ΣΚΑΪ vs Survivor! Ζητά «ψαλίδισμα» του κόστους του ριάλιτι

Καταστροφικά εξελίσσεται η σεζόν για τον ΣΚΑΪ.

Το κανάλι του Φαλήρου έπεσε από την κορυφή της τηλεθέασης και πλέον βρίσκεται στην τρίτη θέση. Οι χαμηλές επιδόσεις των προγραμμάτων του καναλιού ιδιαιτέρως του Survivor έχουν φέρει τον ΣΚΑΪ σε δυσχερή θέση όσον αφορά την τηλεθέαση.

Στον ΣΚΑΪ σκέφτονται λύσεις για να επανέλθουν τα νούμερα χωρίς ωστόσο να υπάρχει σημαντική διαφορά παρά τις όποιες διορθωτικές κινήσεις. Πάντως στο Φάληρο σκέφτονται τη μείωση κόστους κάθε επεισοδίου.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Real» λόγω των χαμηλών τηλεθεάσεων έχουν μειωθεί και τα διαφημιστικά έσοδα.
Το κόστος κάθε επεισοδίου παραμένει υψηλό και στον ΣΚΑΪ σκέφτονται μείωση κόστους έως και 50% ανάλογα με την πτώση τηλεθέασης. Ο Τούρκος παραγωγός Acun Ilicali φαίνεται διατεθειμένος να καλύψει τη χασούρα από τις διαφημίσεις. Το ακριβώς αντίθετο είχε γίνει την πρώτη χρονιά προβολής του ριάλιτι όταν το κανάλι κατέβαλε επιπλέον χρήματα.

Ήδη έχει συμφωνηθεί να μειωθούν τα διαφημιστικά μπρέικ από τέσσερα σε δύο προκειμένου να μην αναγκάζονται σε ζάπινγκ οι τηλεθεατές. Πάντως προς το παρόν δεν τίθεται θέμα διακοπής του ριάλιτι αφού υπάρχουν νομικές υποχρεώσεις προς τους παίκτες.

Στον ΣΚΑΪ γίνονται συσκέψεις ανά 15ημερο για τη διάσωση του Survivor. Δεν αποκλείεται αν δεν ανέβουν τα νούμερα να μειωθούν τα επεισόδια και να γίνει πρόωρη λήξη του προγράμματος.

Πηγή: dailymedia.gr

Related posts

Ρεκόρ κοινοποιήσεων ο Πετρετζίκης: Είπε το μυστικό στη συνταγή για μελομακάρονα και κουραμπιέδες και… τρέμουν οι ζαχαροπλάστες

EKTAKTO – Auτό είναι το νέο όνομα του κόμματος του Στέφανου Κασσελάκη

Θρήνος: Έφυγε από την ζωή γνωστός συγγραφέας και δημοσιογράφος