα – την κτηνοτροφία.
Δείτε πως είναι σήμερα η ηθοποιός
Η Ολίβια Χάσεϊ γεννήθηκε στις 17 Απριλίου 1951 στην Αργεντινή. Αρχικά εργάστηκε στο θέατρο και το 1968 επιλέχθηκε από τον Φράνκο Τζεφιρέλι για να παίξει τον ρόλο της Ιουλιέτας στην παράσταση «Ρωμαίος και Ιουλιέτα».
Ο ρόλος της χάρισε παγκόσμια αναγνώριση και για αυτή την ερμηνεία κέρδισε μια Χρυσή Σφαίρα και ένα βραβείο David di Donatello.
Το 1974 πρωταγωνίστησε ως Τζες στην ταινία τρόμου «Black Christmas». Συνεργάστηκε ξανά με τον Φράνκο Τζεφιρέλι στην σειρά «Ιησούς από την Ναζαρέτ» (1977), στην οποία ενσάρκωσε την Μαρία, την μητέρα του Ιησού.
Το 1978 εμφανίστηκε στην ταινία του John Guillermin «Έγκλημα στον Νείλο», που βασίστηκε στο ομώνυμο βιβλίο της Αγκάθα Κρίστι. Τη δεκαετία του 1980 εμφανίστηκε σε αρκετές διεθνείς παραγωγές, συμπεριλαμβανομένων της ιαπωνικής παραγωγής «Virus» (1980) και της αυστραλιανής ταινίας τρόμου «Turkey Shoot» (1982). Το 1990 εμφανίστηκε σε δυο ακόμα ταινίες τρόμου: «Psycho IV: The Beginning» και στο «Το Αυτό» (It) του Στίβεν Κινγκ.
Η Ολίβια Χάσεϊ εγκατέλειψε την υποκριτική για δυο χρόνια μετά την επιτυχία της παράστασης «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Φράνκο Τζεφιρέλι εξαιτίας της αγοραφοβίας της.