Ενώ είχε απομακρυνθεί 20 μέτρα από το ελικόπτερο, άρχισε να επιστρέφει και προσπάθησε να περάσει σκυφτός, κάτω από την ουρά του αεροσκάφους.
Δύο ημέρες μετά το δυστύχημα με το ελικόπτερο στα Σπάτα, έρχονται στο “φως” νέα στοιχεία για τη στιγμή που ο Jack Fenton έχασε τη ζωή του.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA παρουσίασε όσα έγιναν τα τελευταία 30 δευτερόλεπτα πριν ο 22χρονος Βρετανός βρει φρικιαστικό θάνατο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Jack Fenton κατέβηκε από τη δεξιά πόρτα του ελικοπτέρου και περπάτησε με συνοδεία προσωπικού προς ασφαλές σημείο. Ωστόσο, ενώ είχε απομακρυνθεί 20 μέτρα από το ελικόπτερο, άρχισε να επιστρέφει και προσπάθησε να περάσει σκυφτός, κάτω από την ουρά του ελικοπτέρου, με αποτέλεσμα να τον διαμελίσει ο έλικας που βρισκόταν στην αριστερή πλευρά.
«Είναι ψέματα για την selfie»
Νωρίτερα, σήμερα, η 20χρονη αδερφή του Τζακ τόνισε στη βρετανική “Daily Mail” πως ο αδελφός της δεν είχε εμπειρία από ταξίδια με ελικόπτερο και ότι κανείς από την εταιρεία δεν τους καθοδήγησε σε ασφαλές σημείο.
«Ήταν η πρώτη βόλτα του Τζακ με ελικόπτερο. Μπορείτε να φανταστείτε πόσο προσεκτικός και επιφυλακτικός ήταν. Όλα τα υπόλοιπα, να τρέχει πίσω στην άσφαλτο και να παραβιάζει τα πρωτόκολλα, είναι σκουπίδια. Ποτέ δεν τους είπαν τι να κάνουν και τι όχι. Κανείς δεν ξέρει ακριβώς τι τον οδήγησε πίσω. Αλλά ότι επέστρεψε για να βγάλει selfie είναι ψέμα».
Η αποβίβαση από ένα ελικόπτερο σύμφωνα με τα πρωτοκόλλα ασφαλείας μπορεί να γίνει και με τους έλικες να περιστρέφονται, αλλά θα πρέπει οι επιβάτες να καθοδηγηθούν από προσωπικό ασφάλειας σε συγκεκριμένο χώρο.
«Θα πρέπει να συνοδεύονται συνεχώς και εκ του σύνεγγυς από ειδικευμένο προσωπικό το οποίο, όχι μόνο να είναι εκπαιδευμένο και να ξέρει τι κάνει αλλά να πάρει και όλες τις προφυλάξεις έτσι ώστε οι άνθρωποι οι οποίοι βγαίνουν από το ελικόπτερο να απομακρυνθούν άμεσα με συγκεκριμένη διαδρομή. Προφανώς αυτό το πράγμα δεν φαίνεται να συνέβη ή αν συνέβη, γιατί υπάρχουνε διάφορα σενάρια τα οποία έχουνε κυκλοφορήσει. Δηλαδή ότι ναι μεν συνοδεύτηκαν αλλά ο άνθρωπος τελικά που έχασε τη ζωή του, επέστρεψε με κάποιο τρόπο, η ευθύνη εξακολουθεί υπάρχει», σημείωσε στο MEGA ο Φαίδων Καραϊωσιφίδης, διερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων.