Τι ξεκαθάρισε ο ΑΝΤ1 στον Γιώργο Λιάγκα – Τρέμει για την επόμενη ημέρα

Λίγα 24ώρα έχουν περάσει μετά την οργή και τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε ο Γιώργος Λιάγκας, στην κοινή γνώμη αλλά και στους ανθρώπους των media, με το ρεπορτάζ για τον αδικοχαμένο Τζορτζ Μπάλντοκ και το ακίνητο που διέμενε.

Ο ίδιος, μετά τη συγνώμη στον αέρα της εκπομπής και έχοντας φυσικά να αντιμετωπίσει το πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, θα πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικός και εγκρατής στα όσα δηλώνει από εδώ και στο εξής στο «Πρωινό».

Το κανάλι του Αμαρουσίου και τα στελέχη όχι μόνο προχώρησαν σε άμεση επίπληξη, αλλά φρόντισαν να ξεκαθαρίσουν ότι η λέξη «λάθος» είναι φτωχή ως έννοια σε αυτό που συνέβη. Έτσι, τού επέστησαν την προσοχή για τη συνέχεια καθώς ο ΑΝΤ1 είναι ένας σταθμός που έχει πορευτεί εδώ και τρεις δεκαετίες με συγκεκριμένες αρχές… ακόμη και στον αδηφάγο κόσμο της τηλεόρασης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του ANT1 κατέστησε σαφές στον Γιώργο Λιάγκα ότι δεν θα υπάρξει «δεύτερη φορά».

Όσα είπε ο Γιώργος Λιάγκας για το περιστατικό

«Υπάρχουν πολλές δικαιολογίες, δεν θα πω καμία, το λάθος που έκανα, το παίρνω πάνω μου, ξεπερνά κάθε δικαιολογία. Χθες έκανα λάθος και αναλαμβάνω όλη την ευθύνη και παρακαλώ κάθε δικαιολογημένη αντίδραση να αφήσετε έξω τους συνεργάτες και το περιβάλλον μου… Χθες το βράδυ δεν κοιμήθηκα. Όταν πριν από 2-3 εβδομάδες είχε καεί το σπίτι μου και είδα ρεπορτάζ, είπα δεν μπορεί ένα δράμα να γίνει lifestyle ρεπορτάζ. Σας έψεξα τότε και έπεσα στην ίδια και μεγαλύτερη παγίδα γιατί δεν μιλάμε για ένα σπίτι που κάηκε και αποκαθίσταται, αλλά για μια ανθρώπινη ζωή», είπε μεταξύ άλλων πριν από λίγες ημέρες.

«Συγγνώμη, λοιπόν, από όλους όσοι στενοχώρησα, θύμωσα, βάλτε ό,τι λέξη θέλετε εσείς μπροστά», κατέληξε.

Related posts

Ο Άγιος Παΐσιος εξηγεί τι αισθάνεται κάποιος όταν πεθαίνει

Συγκίνηση στο First Dates: Έχασε τον σύντροφό του στο δυστύχημα των Τεμπών και αναζητά ξανά την αγάπη

Γνωστός ηθοποιός εγκατέλειψε την κοσμική ζωή για να ακολουθήσει το δρόμο του Θεού -Έπαιζε σε «Καλημέρα Ζωή» και «Δύο Ξένους»