Όπως λέει μια παροιμία, “Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός”… Ωστόσο, αυτό μπορεί να μην ισχύει στις διαφημίσεις. Κάποιος θα διαφωνούσε μαθαίνοντας την αλήθεια πίσω από τις διαφημίσεις που βλέπουμε παντού. Οι διαφημιστές γνωρίζουν καλά ότι η εμφάνιση είναι το παν – όσο πιο ωραίο τόσο πιο καλό.
Δείτε παρακάτω την αλήθεια πίσω από διαφημίσεις που ξεγελούν τον κόσμο.
Τα αντιόξινα κάνουν τα αναψυκτικά πιο αφρώδη.
Οι περισσότερες διαφημίσεις, ειδικά από κατασκευαστές αναψυκτικών, δείχνουν τέλειες χάρη στις φυσαλίδες που δημιουργούνται όταν σερβίρεται ένα αναψυκτικό. Οι διαφημιστές προσθέτουν αντιόξινα τα οποία καταλύουν την δημιουργία φυσαλίδων χάρη στην αντίδραση που προκαλείται. Έξυπνο!
Δημιουργία ατμού με τη βοήθεια βαμβακιού.
Το βρεγμένο βαμβάκι, όταν θερμαίνεται δημιουργεί ατμό όμοιο με αυτό που προκαλείται όταν βράζουν τρόφιμα όπως το ρίζι. Το φαγητό φαίνεται πιο ελκυστικό όταν είναι ζεστό.
Το βρεγμένο βαμβάκι θερμαίνεται και τοποθετείται πίσω από το φαγητό δίνοντας την αίσθηση ότι βγαίνει ατμός από το πιάτο. Πόσο δημιουργικό!
Το ίδιο και η λακ και τα αποσμητικά.
Οι διαφημιστές χρησιμοποιούν αποσμητικά και λακ για να κάνουν τα φρούτα να φαίνονται δροσερά και φρέσκα πριν τραβήξουν φωτογραφίες και βίντεο. Αφού η εικόνα βοηθά να πουληθούν πιο γρήγορα!
Πουρές σε χωνάκι παγωτό.
Το πραγματικό παγωτό δεν αντέχει τα ζεστά φώτα, έτσι πρέπει να βρεθεί μια εναλλακτική που να μοιάζει σαν αληθινή. Ο πουρές είναι η πιο απλή επιλογή, γιατί μπορεί να πάρει εύκολα σχήμα και να μοιάζει με παγωτό.
Γάλα στο μπολ; Όχι, αυτό είναι κόλλα.
Οι διαφημίσεις δημητριακών γίνονται χρησιμοποιώντας κόλλα, για να μένουν στη θέση τους τα υλικά. Ο λόγος που η κόλλα είναι η ιδανική είναι επειδή το γάλα θα έκανε τα δημητριακά να μουλιάσουν ενώ η κόλλα τα κάνει να δείχνουν φρέσκα.
Καφέ βαφή παπουτσιών για τα ψωμάκια από μπέργκερ.
Όταν βλέπετε διαφημίσεις με καλοψημένα ψωμάκια, στην πραγματικότητα είναι βαφή παπουτσιών που τα κάνει να δείχνουν ομοιόμορφα ψημένα.
Πηλός για να μένει το πιάτο στη θέση του.
Μερικές διαφημίσεις περιλαμβάνουν τέλεια στημένα πιάτα που αναδεικνύουν την ομορφιά τους. Αυτό γίνεται χάρη στον πηλό που κρατάει το φαγητό στη θέση του.
Πιστεύετε ότι το σαμπουάν κάνει τα μαλλιά σας να δείχνουν τέλεια; Ξανασκεφτείτε το.
