Παταγώδης αποτυχία της φετινής «ένωσης» του Survivor – Τα νούμερα τηλεθέασης του τότε και του τώρα Η διαφορά στα νούμερα τηλεθέασης φετινού και περσινού Survivor δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης…
Την περσινή σεζόν το «Survivor» αποτέλεσε το πρόγραμμα της χρονιάς.
Τα εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης αλλά και η «υστερία» του κοινού για τους παίκτες θύμισαν άλλες εποχές για την ελληνική τηλεόραση.
Η νίκη του Γιώργου Αγγελόπουλου μπορεί να μην ήταν τελικά έκπληξη ωστόσο τον μετέτρεψε σε λαϊκό ήρωα ενώ και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες είδαν τις μετοχές τους ανεβαίνουν κατακόρυφα.
Ωστόσο κάτι τέτοιο δε συμβαίνει τη φετινή σεζόν. Ο δεύτερος κύκλος του reality επιβίωσης του ΣΚΑΪ είναι πρώτο στις προτιμήσεις του κοινού κάθε βράδυ αλλά τα νούμερά του είναι σχεδόν στο μισό σε σχέση με την περασμένη χρονιά.
Αυτό φάνηκε για ακόμη μια φορά στο πάρτυ της Ένωσης. Στα μισά περίπου του παιχνιδιού οι δύο ομάδες μένουν στην ίδια παραλία και το γιορτάζουν μια έναν ξεχωριστό τρόπο.
Κατά τη διάρκεια της γιορτής γίνεται και διαγωνισμός τραγουδιού ανάμεσα στους παίκτες όπου ο νικητής θα κερδίσει ένα εισιτήριο και για την επόμενη σεζόν όπως συνέβη με τον Γιώργου Χρανιώτη και το Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη.
Την περασμένη σεζόν το πάρτι της Ένωσης είχε σημειώσει 72,9% στο γενικό σύνολο. Ακόμη πιο εντυπωσιακό ήταν το νούμερο στο δυναμικό κοινό που έφτασε ακόμη και το 83,3%.
Τη φετινή σεζόν το αντίστοιχο επεισόδιο σημείωσε 34,5% στο γενικό σύνολο ενώ στο δυναμικό κοινό συγκέντρωσε 35,4%. Τα νούμερα αυτά είναι αρκετά για να του δίνουν κάθε μέρα την πρώτη θέση στους πίνακες ωστόσο είναι αρκετά πεσμένα σε σχέση με της προηγούμενης σεζόν.