ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πώς αποχαιρέτησαν οι ιπτάμενοι τον σμηναγό Μπαλταδώρο

Με τους συγκινητικούς στίχους από τον «Ακροβάτη» τα στελέχη της 114 ΠΜ τον «συνόδευσαν» στην τελευταία του κατοικία.

«Για ιδέστε που έχει το ερημοπούλι αίμα στο φτερό

Πετά κι ας το βρε θανάτου βόλι, κόντρα στον καιρό

Με τον καιρο να ναι κόντρα, έχει τιμή να πετάς…»

Με τους στίχους του Δημήτρη Αποστολάκη από το τραγούδι «Ο Ακροβάτης» ο…


Με τους συγκινητικούς στίχους από τον «Ακροβάτη» τα στελέχη της 114 ΠΜ τον «συνόδευσαν» στην τελευταία του κατοικία.

«Για ιδέστε που έχει το ερημοπούλι αίμα στο φτερό

Πετά κι ας το βρε θανάτου βόλι, κόντρα στον καιρό

Με τον καιρο να ναι κόντρα, έχει τιμή να πετάς…»

Με τους στίχους του Δημήτρη Αποστολάκη από το τραγούδι «Ο Ακροβάτης» οι πιλότοι της 114 Πτέρυγας Μάχης που εδρεύει στην Τανάγρα αποχαιρέτησαν χθες με τον δικό τους συγκινητικό τρόπο τον 34χρονο Σμηναγό Γιώργο Μπαλταδώρο.

Απίστευτο κι όμως Αληθινό! Χάσε 10 Κιλά Μέσα σε 10 Μέρες! Μάθε πως!

Την ώρα που βρισκόταν σε εξέλιξη η νεκρώσιμος ακολουθία στο Μορφοβούνι Καρδίτσας, τα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας ανήρτησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της 114 ΠΜ το τραγούδι των Χαϊνηδων που ερμήνευσε το 2013 στο θέατρο Βράχων ο Γιάννης Χαρούλης.

Εν τω μεταξύ συνεχίζονται οι έρευνες για τις συνθήκες και τα αίτια της συντριβής του Mirage 2000-5, που παρέσυρε στο θάνατο τον σμηναγό Γιώργο Μπαλταδώρο.

Το Σάββατο έγινε γνωστό ότι Στελέχη της Κινητής Ομάδας Συντήρησης Υποβρυχίων Θαλασσίων Εγκαταστάσεων (ΚΟΣΥΘΕ) της Πολεμικής Αεροπορίας εντοπίστηκε σε μεγάλο βάθος το «μαύρο κουτί» του αεροσκάφους, περίπου 800 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας.

Σημειώνεται ότι οι έρευνες στο σημείο θα συνεχιστούν προκειμένου να εντοπιστούν και άλλα τμήματα από το μοιραίο αεροσκάφος τα οποία όταν ανελκυστούν από τον βυθό της θάλασσας μαζί με το «μαύρο κουτί» θα βοηθήσουν σημαντικά στην διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος. Το επόμενο διάστημα ειδικό υποβρύχιο με κάμερες θα καταγράψει την περιοχή, έτσι ώστε οι ειδικοί να γνωρίζουν τι έχει εντοπιστεί.

Όπως μετέδωσε ο ANT1, το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει τρεις καταγραφείς. Ο ένας βρίσκεται στο κάθισμα και ενεργοποιείται σε περίπτωση εκτίναξής του, ο δεύτερος είναι τοποθετημένος στη μηχανή και καταγράφει τεχνικά στοιχεία και ο τρίτος είναι κρυμμένος μέσα στην άτρακτο και ονομάζεται «crash recorder».

Σύμφωνα με εκτιμήσεις και εφόσον δεν υπάρξουν απρόοπτα, το κλιμάκιο ερευνών μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα έχει στα χέρια του τμήματα του μοιραίου αεροσκάφους.

Το ντοκουμέντο από το δεύτερο Mirage 2000-5 μπορεί να ρίξει φως στα αίτια της τραγωδίας

Στη διάθεση της επιτροπής διερεύνησης βρίσκεται ήδη ένα βίντεο – ντοκουμέντο στο οποίο καταγράφονται μερικές από τις τελευταίες σκηνές της τραγωδίας.

Πρόκειται για την καταγραφή της πτήσης του σχηματισμού των μαχητικών αεροσκαφών, που έχει γίνει από την κάμερα του δεύτερου Mirage Mirage 2000 – 5, έχει καταγράψει όλη την πτήση και αποτελεί βασικό στοιχείο των εν εξελίξει ερευνών.

Κομβική για την διακρίβωση των αιτίων της τραγωδίας αποτελεί και η ολοκληρωμένη κατάθεση του πιλότου του δεύτερου μαχητικού του σχηματισμού των Mirage 2000 – 5.

Όπως έχει γίνει γνωστό στη θόλωση που είχε δημιουργηθεί από τις μετεωρολογικές συνθήκες, τα δυο Mirage 2000-5 εισήλθαν μαζί ως ανοιχτός και όχι ως κλειτός σχηματισμός. Πραγματοποίησαν μαζί τη βύθιση στη νέφωση η οποία ήταν χαμηλή, κάτω και από τα 300 μέτρα.

Όταν ο δεύτερος πιλότος διαπίστωσε την απώλεια του αρχηγού του σχηματισμού, φέρεται να ενημέρωσε ακαριαία ότι «έχασα τον 1». Εν συνεχεία, και ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία απαγκιστρώθηκε από τον σχηματισμό χαράσσοντας ανοδική πορεία.

Πηγή: protothema.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε το σχόλιό σας

More stories