Οι διαφημίσεις για εταιρίες που παράγουν σαμπουάν δεν χρησιμοποιούν απαραίτητα τα σαμπουάν τους για να δείξουν πόσο τέλεια κάνουν τα μαλλιά. Αντίθετα, χρησιμοποιούν εξτένσιον, αέρα και πιστολάκι. Αυτό κάνει τα μαλλιά να κινούνται ελεύθερα στον αέρα και να δείχνουν φυσικά και όμορφα.
Παγάκια; Όχι!
Τα τέλεια παγάκια που βλέπετε στις διαφημίσεις είναι απλό πλαστικό, σχεδιασμένο έτσι ώστε να φαίνεται όσο πιο φυσικό γίνεται.
Γεμιστό κοτόπουλο.
Για να δείξει πιο γεμάτο, οι διαφημιστές γεμίζουν το κοτόπουλο με χαρτί κουζίνας. Αυτό κάνει το κοτόπουλο να φαίνεται πιο λαχταριστό.
Λάδι μηχανής για να φαίνονται οι τηγανίτες πιο νόστιμες.
Αν νομίζατε ότι είναι μέλι, κάνετε λάθος. Οι διαφημιστές ρίχνουν λάδι μηχανής για να κάνουν τις τηγανίτες να φαίνονται πιο νόστιμες, επειδή το μέλι τις κάνει να μαλακώνουν.
Η σωστή τοποθέτηση του σουσαμιού.
Οι διαφημιστές αφιερώνουν χρόνο στην σωστή τοποθέτηση του σουσαμιού πάνω στο ψωμάκι για να μοιάζει πιο νόστιμο.
Τέλεια ψημένο; Θα μπορούσε να είναι βαφή παπουτσιών.
Το ψητό κοτόπουλο στα κάρβουνα έχει πάνω του βαφή παπουτσιών για να δείχνει πιο νόστιμο και ελκυστικό.
Αυτό το μπέργκερ σας φαίνεται πολύ ζουμερό, έτσι δεν είναι;
Το κρέας είναι μαγειρεμένο από τη μία πλευρά και το τυρί ελαφρώς λιωμένο για να έχει το μπέργκερ την τέλεια εμφάνιση. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από την τέλεια γωνία.
Κραγιόν πάνω στις φράουλες.
Για να τις κάνουν να δείχνουν πιο νόστιμες, οι διαφημιστές χρησιμοποιούν κόκκινο κραγιόν πάνω στις φράουλες. Το αποτέλεσμα είναι κάτι που όλοι θα ήθελαν να αγοράσουν και να ‘γευτούν’.
Νερό με απορρυπαντικό για να δείχνει το γάλα πιο φρέσκο.
Πριν από μια φωτογράφιση για διαφήμιση γάλατος προστίθεται απορρυπαντικό στο ποτήρι με το γάλα. Αυτό το κάνει να φαίνεται πιο φρέσκο και συμπυκνωμένο.
Χαρτόνι στις τούρτες.
Οι διαφημιστές χρησιμοποιούν χαρτόνι ανάμεσα στο παντεσπάνι για να μην διαλυθεί. Πολύ δημιουργικό.
Το τελικό αποτέλεσμα.
Καταψύχουν τα έντομα.
Αυτή η τέλεια φωτογραφία δεν τραβήχτηκε χάρη στον φακό της κάμερας. Το έντομο έχει καταψυχθεί για να πετύχουν την τέλεια λήψη.
Κόλπα των διαφημίσεων απώλειας βάρους.
Είναι αρκετό και μόνο να κρατήσει κανείς την αναπνοή του για να “χάσει” κιλά σε δευτερόλεπτα, ένα κόλπο που χρησιμοποιείται ευρέως σε τέτοιες διαφημίσεις.
Αποσμητικό για να δείχνει φυσικά παγωμένο ένα αναψυκτικό.
Το φυσικό πάγωμα που εμφανίζεται στα ποτήρια αναψυκτικών στις διαφημίσεις επιτυγχάνεται με την βοήθεια αποσμητικού.
Credit: biglike.com