Η χαμηλή πίεση προκαλεί μια αvώμαλη αύξηση της θερμοκρασίας των συστατικών του ελαστικού και μπορεί να οδηγήσει σε υποβάθμιση του ίδιου και την αύξηση κατά 8% στην κατανάλωση καυσίμων.
Από την άλλη πλευρά όμως πάνω από την συνιστώμενη πίεση των ελαστικών μειώνει την περιοχή επαφής με το έδαφος και θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του οχήματος, ενώ το ελαστικό έχει περισσότερες πιθανότητες να σχιστεί και να καταστραφεί.
Δείτε ένα σχετικό βίντεο με το τι μπορεί να συμβεί αν έχουμε φουσκώσει πολύ τα λάστιχα μας.
[via]