Το ότι η Αλίκη και ο Δημήτρης ήταν ένα ζευγάρι με έντονα συναισθήματα , ζήλιες, ξυλοδαρμούς και επεισοδιακούς καυγάδες είναι ήδη γνωστό. Άλλωστε οι παθιασμένες σχέσεις πάντα εμπεριέχουν έντονο συναίσθημα μη ελεγχόμενο. Επίσης, είναι ξεκάθαρο ότι ο Παπαμιχαήλ ζήλευε τη δόξα της γυναίκας του και είχε εκρηκτικό χαρακτήρα.
Στο πλαίσιο της προώθησης των «Διπλοπενιών» η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ τις Κάννες, όπου και θα διοργανωνόταν προς τιμή τους ένα πάρτι στο Akou Akou Club.
Το φιλμ «Διπλοπενιές» ήταν δημιουργία του Γιώργου Σκανελάκη σε σενάριο του Αλέκου Σακελλάριου και μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου και ετοιμαζόταν να παρουσιαστεί στις Κάννες και το Σαν Σεμπαστιάν υπό τον αγγλικό τίτλο “Dancing the sirtaki”.
Εκεί, η Αλίκη και ο Δημήτρης γνώρισαν τον Ομάρ Σαρίφ, τον Αλμπέρτο Σάρντι και άλλους λαμπερούς ανθρώπους της κινηματογραφικής βιομηχανίας.
Ο καβγάς του Παπαμιχαήλ με τον Βίκτωρα Μιχαηλίδη
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε πει σχετικά: “Ο Δημήτρης κι εγώ, μετά την παράσταση που παίζαμε στη Θεσσαλονίκη, είχαμε ταξιδέψει με νυχτερινή πτήση για τις Κάννες, είχαμε αλλάξει τρία αεροπλάνα κι ήμασταν άυπνοι. Έπρεπε να παραβρεθούμε στην προβολή της ταινίας και στο πάρτι μετά. Εκεί γνώρισα και τον Ομάρ Σαρίφ, τον Ροκ Χάτσον και άλλους. Είδα κι από κοντά τη Ρίτα Χέιγουορθ, μεθυσμένη. Πάμε λοιπόν στο πάρτι, όπου είχε συμφωνηθεί ότι στο «Κάτω στον Πειραιά στα Καμίνια» θα σηκωνόμασταν εγώ κι ο Δημήτρης”.
Το τραγούδι της Μανταλένας και της Βουγιουκλάκη
Συνεχίζοντας την αφήγησή της η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε πει: “Άρχισε ο Ζαμπέτας να παίζει, σηκώθηκε ο Δημήτρης να χορέψει ζεϊμπέκικο, πήρα εγώ το μικρόφωνο μαζί με τη Μανταλένα, άρχισαν οι Γάλλοι να σπάνε τα πιάτα, να γίνεται ένας σαματάς, και ξαφνικά κατέβηκε ο γενικός διακόπτης. Σταμάτησαν όλα. Έκοψε ο Βίκτωρας το γλέντι, έδιωξε τις κάμερες και τους φωτογράφους, και είπε είναι πολύ νωρίς ακόμη, αργότερα.
Ο Δημήτρης δεν αισθάνθηκε καλά κι ήταν η πρώτη φορά που είχε 100% δίκιο σε έναν καβγά, γιατί εγώ δεν είμαι υπέρ των καβγάδων. Μετά από καμιά ώρα άρχισε να λέει ένα άλλο τραγούδι ο Ζαμπέτας κι είχε ανεβάσει τη Ρίκα Διαλυνά ο Μιχαηλίδης, έσπαγαν τα πιάτα γιατί κι αυτοί δεν ξέρανε, είχαν ανέβει δυο-τρεις χορευτές που είχαν φέρει, οι κάμερες έπαιρναν τη Ρίκα Διαλυνά κι εμείς στεκόμασταν φόντο γιατί ήθελε να προωθήσει ο Βίκτωρας τη Ρίκα”.
Ο ομηρικός καυγάς
Όπως συνέχισε την αφήγησή της η Αλίκη Βουγιουκλάκη είπε τότε: “Ο Δημήτρης ανέβηκε πάνω, βούτηξε τον Βίκτωρα από το πουκάμισο, του έσκισε τις γραβάτες, τα σακάκια, «Έφερες εμένα και τη γυναίκα μου από τη Θεσσαλονίκη άυπνους;». Είχε δίκιο ο Δημήτρης. Ήθελε να μας χρησιμοποιήσει ο Βίκτωρας. Δεν είναι σωστό που το λέω, γιατί έχει πεθάνει ο Βίκτωρας, αλλά είναι αλήθειες. Έγινε χαμός. Βγήκαν έξω από το κέντρο και ο Ομάρ Σαρίφ κράταγε τον Δημήτρη κι ο Αλμπέρτο Σόρντι τον Μιχαηλίδη.
Η Ρίκα Διαλυνά εξακολουθούσε να χορεύει, οι κάμερες παίρνανε. Έγινε τέτοιος καβγάς… Κι εγώ σε μια άκρη έκλαιγα. Δεν ήξερα τί να κάνω, αισθάνθηκα τόσο άσχημα γιατί είχαμε ήδη γνωριστεί με όλους αυτούς τους ανθρώπους εκεί και την άλλη μέρα ήταν σε όλες τις τοπικές εφημερίδες πρωτοσέλιδο ότι το ελληνικό γλέντι κατέληξε σε ξυλοδαρμό”.
