Δείτε ΠΩΣ πρέπει να Αντιδράσετε αν Κατά Λάθος προκαλέσετε Ζημιά μέσα σε ένα Πολυκατάστημα!

Φανταστείτε ότι διαλέγετε προϊόντα σε ένα ράφι σε οποιοδήποτε κατάστημα και κάνετε μια λάθος κίνηση και πέφτει ένα πανάκριβο κρασί στο πάτωμα. Το μπουκάλι σπάει και προς το μέρος σας πλησιάζει ένας θυμωμένος φύλακας ασφαλείας. Τι κάνετε σε αυτή τη περίπτωση; 

Σήμερα θα σας προσφέρουμε μερικές συστάσεις για την ατυχή κατάσταση που κατά λάθος προκαλέσετε ζημιά σε ένα κατάστημα.

Θυμηθείτε την εξής απλή φράση:

Το άτομο που προκάλεσε τη ζημιά, θα εξαιρεθεί από την οικονομική επιβάρυνση, αν αποδείξει ότι η ζημιά δεν προκλήθηκε από δικό του λάθος.

Αν κάνετε βόλτα στο κατάστημα και κατά λάθος αγγίξετε το ράφι με τα κρασιά ή ράφι με εύθραυστα αντικείμενα, όπως πιάτα, και το προϊόν σπάσει, δεν είναι δική σας ευθύνη. Σε τέτοιες περιστάσεις, την ευθύνη φέρει η διεύθυνση του καταστήματος, που δεν ακολούθησε τους κανονισμούς ασφαλείας.

Είναι ευθύνη του καταστήματος αν:

  • Τα προϊόντα στο ράφι είναι ασταθή.
  • Το πάτωμα γλιστράει, γλιστρήσατε και ρίξετε προϊόντα.
  • Οι διάδρομοι είναι γεμάτοι με κουτιά και προϊόντα, και εμποδίζουν τη διέλευσή σας
  • Το προϊόν έπεσε στο ταμείο, στη λωρίδα μετακίνησης.

Τι να κάνετε αν σας αναγκάζουν να πληρώσετε για τη ζημιά:

Θυμηθείτε: πρέπει να πληρώσετε για τη ζημιά, μόνο αν αποδειχθεί η ενοχή σας στο δικαστήριο.

Ζητήστε από τη γραμματεία το βιβλίο παραπόνων και γράψτε μια λεπτομερή περιγραφή των όσων συνέβησαν. Γράψτε την ακριβή ώρα που συνέβη το περιστατικό για να είναι πιο εύκολο να βρεθεί στο υλικό της κάμερας παρακολούθησης. Περιγράψτε όλες τις λεπτομέρειες: πάτωμα που γλιστράει, ασταθές προϊόν, κτλ.

Τι να κάνετε αν δε σας επιτρέπει να φύγετε ο φύλακας ασφαλείας:

Αν αφήσατε τα στοιχεία επικοινωνίας και είπατε ότι θα πληρώσετε για τη ζημιά μόνο αν το αποφασίσει δικαστήριο, και παρόλα αυτά ο φρουρός ασφαλείας δε σας αφήνει να φύγετε, τότε αυτό ξεπερνάει την αρμοδιότητά του, και το πιο συνετό είναι να καλέσετε την αστυνομία.

Που να απευθυνθείτε:

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Οδηγός για τα δικαιώματα του καταναλωτή

Ως κανόνας, είναι αρκετό να πείτε ότι γνωρίζετε τα δικαιώματά στη διεύθυνση του καταστήματος. Οι περιττές νομικές διαδικασίες και ο έλεγχος του καταστήματος είναι κάτι που αποφεύγουν και το πιο πιθανό είναι να σας αφήσουν να φύγετε χωρίς να πληρώσετε.

Credit: Adme

Related posts

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκαίνια με κουβάδες – Έσταζε η οροφή

Δεν έχει άλλα δάκρυα: Αιγόκεροι και άλλα 3 ζώδια «ξεμπερδεύετε» με τον πόνο του χωρισμού σας πριν φύγει το Φθινόπωρο!

Καιρός: «Βουτιά» της θερμοκρασίας έως και 8 βαθμούς – Πού θα βρέξει σήμερα