Στα lidl και πιο συγκεκριμένα σε αυτό των Σπάτων λίγο τους νοιάζει αν τα παγωτά που πωλούν μέχρι να βγεις από το μαγαζί τους έχουν γίνει γάλα…
Για να μην πληρώσουν και απασχολήσουν κανένα υπάλληλο παραπάνω παρατηρείται το εξής φαινόμενο.
Βάζουν έναν υπάλληλο στο ταμείο και για να φωνάξουν να ανοίξει δεύτερο, για να εξυπηρετήσει τους πελάτες, πρέπει η ουpά να φτάσει μέχρι απέξω!
Με αποτέλεσμα όποιος έχει κάνει το λάθος να πάρει παγωτά που πωλούνται μέσα στο μαγαζί, μετά από τόση ώρα αναμονής (που πολλές φορές ξεπερνά τα 15 λεπτά)
τα παγωτά να έχουν γίνει γάλα.
Κατάστημα Σπάτων
Και αν παραπονεθείς δεν εμφανίζεται ποτέ ένας υπεύθυνος.
Τους ελέγχει κανείς ή είναι εντελώς ασύδοτοι;
Υπάρχει κίνδυνος για την υγεία των πελατών ή όχι;
Στο κάτω κάτω παγωτά πωλούν και όχι ξυλόπροκες!
Αναγνώστης –tro-ma-ktiko.blogspot.gr