Η άλλη όψη του νομίσματος από τη Ρίκα Διαλυνά
Η Ρίκα Διαλυνά διηγήθηκε κάπως διαφορετικά αυτή την ιστορία. Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμενη στο εν λόγω περιστατικό η ηθοποιός ανέφερε πως: “Με ταράζει αυτή η ιστορία και δεν την έχω πει ούτε στην αυτοβιογραφία μου. Με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ ήμασταν συμμαθητές από τη σχολή. Όταν είχα κάνει κατάσταση στο εξωτερικό με τα εξώφυλλα που σας έλεγα, η Αλίκη Βουγιουκλάκη μου τηλεφώνησε να εμφανιστώ στις «Διπλοπενιές» με έναν χορό. Ήταν η πρώτη ταινία του Σκαλενάκη, που μόλις είχε έρθει από την Τσεχία.
Συναντάω, λοιπόν, τον Σκαλενάκη στις Κάννες και μου λέει: “Α, κ. Διαλυνά, ήρθατε στην ταινία μας». «Όχι», του λέω, «δεν είναι δική μου ταινία αυτή, εγώ είμαι εδώ για άλλη, για μία ξένη ταινία». Πραγματικά, δεν πήγα στην προβολή του φιλμ, αλλά με τα χίλια ζόρια με πήγαν στο ελληνικό γλέντι που θα στηνόταν αμέσως μετά. Εκεί ήταν η Σώκου, ο Βερνίκος, η Σάσα Ντάριο, όλοι. Βγαίνουν τα μπουζούκια, σηκώνεται η Αλίκη, αρχίζει να τραγουδάει, δεν γινόταν τίποτα. Μετά ο Παπαμιχαήλ βγάζει το σακάκι του, χορεύει ζεϊμπέκικο, πάλι τίποτα. Ανεβαίνει στο τραπέζι η Αλίκη, αρχίζει να κάνει τα νάζια της, τίποτα, μια αδιαφορία. Εμένα με είχαν κεράσει μια σαμπάνια και ήρθα στο κέφι. Με τραβάνε να χορέψω, μου άρεσε κιόλας που βρισκόμουν σε μια ελληνική βραδιά, αλλά έγινε ο κακός χαμός: πλάκωσαν όλοι οι παπαράτσι που με ήξεραν από την Ιταλία και μου φωνάζανε «Viva Rika, viva Rika!».
Τα φλας άναψαν, η Αλίκη πήγαινε να χωθεί κι αυτή και την έδιωχναν. Εκεί δεν ήταν Ελλάδα που τους έκανε ό,τι ήθελε, ούτε κι εγώ ήμουν σε καμιά θέση ισχύος για να κουμαντάρω τους παπαράτσι. Η πλάκα είναι που είχαν έρθει πιάτα από την Ελλάδα για να σπάσουν όταν θα ’βγαινε η «ντίβα», η Βουγιουκλάκη. Έλα, όμως, που δεν είχε γίνει τίποτα με την ίδια και οι άλλοι νόμιζαν πως τα πιάτα προορίζονταν για τον δικό μου χορό! Καταλαβαίνετε πως όλο αυτό δεν θα μπορούσε να ήταν στημένο, όπως με κατηγόρησε μετά τον θάνατον της Αλίκης ο Παπαμιχαήλ! Και εκατομμύρια να έδινα, δεν θα το κατάφερνα!
Οι «Διπλοπενιές» ήταν παραγωγή του διδύμου Δαμασκηνός – Μιχαηλίδης. Μάλιστα ο Μιχαηλίδης είχε εγχειριστεί πρόσφατα τότε στα μάτια. Τον βουτάει ο Παπαμιχαήλ απ’ τη γραβάτα, τον κολλάει στον τοίχο κι αρχίζει να τον κατηγορεί ότι το έφτιαξε όλο αυτό το σκηνικό για να «ρίξει» τη Βουγιουκλάκη και να προβάλει τη Διαλυνά! Τι να με προβάλει, που μου είχαν κόψει τον μισό ρόλο απ’ την ταινία κι άμα δεν ήμουν συνεπής, θα ‘χα φύγει στα μισά των γυρισμάτων.
“Μωρή, σήκω να φύγουμε τώρα! Άμα δεν έρθεις, σε χωρίζω!”
Έπειτα, σαν να τον βλέπω τώρα, λέει η Ρίκα Διααλυνά πετάει τη βέρα του ο Παπαμιχαήλ και γυρνάει και λέει της Αλίκης: “Μωρή, σήκω να φύγουμε τώρα! Άμα δεν έρθεις, σε χωρίζω!”. Πίσω στην Ελλάδα, οι Δαμασκηνός – Μιχαηλίδης ήταν να κάνουν άλλη μία ταινία με την Αλίκη, που δεν έγινε. “Αν συνεχίσεις να ανέχεσαι αυτή την κατάσταση, χωρίζουμε τα τσανάκια μας» ήταν τα λόγια του Μιχαηλίδη στον Δαμασκηνό μετά απ’ ό,τι είχε συμβεί στις Κάννες! Εδώ ποιος να τα ’γραφε αυτά; Όλοι οι δημοσιογράφοι τρώγαν και πίναν στο σπίτι της Αλίκης…”