Το φετινό καλοκαίρι ξεχάστε ότι ξέρατε!
Ξεχάστε ότι ξέρατε
Απαγόρευση για τις ρακέτες έχει τεθεί σε ισχύ στις παραλίες του Καβουριού και Μαλτσινιώτη, με τους παραβάτες να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο 1.000 ευρώ!Ο δήμαρχος Βούλας – Βάρης – Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος μιλώντας στην ΕΡΤ εξηγεί πως το μέτρο ισχύει από το 2006 σε 3 παραλίες που βρίσκονται σε κατοικημένη περιοχή.
«Αυτό το εθνικό άθλημα της ρακέτας από το πρωί μέχρι το βράδυ» διαταράσσει την ηρεμία των κατοίκων του συγκροτήματος, τονίζει. Όπως σημειώνει, η απαγόρευση ήταν πρωτοβουλία της προηγούμενης διοίκησης, η οποία μάλιστα, είχε ορίσει το ποσό του προστίμου στα 10.000 ευρώ, το οποίο μειώθηκε το 2022 στα 1000, καθώς θεωρήθηκε υπερβολικό.
«Υπάρχει ένα πρόβλημα με την επίβλεψη αυτού του μέτρου, ωστόσο εφαρμόζεται σε ικανοποιητικό βαθμό» λέει. Σύμφωνα με τον δήμαρχο, από το 2019 έχουν κοπεί 25 πρόστιμα.
Μεγάλη προσοχή: Αυτοί οι οδηγοί κινδυνεύουν να χάσουν το δίπλωμά τους για πέντε χρόνια
Την απώλεια του διπλώματος οδήγησης για πέντε χρόνια θα υποστούν οι οδηγοί που παραβαίνουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) για τρίτη φορά μέσα σε διάστημα πέντε ετών. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή, προκειμένου να μην βρεθείτε σε δύσκολη θέση.
Προσοχή!
Συγκεκριμένα, πρόκειται για πέντε σοβαρές παραβάσεις που σχετίζονται με την πιθανότητα πρόκλησης θανατηφόρου τροχαίου. Με την ευκαιρία, δείτε τι συμβαίνει με τα νέα διπλώματα οδήγησης.
Για να αποκτήσουν πίσω το δίπλωμα οδήγησης μετά τη λήξη της πενταετίας, οι παραβάτες θα πρέπει να υποβληθούν σε εκπαίδευση και εξέταση. Αυτό το μέτρο προβλέπεται από το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με το News Auto.
Οι σοβαρές παραβάσεις που μπορούν να οδηγήσουν στην απώλεια του διπλώματος οδήγησης περιλαμβάνουν:
Κατανάλωση αλκοόλ
Παραβίαση πινακίδας STOP
Παραβίαση κόκκινου σηματοδότη
Επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμού, ανταγωνισμού ή συμμετοχή σε αυτοσχέδιους αγώνες
Αντικανονική προσπέραση οχημάτων
Τι ίσχυε παλιότερα
Παλαιότερα, ο νόμος του 2018 ορίζει ότι οι οδηγοί θα έχαναν το δίπλωμά τους για πάντα στις παραπάνω περιπτώσεις. Ωστόσο, η νέα ρύθμιση αναφέρει ότι η πενταετής αφαίρεση της άδειας και η επαναχορήγησή της μέσω της διαδικασίας εκπαίδευσης και εξέτασης από το Σ.Ε.Σ. αποτελεί μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση για την επιβολή ποινών σε περιπτώσεις υποτροπής σε ορισμένες παραβάσεις του ΚΟΚ, σε σύγκριση με τη διά βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης.
Το σχέδιο νόμου προβλέπει αναδρομική ισχύ για τη συγκεκριμένη διάταξη, καλύπτοντας τους παραβάτες οδηγούς που έχουν διαπράξει τρεις από τις προαναφερθείσες παραβάσεις μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 28 του ν. 4530/2018. Με το καινούριο νομοσχέδιο, καταργείται η πρόβλεψη περί προσαύξησης των διοικητικών προστίμων του Κ.Ο.Κ. ανάλογα με το φορολογητέο εισόδημα του παραβάτη οδηγού, η οποία υπήρχε στον νόμο του 2018 αλλά δεν είχε εφαρμοστεί λόγω έλλειψης Κοινής Υπουργικής Απόφασης.
Με αυτή την αλλαγή… ανακουφίζονται οι επιφυλάξεις της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής για την αντισυνταγματικότητα της συγκεκριμένης διάταξης και τα πρακτικά προβλήματα που αντιμετώπιζε στην υλοποίησή της.