Πρόστιμο στην πλατφόρμα που έκανε παραγγελία, επέβαλε ο Άδωνις Γεωργιάδης και έδωσε ένα…μάθημα στους καταστηματάρχες.
Πρόστιμο από τον Αδωνι
Ειδικότερα, ο υπουργός Εργασίας βρέθηκε στην πρωινή εκπομπή του Mega και υπογράμμισε για το περιστατικό «με 45 βαθμούς πήρα τηλέφωνο σε μια από τις δύο πλατφόρμες ντελίβερι και παρήγγειλα σουβλάκια με χοιρινό γύρο. Μού πήραν την παραγγελία κανονικά, μού είπαν “σε 25 λεπτά στο σπίτι σας” και με το που έκλεισε το τηλέφωνο λέω “κοίταξε, την πήραν την παραγγελία και πρέπει να βάλω πρόστιμο”. Στο ένα λεπτό με πήραν τηλέφωνο από το μαγαζί. Και λέω “πω πω το καταλάβανε ότι δεν γίνεται και ευτυχώς δεν θα βάλω πρόστιμο”. Σηκώνω το τηλέφωνο και λένε “έχει τελειώσει ο γύρος χοιρινός θέλετε να βάλουμε γύρο κοτόπουλο;” και λέω “γι’ αυτό με πήρατε;”. Επιβλήθηκαν πρόστιμα και στη μια και στην άλλη πλατφόρμα. Μετά όμως από αυτό, την Τετάρτη, την επομένη μέρα του μεγάλου καύσωνα και οι δυο πλατφόρμες σταμάτησαν να λειτουργούν, δεν πήραν καθόλου παραγγελίες».
Με αφορμή αυτό το περιστατικό, ο Άδωνις Γεωργιάδης θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι οι εργαζόμενοι στην εποχή που ζούμε δεν είναι δούλοι, είναι άνθρωποι με ψύχη και δικαιώματα και ο εργοδότης έχει απολυτή ευθύνη να προσέχει την υγεία του εργαζομένου, καταλήγοντας «οι επιχειρήσεις δεν πρέπει έστω και λίγο να διακινδυνεύουν τη ζωή των εργαζομένων τους, όταν έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα».